Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet tähdet 2026 OFFICIAL

Vierailija
12.01.2026 |

Tähdet, tähdet palaa ruutuihin.

Ohjelmassa julkisuudesta tutut viihdyttäjät heittäytyvät eri musiikkigenrejen syövereihin ja haastavat itsensä viikko toisensa jälkeen.

 

Vuoden 2026 Tähdet, tähdet -kilpailijoina nähdään näyttelijä Mikko Penttilä, laulaja Ami Aspelund, ysärikingi Waldo, laulaja Annika Eklund, vatsastapuhuja Sari Aalto, reggae-muusikko Jukka Poika, laulaja Venla Edelmann, laulaja Noora Louhimo ja oopperalaulaja Aarne Pelkonen.

Ohjelman tuomareina nähdään aikaisemmilta kausilta tutut Lilli Paasikivi ja Sami Yaffa. Lisäksi esityksiä pääsee tuomaroimaan vaihtuva vieraileva tuomari.

Ohjelman juontajana toimii Susanna Laine.

 

https://www.is.fi/viihde/art-2000011743092.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2081)

Vierailija
2021/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmisten korvat todellakaan tunnistaneet miten falskisti oppeeralaulaja veteli joka biisin? Se että on opiskellut klassista tekniikkaa, ei tee kenestäkään automaattisesti hyvää laulajaa. Lisäksi on kadottanut luonnollisemman tvan laulaa aivan kokonaan ja joka biisi meni sellaiseksi semiklassiseksi kailottamiseksi.

Samaa olen miettinyt, ilmeisesti riittää että ulkonäkö on joidenkin mieleen. Myönnän Nooralla olevan välillä huonoa harkintaa raspin käyttöön, mutta mielestäni on monessa biisissä hyödyntänyt erilaista dynamiikkaa ja omaa lavakarismaa toisin kuin täällä toitotetaan. Tuntuu saavan lokaa niskaan, kun on nainen ja väärän näköinen.

Täällä on ihan sama miltä nainen näyttää tai tekee, niin siskonsa täällä keksivät kyllä haukuttavaa.

Saako Venlasta sanoa, että täysin värittömän näköinen, ei kiinnosta ainakaan naaman perusteella sitten vähäkään, ei vartalonkaan tosin.

 

Mieluummin uhkeaa Noraa.

Vierailija
2022/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, jos Aarne lauloi jonkun mielestä falskisti. Nocturne kosketti mua.. Se riittää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2023/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan hyvä ettei Aarne voittanut, CV pysyy asialinjalla. Tuomaristo ajoi ensi hetkistä alkaen Nooraa voittajaksi, todella noloa kun sen tyhmempikin huomasi.

Minulle aarne on voittaja. Hän sai ohjelman avulla paljon näkyvyyttä ja uusia faneja.

Olisi laulanut HIM:iä, kuten Wicked game. Hiukan haastetta.

Vierailija
2024/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan yksipuolinen Venla. Onneki kuulija saa olla sitä mieltä.

Vierailija
2025/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nooran esiintyminen on karaoketasoa.

One trick pony.

Ei olisi kannattanut lähteä bändistä. Ei onnistu sooloura noilla avuilla.

Battle Beastin uusi laulaja Marina La Torraca on aivan upea.

So beautiful and voice of an angel.

Different than Noora but still good.

Laulajan vaihtuminen on aina iso juttu mutta niin on maailman suurimmatkin bändit sopeutuneet ja tyylikin monesti muuttuu sitten seuraavalle levylle, siis tukemaan uuden laulajan parasta osaamista. Vanhat biisithän vaan pitää ottaa haltuun tavalla tai toisella. Osa sellaisenaan, osaan voi ehtiä jotain omaa väriä jo lisätä.

Mutta Noora päätti lähteä maailmaa kiertävästä menestysbändistä ja katsoa soolourakortin tässä kohti uraa. Jäädään seuraamaan miten käy. Keikkaahan kyllä pukkaa koko ajan, ettei siitä ole kiinni. Ei vaan niin isoilla tuloilla, areenoilla eikä maailmalla. Mutta jos se riittää tienestiin kotimaassa niin onpahan vähemmän stressaavaa ja saa olla enempi kotimaatilalla ja vähemmän Japanissa ja Brasiliassa.

Onko jossain sanottu että se oli Nooran oma päätös? 

Olihan se Nooran päätös. Ne lausunnot vain laitetaan niin kivaan muotoon että ollaan hyvissä väleissä tms. ettei kyseessä ollut mikään Nightwish vs. Tarja tai Battle Beast vs. Kabanen missä reilusti annettiin kenkää kun homma ei toiminut.

Ei ne Noorasta olisi luopuneet. Mutta pakko mikä pakko. Eikä ne siihen jääneet itkemään vaan uutta vokalistia testiin ja nyt mennään uudella. Karavaani jatkaa kulkemista.

Itse ajattelin että Noora halusi soolouralle ja pysyä enempi kotimaassa jos sattuu olemaan vaikka jotain perhehaaveita, niin ne on helpompi toteuttaa siten. Tämä on omaa spekulaatiota eikä kuulu toki muille. Voihan olla että Noora on vela ja todellakin aikoo satsata 100% soolouraan missä kaikki on 100% omissa käsissä. Ja itse fanina, sekä BB:n että Nooran, otan vastaan kaiken mitä molemmat mulle tuottaa ja käyn keikoilla.

Vierailija
2026/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai Lilli tietää osaako Noora laulaa vai ei.

Joo osaa se laulaa. Niin osasi esim Saara Aalto jota kehuttiin maasta taivaisiin. Mutta kun ei vaan koskettanut käytännössä suurta yleisöä että todellista menestystä olisi tullut.

Just niin. Sama juttu Diandran kanssa. Ei kosketa eikä sytytä, vaikka olisi kuinka hyvä ääni.

Aivan kuin ette tuntisi Nooran esiintymisiä ulkomailla?

Älä vaadi liikaa av-mammoilta. Tädit kommentoivat täydellisen tietämättömyyden antamalla varmuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2027/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh-häh, jatkaa juontaja. Nyt finaalissa se pisti omaankin korvaan. Ei työn ohjaus onnistu.

 

Ja tosiaan, vääntelee suutaan. Johtuuko suunnattomasta laihuudesta. Jotain on pahasti vialla.

Vierailija
2028/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai Lilli tietää osaako Noora laulaa vai ei.

Joo osaa se laulaa. Niin osasi esim Saara Aalto jota kehuttiin maasta taivaisiin. Mutta kun ei vaan koskettanut käytännössä suurta yleisöä että todellista menestystä olisi tullut.

Just niin. Sama juttu Diandran kanssa. Ei kosketa eikä sytytä, vaikka olisi kuinka hyvä ääni.

Aivan kuin ette tuntisi Nooran esiintymisiä ulkomailla?

Älä vaadi liikaa av-mammoilta. Tädit kommentoivat täydellisen tietämättömyyden antamalla varmuudella.

Aivan varmasti suurimmalle osalle tv-katsojia nevöhööd ennen tätä kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2029/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmisten korvat todellakaan tunnistaneet miten falskisti oppeeralaulaja veteli joka biisin? Se että on opiskellut klassista tekniikkaa, ei tee kenestäkään automaattisesti hyvää laulajaa. Lisäksi on kadottanut luonnollisemman tvan laulaa aivan kokonaan ja joka biisi meni sellaiseksi semiklassiseksi kailottamiseksi.

Samaa olen miettinyt, ilmeisesti riittää että ulkonäkö on joidenkin mieleen. Myönnän Nooralla olevan välillä huonoa harkintaa raspin käyttöön, mutta mielestäni on monessa biisissä hyödyntänyt erilaista dynamiikkaa ja omaa lavakarismaa toisin kuin täällä toitotetaan. Tuntuu saavan lokaa niskaan, kun on nainen ja väärän näköinen.

Täällä on ihan sama miltä nainen näyttää tai tekee, niin siskonsa täällä keksivät kyllä haukuttavaa.

Saako Venlasta sanoa, että täysin värittömän näköinen, ei kiinnosta ainakaan naaman perusteella sitten vähäkään, ei vartalonkaan tosin.

 

Mieluummin uhkeaa Noraa.

Minusta nämä on makuasioita. UIkomusiikillisiakin vielä, mutta toki ne joillekin vaikuttaa. Venla on klassisen mallin näköinen mutta osaa myös laulaa - ja onnekseen ei näytä liikaa isältään (joka on nuorena toki ollut komea, mutta tyttärelle toivoo enempi äitinsä ulkonäköä). Noora on vähän muodokkaampi mutta ainakin Battle Beastissa osasi sitä hyödyntää korsettiasuilla ja muilla. Toimii ainakin meille heviperteille.

Vierailija
2030/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian kulunut kappale, ikinä sen perusteella Nooraa ei olisi voinut äänestää voittamaan:


"Suosikkikappaleena kuultiin Céline Dionin My Heart Will Go On.".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2031/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh-häh, jatkaa juontaja. Nyt finaalissa se pisti omaankin korvaan. Ei työn ohjaus onnistu.

 

Ja tosiaan, vääntelee suutaan. Johtuuko suunnattomasta laihuudesta. Jotain on pahasti vialla.

Tässäpä juuri erinomainen esimerkki siitä että ihan sama mille näyttää niin mammat kyllä keksivät haukuttavaa.

Vierailija
2032/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omavalintaiset kappaleet olisi pitänyt esittää takaperoisessa järjestyksessä, ei samassa järjestyksessä kuin ensimmäinen puolisko, niiden aikaisempien toistot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2033/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan liian kulunut kappale, ikinä sen perusteella Nooraa ei olisi voinut äänestää voittamaan:


"Suosikkikappaleena kuultiin Céline Dionin My Heart Will Go On.".

Onneksi muut biisit oli vielä tuoreessa muistissa, tuo aiheutti kyllä voi ei reaktion kun tunnisti heti ekoista tahdeista.  Hyvinhän Noora kappaleen taklasi, mutta on niin väsynyt biisi ettei paremmasta väliä.

Vierailija
2034/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan liian kulunut kappale, ikinä sen perusteella Nooraa ei olisi voinut äänestää voittamaan:


"Suosikkikappaleena kuultiin Céline Dionin My Heart Will Go On.".

Olisi yrittänyt jotain ooppera-aariaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2035/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, jos Aarne lauloi jonkun mielestä falskisti. Nocturne kosketti mua.. Se riittää. 

Jokin herkkyys puuttuu, vaikka tunnettakin on.

 

Sen sijaan oli stailattu ja valaistu onnistuneesti.

Vierailija
2036/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Nooralle ihan paras hevilaulaja. Venla tosi monipuolinen laulaja, Aarnella eka kappale tänään joka sopi hänen äänelleen. Jukka poikakin esiintyi oikeasti tänään. Hyvä finaali!

Vierailija
2037/2081 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan liian kulunut kappale, ikinä sen perusteella Nooraa ei olisi voinut äänestää voittamaan:


"Suosikkikappaleena kuultiin Céline Dionin My Heart Will Go On.".

Onneksi muut biisit oli vielä tuoreessa muistissa, tuo aiheutti kyllä voi ei reaktion kun tunnisti heti ekoista tahdeista.  Hyvinhän Noora kappaleen taklasi, mutta on niin väsynyt biisi ettei paremmasta väliä.

Titanique-musikaaliparodia tuoreessa muistissa ja suuren suurena pettymyksenä.

Vierailija
2038/2081 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmisten korvat todellakaan tunnistaneet miten falskisti oppeeralaulaja veteli joka biisin? Se että on opiskellut klassista tekniikkaa, ei tee kenestäkään automaattisesti hyvää laulajaa. Lisäksi on kadottanut luonnollisemman tvan laulaa aivan kokonaan ja joka biisi meni sellaiseksi semiklassiseksi kailottamiseksi.

Absoluuttinen sävelkorva ei havainnut epäpuhtautta.

Taitaa olla vaikkua melkolailla. Tai puppua.

Niin taitaa olla.

Vierailija
2039/2081 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmisten korvat todellakaan tunnistaneet miten falskisti oppeeralaulaja veteli joka biisin? Se että on opiskellut klassista tekniikkaa, ei tee kenestäkään automaattisesti hyvää laulajaa. Lisäksi on kadottanut luonnollisemman tvan laulaa aivan kokonaan ja joka biisi meni sellaiseksi semiklassiseksi kailottamiseksi.

Samaa olen miettinyt, ilmeisesti riittää että ulkonäkö on joidenkin mieleen. Myönnän Nooralla olevan välillä huonoa harkintaa raspin käyttöön, mutta mielestäni on monessa biisissä hyödyntänyt erilaista dynamiikkaa ja omaa lavakarismaa toisin kuin täällä toitotetaan. Tuntuu saavan lokaa niskaan, kun on nainen ja väärän näköinen.

Täällä on ihan sama miltä nainen näyttää tai tekee, niin siskonsa täällä keksivät kyllä haukuttavaa.

Saako Venlasta sanoa, että täysin värittömän näköinen, ei kiinnosta ainakaan naaman perusteella sitten vähäkään, ei vartalonkaan tosin.

 

Mieluummin uhkeaa Noraa.

Minusta nämä on makuasioita. UIkomusiikillisiakin vielä, mutta toki ne joillekin vaikuttaa. Venla on klassisen mallin näköinen mutta osaa myös laulaa - ja onnekseen ei näytä liikaa isältään (joka on nuorena toki ollut komea, mutta tyttärelle toivoo enempi äitinsä ulkonäköä). Noora on vähän muodokkaampi mutta ainakin Battle Beastissa osasi sitä hyödyntää korsettiasuilla ja muilla. Toimii ainakin meille heviperteille.

Noora osaa laulaa. Mutta mutta.

1) Tyyli on hukassa. Se pitää löytää. Että olisi uskottava ja vahva, kuten äänensä. Nyt näyttää  tätidiandralta, karaokelaulajalta, pubiruusulta  ja turboahdetulta 60 v. Kaija koolta. Kiharrettu hiuslisäke pois ja vanhentava meikki vaihtoon. Asenne vaihtoon, ronskisti vahvuutta ja varmuutta lavalla oloon että habitus vastaa rouheaa ääntä. 

2) lava otettava haltuun vähäeleisesti. Siihen hänen on saatava koulutusta. Nyt se näyttää paikoin huitomiselta ja sätkimiseltä kuten Irinalla eikä sellainen sovi yhteen nooran äänen kanssa. Suuret kaaret ja kulmikkuus harkittu vähäeleinen  lavaliikehdintä ja sen rinnalle vahvat  lavasteet. Ei ladya, ei tekokiharoita, ei tanttatyyliä, ei liikaa värien sekamelskaa. 

3) persoona esiin. Lavakarismaa vahvistettava. Jotenkin pienentää itsenä lavalla ja sitten koettaa epämääräisellä liikkumisella korvata. Noora oli bändissä hyvä, mutta sitten jotain katosi. Se jokin pitäisi löytää, että olisi hyvä valinta esim. Viisuihin. Se, että osaa laulaa ei vielä riitä.

Noora tarvitsee bändin, että saa äänensä arvoiset puitteet silloin kuulostaa ja näyttää hyvältä.

Vierailija
2040/2081 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, jos Aarne lauloi jonkun mielestä falskisti. Nocturne kosketti mua.. Se riittää. 

Jokin herkkyys puuttuu, vaikka tunnettakin on.

 

Sen sijaan oli stailattu ja valaistu onnistuneesti.

Aarnen esityksessä herkkyyttä ei heti havaitse. 

Vasta kun itse keskittyy kuuntelemaan ja katsomaan silloin sen huomaa, koska herkkyys tulee häneltä syvemmältä  ja se on silloin aidompaa ja mielenkiintoisempaa. Hän on  tyrmäävän vahva esiintyjä. Hallitsee lavaa pelkällä olemuksellaan.

Olenkin jo hankkinut lipun hänen syyskuiselle keikalleen tampereella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän