Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 15-v pojalle soveliasta pukea tyttöjen vaatteita. Siis eritoten alusvaatteita, jostain syystä. Äitini on "rohkaissut" poikaani olemaan

Vierailija
13.01.2026 |

Onko 15-v pojalle soveliasta pukea tyttöjen vaatteita. Siis eritoten alusvaatteita, jostain syystä. Äitini on "rohkaissut" poikaani olemaan "oma itsensä", käynyt hänen kanssaan vaateostoksilla. Järkytyin, mutta yritin pitää naaman peruslukemilla. Jotenkin tuntuu, että äitini tunkee minun ja poikani väliselle tontille..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on alkanut myös puhumaan, että toivoisi löytävänsä vanhemman "kumppanin". Ei siis tyttöystävää, vaan "kumppanin". On myös kysellyt paljon isältään, että missä hänen ikäisiään miehiä "hengailee". Vaikuttaa, että äitini on saattanut vaikuttaa poikaani jo pidemmän aikaa, eivät tällaiset nimittäin yhdessä yössä tapahdu.

Vierailija
22/26 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani on alkanut myös puhumaan, että toivoisi löytävänsä vanhemman "kumppanin". Ei siis tyttöystävää, vaan "kumppanin". On myös kysellyt paljon isältään, että missä hänen ikäisiään miehiä "hengailee". Vaikuttaa, että äitini on saattanut vaikuttaa poikaani jo pidemmän aikaa, eivät tällaiset nimittäin yhdessä yössä tapahdu.

Eikä ole. Lopeta tuo sinun seksifantasioiden kirjoittelu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proijisoin omia haaveitani tähän postaukseen

ap

Vierailija
24/26 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 11- ja 13-vuotiaat pojat. Osaavat jo pukea itse itsensä, ovat tehneet näin monta vuotta. Tuleeko taantuminen niinkin pian, että vanhempaa pitää jo parin vuoden päästä taas pukea?

Eikun oikeasti, mistä me tiedämme, mikä vamma tai vika ap:n pojalla on, kun ei kykene itseään pukemaan. Tai vielä pahempaa, antaa mummonsa pukea itsensä.

Vierailija
25/26 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 11- ja 13-vuotiaat pojat. Osaavat jo pukea itse itsensä, ovat tehneet näin monta vuotta. Tuleeko taantuminen niinkin pian, että vanhempaa pitää jo parin vuoden päästä taas pukea?

Eikun oikeasti, mistä me tiedämme, mikä vamma tai vika ap:n pojalla on, kun ei kykene itseään pukemaan. Tai vielä pahempaa, antaa mummonsa pukea itsensä.

Ap itse tässä se taantunut on kun kuvittelee itsensä 15v pojaksi. 

Vierailija
26/26 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. Vaatteita voi tehdä myös itse. Mekosta voi tehdä helposti housut liimaamalla ne keskeltä yhteen ja leikkaamalla ne halki. 

Olen köyhästä perheestä ja minä käytin paljon naisten vaatteita köyhänä työväenluokan poikana. Jos joku ryttyili niin iskin nenään lyttyyn. 

Ei ne vaatteet miestä tee vaan tappelutaidot tekee miehen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi