Onko 15-v pojalle soveliasta pukea tyttöjen vaatteita. Siis eritoten alusvaatteita, jostain syystä. Äitini on "rohkaissut" poikaani olemaan
Onko 15-v pojalle soveliasta pukea tyttöjen vaatteita. Siis eritoten alusvaatteita, jostain syystä. Äitini on "rohkaissut" poikaani olemaan "oma itsensä", käynyt hänen kanssaan vaateostoksilla. Järkytyin, mutta yritin pitää naaman peruslukemilla. Jotenkin tuntuu, että äitini tunkee minun ja poikani väliselle tontille..
Kommentit (26)
Keksi parempi juttu. Tuo ei oikein toimi.
Äitini ole tokaissut pojalleni "tutustu seksuaalisuuteesi", ja tarjonnut naisten pitsihepeneitä. Olin aikalailla sanaton, varmasti minusta näkyi järkytys. Mutta eihän poika "tutustu seksuaalisuuteensa" naisten alusvaatteilla tai leningeillä yms.?
Enemmän olisin huolissani siitä, jos mun pitäisi pukea 15-vuotiaani
Tyttöjen alusasut ovat kivoja pojallakin.
Psykon Norman Bateskin tykkäsi pukeutua naistenvaatteisiin.
"Pian jo poikas stråppårille ratsain käy, feministisen muorin sylissä keikistellen!"
Mikä ettei. Huono puoli on se, että kiihottuu niistä ja tulee ikuinen fetissi tyttöjen ja naisten alusvaatteisiin, kuten minulla.
Tykkäätkö myös panoilloista työkaverien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ettei. Huono puoli on se, että kiihottuu niistä ja tulee ikuinen fetissi tyttöjen ja naisten alusvaatteisiin, kuten minulla.
Lähes kaikki sukupuolittunut pukeutuminen on fetisististä?
What the hells wrung with expressing yourself?
Being who you want to be?
Will anybody die if you put on a dress?
Who the hell cares if your blushers a mess?
(Billy Elliot - The Musical: Expressing Yourself)
Asiallisesti nyt. Mietin jopa psykologin vastaanotolle menoa poikani kanssa, pelkään vaan äitini vaikuttavan poikani mieleen haitallisella tavalla, yrittäen vaan olla "suosittu" poikani mielenterveyden kustannuksella. Kun poikani ei ikänsä puolesta pysty vielä ymmärtämään maailmaa ja itseään.
Tuskin 2m kloppi kalapuikkoviiksineen tyttöjen vaatteissa on mikään ilo silmälle...
Eiköhän se ole parempi että sinä vanha hinaaja etsit seurasi muualta.
Poikasi on todella menetetty tapaus, kannattaa tehdä seppuku tai myöhäisabortti.
M34
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö 15v. vielä pukea?
Nykyään pitää.
Fetisistipervo siis jo nuorella iällä. Ja tätähän tran sut ovat, fetisistejä.
Vierailija kirjoitti:
Äitini ole tokaissut pojalleni "tutustu seksuaalisuuteesi", ja tarjonnut naisten pitsihepeneitä. Olin aikalailla sanaton, varmasti minusta näkyi järkytys. Mutta eihän poika "tutustu seksuaalisuuteensa" naisten alusvaatteilla tai leningeillä yms.?
Okei tuo sanan "leninki" käyttö paljasti että ap on setämies trollaamassa.
Riippuu ketä pojan pukee? Isän ei ole soveliasta mutta täti tai sisko voi.
Kokeilin joskus tyttöjen pikkareita. Liian pienet ja hinkkasi munista, tuli mällit, heitin siskon likavaatteisiin. Ei hyvä idea.
Kannattaa ainakin kettuilla. Se on välittämistä.