Mistä ostit viimeksi vaatteen?
Mikä vaate se oli?
Minä ostin jouluna alesta t-paidan. Prismasta.
Kommentit (72)
Black Friday alesta ostin nettikaupasta uimapuvun.
Talvilomalla Kanarialla ostin farkut 6€, teknisiä paitoja 3-10€, 2 rintsikat alle 19€ kipale, varvassandaalit 3€ ja hieman paremman puseron 15€. Suomessa en shoppaile vaatteita paitsi kun tarvitsen lämmintä päälle.
Sellpysta Ganni kietaisumekon, 41 e ja käyttämätön.
En ole ostanut, mutta olen etsinyt kukkarolleni sopivaa pitkähköä toppatakkia. Merkkiliikkeiden alet ja marketit olen käynyt läpi, mutta tietty se oma koko on joka paikassa loppu tai muuten sopimaton. Ilahduin kun erään urheilumerkin toppis oli hyvällä alennuksella ja kokokin sopiva eli m, mutta olikin niin "naisellisen muotoinen" ettei siinä pystynyt hengittämään. Pitääkö ostaa hieman pidempi toppahame ja mistä niitä saa? En nimittäin osta netistä vaan ihan kaupoista, enkä asu suuressa kaupungissa.
Citymarket varvastossut kylpylään 6€ vähän rumia tosin. Ja Lindex t paita .
Lidlistä urheilucaprit ja -teepparin.
Just tänään ostin Prismasta bambukuituset legginsit. Ovat niin ihanan pehmeät
Eilen Norronan myymälästä Lofoten GTX Pro lasketteluhousut.
Lauantaina lähtö pyydaa laskemaan.
Lidlin urheilupaita lähti joskus tuossa kesän lopulla mukaan.
Prismasta nipun sukkia. Kesätävät hyvällä onnella taas muutaman kuukauden.
Mujista villapaidan. Tuli vähän huono omatunto, mutta katsoin sentään, ettei ollut valmistettu Kiinassa.
Halpa-Hallista eilen vaalenpunainen lyhyt neuletakki 35 euroa, reunukset fyrryä. Olin päättänyt olla ostolakossa, en ostaa vaatteita ainakaan puoleen vuoteen. ..Mutta just hyvä mekon päällä pidettäväksi, tarpeeksi nätti vaikka häihinkin.
Hovihankkijaltani UFFista tasarahapäiviltä 80- tai 90-luvun harmaa-turkoosin collegeuiseron merkkiä Slazenger. 2 euroa maksoi.
Prismasta rintaliivien jatkopalat. Maailman paras keksintö. Ei tarvinnutkaan heittää rintsikoita mäkeen vaikka olen pulskistunut useita kiloja. En muuten aio laihduttaa, näin on hyvä 😃
Zalandosta talvihousut.