Mistä ostit viimeksi vaatteen?
Mikä vaate se oli?
Minä ostin jouluna alesta t-paidan. Prismasta.
Kommentit (72)
Myllymuksujen verkkokaupasta leggingsit ja villapaidan.
Ostin Luhdan alesta pitkän toppatakin -70% ja myssyn -50%. Samalla reissulla ostin myös Tokmannista ulkoilukengät -30% juurikin samanlaiset mitä olen käyttänyt tyytyväisenä n.5v. Normihinnallakin halpikset, mutta hyvät.
Cittarista se varmaan jotain oli, tuntuu että löydän suurimman osan vaatteistani nykyään sieltä. Olisikohan viimeisin hankinta ollut joulun alla pitkähihainen paljettimekko juhlia varten. Sitä ennen ostin Cittarista syksyn aikana kahdet mustat suorat housut, pitkän villasekoitemekon, kaksi villasekoitepooloneuletta ja ihanan pehmeän fleecen, joka on päälläni tälläkin hetkellä. Fleeceä lukuun ottamatta kaikki tuotteet oli alehintaisia.
Ei kun nyt muistin: ostinhan minä tammikuussa kevyttoppahousut. Yllätys yllätys, Cittarista nekin ja alehintaan nekin.
Citymarketista thermolegginssit alle 4 eurolla!
Ostin Luisa Spagnolin liikkeestä ulkomailta pitkän hameen.
Hankin kaikki vaatteet nykyään työmatkoilta ja vanhat myyn Vintedissä.
Ostin naapurin Kalevilta vasemman jalan sukan. Muuten hyvä, mutta oli jo valmiiksi reikä isovarpaan kohdalla.
Neuleen Hullareilta viime syksynä.
Vintedistä tilasin samalta myyjältä useamman vaatteen kerralla (neulepusero, hame ja toppi) tulivat samalla postimaksulla, yht posteineen 25 euroa. Oikeastaan kengät ja alusvaatteet ovat sellaisia mitä en tilaa käytettyinä - kengät ostan kirpparilta jossa voi sovittaa tuotetta ja alusvaatteet ostan uusina. Sama pätee lapsen vaatteisiin.
City-marketista pitkän toppatakin. On muutes lämmin.
Yllättäen tuli hautajaisten muistotilaisuuteen osallistuminen niin tarvittava asu piti löytää hälytyksenä. Järjestystä en muista, mutta puvun takki ja housut Fida ja paita ja solmio Luotsi kierrätys Brahenkatu. Olisihan nuo muuten olleet, mutta piti olla tiettyä väriä sopivasti.
Sellpystä mekon viime huhtikuussa. Maksoi 15€ ja on kuin uusi. Eiku anteeksi, olen sen jälkeen ostanut myös kahdet lämpimät sukkahousut, tarjouksesta tietenkin.
Lappeenrannan Goodwillistä trikoomekon, 1,50 €. Käytän sitä yöpaitana.
Zalandosta tilasin parit alennushintaiset treenitrikoot viime viikolla.
Tokmannilta 2 poolopaitaa 5 euroa kpl ja force joulusukkia 4 paria 1 euron kpl.
Sitä ennen Prismasta Lee Cooper farkut normaalihinta 79,90, euroa, nyt 19,90 euroa.
Prismasta paksut sukkahousut.