Mitä jauhelihaa teillä käytetään?
meillä vähärasvaista nautaa. Ihan järkkyå et jotkut syö sikanautaa
Kommentit (307)
Kevytjauhelihaa 9.5 ,vähän halvempaa kun nauta eikä kuitenkaan maistu karjunhiki.
Naudan jauheliha haisee navetalle, ei kiitos. Snellmanin viljapossu-nautaa ostan silloin harvoin, kun jauhelihaa täytyy käyttää.
Meillä ihmislihaa, kun mies on töissä ruumishuoneella
Nautasika jauheliharuokiin. Jos jauheliha syödään jauhelihana, kuten tacossa, niin nautaa.
Meillä on jauhen lihaa -palstapunkero 150 kg
Jauhen liha on ylivoimaisesti parasta jauhen lihaa!
Vierailija kirjoitti:
Meillä ihmislihaa, kun mies on töissä ruumishuoneella
No älä nyt palstan tosikkojen kahta aivosolua turhaan häiritse :D :D:D
Hiivin ihroineni paikalliseen s-marketiin klo 20, koetan löytää halpaa jauhen lihaa! Se onkin mulle sairaseläkeläiselle ainoa viikon tehtävä. Jauhen lihaa, 150 kg sporttiselle punkerolle!
Vierailija kirjoitti:
Hiivin ihroineni paikalliseen s-marketiin klo 20, koetan löytää halpaa jauhen lihaa! Se onkin mulle sairaseläkeläiselle ainoa viikon tehtävä. Jauhen lihaa, 150 kg sporttiselle punkerolle!
Ja nämä punkerot 50-prossasia alennuksia etsivät punkerot ovat olleet eläkkeellä 20-vuotiaasta asti, Suomen tulevaisuuksia!
Ei mitään. Muu jauhista menee sen sijaan.
Meillä syödään pettujauhelihaa🥴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sika-nautaa. Siitä saa oarhaiten jauhoilla suurustetun jauhenlihakastikkeen. Muutoin ei jauhenlihaa meillä mene.
JAUHELIHA
Kirjoitetaan JAUHENLIHA. Opettele suomea!
Opettele itse äläkä keksi uusia sanoja.
Hyvinkin tuttu vanha sana on kyseesä.
Nautaa tai herne-nautaa. Sikanautaa ostan vain, jos ei ole edellisiä tai jos ei ole varaa niihin. Pelkkää sikajauhelihaa en osta koskaan, enkä myöskään lintu- tai jotain vegejauhelihoja.
Naudan jauhelihaakaan en osta kuin joskus, koska jauhelihareseptit ei ole suosikkejani.
Halvinta. Yleensä sikanautaa. Joskus punalaputettu nautasika tai nauta on halvinta. Joskus saadaan ilmaiseksi hirveä tai lammasta, niitä syötäisiin paljon enemmän, jos olisi varaa.
Kana on kallista punalaputettunakin.