Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko katsoa Lover tv-sarjaa?

Vierailija
11.01.2026 |

Itse en katso mitään ihmissuhdedraamaa tai nordic noiria ym. skeidaa.

Kommentit (465)

Vierailija
441/465 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katsoin 5 jakson.

Vierailija
442/465 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itsekin katsoin 5 jakson.. Aikamoista oli.😨 Jään kyllä oottaan miten sarja päättyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/465 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En katso.  En pidä lähisuhdeväkivaltaa viihteenä"

Samasta syystä en katso minäkään.

Vierailija
444/465 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Teen mieluummin makkarakastiketta.

Vierailija
445/465 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsonut kaikki tähän mennessä, muttaHuolimatta Jani Volasen maanisesta suorituksesta jotain puuttuu jotta tämä olisi sarja johon jää koukkuun. Jotain jää puuttumaan, onko se hyvin suppea tapahtumaympäristö, muu näyttelijäkaarti joka on väritöntä? Vertaan tätä mielessäni brittien kykyyn saada juonenkäänteet elämään.  Nyt ollaan ikäänkuin teatterin lavalla. 

Vierailija
446/465 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tästä keskusteltu, mutta luulin että se oli naapurin mies joka chattia tämän pojan kanssa, koska hänen kätensä näytettiin näppäimistöllä pari jaksoa sitten. Nyt selvisi ettei se olikaan hän.  Jää siis vielä nähtäväksi, mitä/kenen kanssa hän viestii.

Vierailija
447/465 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsonut kaikki tähän mennessä, muttaHuolimatta Jani Volasen maanisesta suorituksesta jotain puuttuu jotta tämä olisi sarja johon jää koukkuun. Jotain jää puuttumaan, onko se hyvin suppea tapahtumaympäristö, muu näyttelijäkaarti joka on väritöntä? Vertaan tätä mielessäni brittien kykyyn saada juonenkäänteet elämään.  Nyt ollaan ikäänkuin teatterin lavalla. 

Ehkä se ettei näiden välillä ollut aluksikaan oikein  mitään kemiaa, jotenkin vain päätyivät suhteeseen.. Liikaa punaisia lippuja.. Ja tää aiemmin jo mainittu että alku etenee liian nopeasti sarjassa.. Yksi  jaksoakin lisää olis antanu juonelle pikkaisen liikkumatilaa

.. Volanen on upea roolissaan mutta onko liian alleviivaava ja ilmeinen

Vierailija
448/465 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse narsistin kourista selvinneenä, totean että sarja on ihan riittävän uskottava.

Ei varmasti ole edes tarkoitus että sarjan juoni olisi epäuskottavaa viihdettä.

Vierailija
449/465 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se huutokohtaus ei jotenkin tuntunut todenmukaiselta noin Roosan puolelta. Vaikka olikin humalassa, niin yleensä narsistin uhri on niin heikko, että tuossa kohtaa, kun toinen huutaa naama punaisena, alkaa itkeä ja tuntee itsensä maailman huonoimmaksi ihmiseksi sekä pyytelee anteeksi. Roosa sen sijaan puolustautui ja vaikutti jopa välinpitämättömältä. Itse olin katsojanakin kauhuissani ja muistan kyllä itse ne syyllistävät karjumiset ja kuinka monta päivää itkien joutui anelemaan anteeksiantoa, vaikka oikeastiei edes ollut mitään syytä pyytää anteeksi. 

Itse tuollaisen mulkivistin kohteena olleena voin todeta että hirveässä epävakaassa pyörityksessä myös omat reaktiot alkoivat olla ailahtelevia. Välillä alistuin ja välillä yritin pitää puoliani kovastikin mutta usein huonoin seurauksin. Oli ihan sama millainen minä olin koska oli äijä oli täysin tuulella käyvä

Vierailija
450/465 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin uhri voi järjellä tietää miten pitäisi toimia, mutta sekavassa pyörityksessä saattaa toimia järjenvastaisesti

Vierailija
451/465 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos nyt voi vinkin antaa, miten erottaa narsistinen ihminen, niin juuri tämä puolison kavereiden ja sukulaisten etäännyttäminen on yksi hälytysmerkki ja se alkaa varhain.

Normaalissa parisuhteessa ihmiset yleensä haluaa tutustua toisen kavereihin ja arvostaa ja vaalii sitä, että sillä toisella on myös ystäviä ja läheisiä ja haluavat itsekin kohdella heitä hyvin

...

Narsisti ei oikein siedä sitäkään että uhrilla olisi hauskaa kenenkään muun kanssa. 

Vierailija
452/465 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoittain todella ahdistavaa katsottavaa. Minäkin jotenkin ajattelin et naapurin patu on joka chattaa Luukaksen kanssa, toki liian ilmeinen, ja ei sitten taida ollakaan. Aihe on rankka, ja ymmärrän ettei tuota kokenut pysty edes katsomaan. Hyvä kuitenkin kun tätä tuodaan ihmisten pohdittavaksi. 

Vierailija
453/465 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty, pelottavan todenmukainen. 

Vierailija
454/465 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson nyt toista jaksoa, tämä on ihan kauheeta. 

Vierailija
455/465 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se jatkuva takaisinpalaaminen narsistin luo johdu siitä, että siinä välissä aina edes tulisi uudelleen hurmatuksi vaan jossain vaiheessa kun on narsistin kynsissä se vain muuttuu sellaiseksi, että tuntuu että ainoa ihminen joka voi palauttaa omanarvontunnon ja tilanteen normaaliksi on se narsisti, koska se joka välissä vie sen omanarvontunnon ja sitten säännöstellen antaa sitä hiukan takaisin, sitten viekin taas pois. 

Vierailija
456/465 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin jenkkilästä, että lääkäri ei puhu itse potilaan kanssa vaan joku muu päättää. No ei se Suomessa noin mene, että puoliso sanoo mitä tehdään kun ihminen on järjissään ja elossa kävelevänä. Mainospätkän mukaan Juho näyttää sopivan Roosa lääkityksestä tmv.

Vierailija
457/465 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään aikaan hyvin sisällöllinen sarja Suomessa. 

Vierailija
458/465 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kolmannessa kun on toi puhelimen lataushomma, se kuvaa niiin hyvin sitä miten narsistilla on turhautunut tai tylsistynyt olo ja sitten lähdetään haastamaan riitaa muiden kanssa että saadaan muille mahdollisimman huono olo. Usein ollut sellaisia tilanteita toisen kanssa, että ihan puskista tulee kriisejä, jotka saattaa viedä kokonaisen päivän itseltä selvittää toisen kanssa eikä vain pysty ymmärtämään, että mistä ne on edes alunperin syntyneet. Kerran yhdellä oli tapana iltaisin alkaa kysellä että tyyliin mitä pelkään eniten, mikä on kauhein kokemus elämässä iltaisin kun huomasi että olin väsynyt ja halusin alkaa nukkua. 

Vierailija
459/465 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, miksihän nämä suomalaiset eivät vaan osaa näytellä, lisäksi  tekstitys pitäisi  lisätä kun ei saa mutinasta selvää

Vierailija
460/465 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty katsomaan mitään, missä on Krista "tämä ei ole minun Suomeni" Kosonen

Siinä tapauksessa missaat kyllä toooodella paljon. Ihan Suomen kärkinäyttelijä. Valinta on toki sinun.