Aiotko katsoa Lover tv-sarjaa?
Itse en katso mitään ihmissuhdedraamaa tai nordic noiria ym. skeidaa.
Katso lähetysajat : L/over - ikuisesti minun - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (465)
Katson telkkariajassa, joten tänään kolmannen jakson. Tuo Volasen hahmo on koko ajan vain ahdistavampi ja alkaa mennä jo lähes sille tasolle, ettei jaksa enää katsoa.
Niin tuttua tuo nukkumisen kontrollointi, että pidetään väkisin toista hereillä, kun yrittää nukkua. Että juuri silloin käydään syyllistävää puhetta pitämään.
Miespääosanesittäjä ei vain oo oikee tohon rooliin. Oikee kuvio menee jalat alta-hurmausvaihe-oot ainutlaatuinen, kukaan ei oo kuin sinä ja sitten kun on saatu koukkuun alkaa dissaus, kaikki ulkonäöstä luonteeseen ja siihen ettei kukaan pidä susta. Alussa ei ollut hurmausvaihetta eikä jalat alta tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty katsomaan mitään, missä on Krista "tämä ei ole minun Suomeni" Kosonen
Siinä tapauksessa missaat kyllä toooodella paljon. Ihan Suomen kärkinäyttelijä. Valinta on toki sinun.
Kosonen on kyllä kärkipään näyttelijä. Mutta jämähti tänne härmään, ois ainesta isompiin ympyröihinkin, ulkomuodollisesti ja taidollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miespääosanesittäjä ei vain oo oikee tohon rooliin. Oikee kuvio menee jalat alta-hurmausvaihe-oot ainutlaatuinen, kukaan ei oo kuin sinä ja sitten kun on saatu koukkuun alkaa dissaus, kaikki ulkonäöstä luonteeseen ja siihen ettei kukaan pidä susta. Alussa ei ollut hurmausvaihetta eikä jalat alta tunnelmaa.
Ja käsikirjoitushan olis pitänyt korostaa hurmausvaihetta, ei oo miespääosanesittäjän vika, joskin erityyppinen mies olisi ollut uskottavampi. Mut ihan hyvä satja silti. Lisäys tohon viestiin.
SPOILER Ihan oikeesti nyt!!! Suurin osa seuraa tätä television tahtiin. Jos tällaisia kirjoittaa, niin kuinka vaikea on kirjoittaa alkuun SPOILER?