Aiotko katsoa Lover tv-sarjaa?
Itse en katso mitään ihmissuhdedraamaa tai nordic noiria ym. skeidaa.
Katso lähetysajat : L/over - ikuisesti minun - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (465)
Mistä nämä kaikki jaksot voi katsoa? Onko sarja maksullisella kanavalla?
Sarja näkyy MTV:n Katsomossa, kaksi ekaa osaa on tällä hetkellä katsottavissa ilmaiseksi.
Niin mistä tää nyt sitten tulee? Areenasta?
Haloo kolmosen lähetys Areenasta !
Haloo en löydä sitä sieltä! Laita linkki
Outoa oli tosiaan se että Roosa ja poika eivät jutelleet kalastus-asiasta niin että Roosalle olisi selvinnyt miehensä valhe.
Ihmettelen myös sitä kuinka ystävä hoksasi alkaa epäilemään juhaa ja penkomaan tämän menneisyyttä.
Ja eihän siinä että mies on aikaisemmin jo ollut naimisissa, pitäisi mitään ihmeellistä olla? Vai onko Roosa kysynyt juhalta että ootkos muuten koskaan ollut naimisissa, ja juha olisi valehdellut että ei ole? En kyllä ymmärrä miksi valehtelisi tällaisella, mitä narsku semmosella valheella hakee..? Kyllähän nyt tuon ikänen ukko on takuulla ollut suhteissa aijemminkin
Vierailija kirjoitti:
Se huutokohtaus ei jotenkin tuntunut todenmukaiselta noin Roosan puolelta. Vaikka olikin humalassa, niin yleensä narsistin uhri on niin heikko, että tuossa kohtaa, kun toinen huutaa naama punaisena, alkaa itkeä ja tuntee itsensä maailman huonoimmaksi ihmiseksi sekä pyytelee anteeksi. Roosa sen sijaan puolustautui ja vaikutti jopa välinpitämättömältä. Itse olin katsojanakin kauhuissani ja muistan kyllä itse ne syyllistävät karjumiset ja kuinka monta päivää itkien joutui anelemaan anteeksiantoa, vaikka oikeastiei edes ollut mitään syytä pyytää anteeksi.
Ei se minustakaan vaikuttanut aluksi todenmukaiselta, mutta sitten sain kuulla, että kaikki uhrit eivät käyttäydy samalla tavalla, vaan joillakin käytös ja persoonallisuus muuttuvat siksi, että heidän psyykensä alkaa murentua, eli he voivat alkaa käyttäytyä toisin kuin aiemmin ovat käyttäytyneet, usein yhtä arvaamattomasti ja oudosti kuin narsisti juurikin siksi, että ovat kadottaneet oman minuutensa narsistin tiukkaan otteeseen ja pimeään maailmaan joutuessaan.
Se ukko kuin rikas yritysjohtaja. Kirjailijana? No ehkä sitten kirjailijana on varaa elää noin.
Vierailija kirjoitti:
En katso. Jotain synkkää ei viitsi katsoa, miksi pitäisi? En myöskään Jani Volasen takia. Oliko ihan paras vaihtoehto.
Volanen sopii joihinkin rooleihin, mutta ei tähän. Narsistilla pitää olla se toinen puoli, johon kaikki ihastuu. Valtava karisma, jonka varassa pelaa. Voi olla kiinni kässäristä, että tehty yksioikoinen jyrä. Nainenkin väärin joko kirjoitettu tai väärä näyttelijävalinta. Ei narsistin uhri aina ole avuton läheisriippuvainen. Monella riittää voimaa lähteä, kunhan tilanne on paljastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Krista Kosonen on edelleen noin nuoren näköinen? Eikö se ole jo kohta 40? Ja jos ite eläisin Antti Jokisen kanssa, olisin varmaan aivan hermoraunio ja harmaantunut.
Krista on 42 vuotta! Kaikille ei rypyt tule vielä tässä iässä. Jotkut näyttää 30 vuotiaina jo niin ryppyisiltä, että ikää on vaikea uskoa. Syynä aurinko ja/tai surkeat geenit!? 😜
Nykyään jos on yhtään työn puolesta tarve hoitaa ulkonäköä, laserhoidot on ihan perusjuttu kasvoille. Sillä saa tuollaista jälkeä kun Kososella, vaikken tiedä onko hän käyttänyt ja voi olla luonnostaankin nuorekas.
Häh. Krista on ihan ikäisensä näköinen. Minkälaisena mummoina te pidätte 42-vuotiaita..?
T. Itse samanikäinen
Epäuskottavaa myös lääkärikohtaus, jossa lääkäri määrää lääkkeet keskustelematta itse potilaan kanssa. Muuten hyvä sarja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän lälly vielä. Kaikki anteeksi sarjassa naista hakattiin ja hapetettiin narsistin toimesta. Saa nähä mitä tulevissa jaksoissa tulee tapahtumaan.
Henkinen väkivalta onkin uhrin vaikeampi tajuta ja todistaa. Huutaminen ja ja esineiden lyöminen/paiskominen on myös väkivaltaa. Sarjassa Juha kuvasi puhelimella Roosan romahdusta kiristääkseen ja osoittaakseen Roosan olevan epävakaa.
En pysty katsomaan mitään, missä on Krista "tämä ei ole minun Suomeni" Kosonen
Vierailija kirjoitti:
En pysty katsomaan mitään, missä on Krista "tämä ei ole minun Suomeni" Kosonen
Minä taas pidän tosi paljon hänestä näyttelijänä ja muutenkin vaikuttaa minusta julkisuuskuvansa perusteella järkevältä ja mukavalta ihmiseltä.
Miehen raivokohtaukset ja se mitä teki Roosan pojalle. Juuri sellainen narsisti.
El toinen tehty sarja nyt tälläsestä ruudusta läytyy myös kaikki anteeksi sarja. Tää vaikuttaa jännittävältä.
Katsoin sen gaslight sarjan tänään, kun täällä siitä puhuttiin ja oli kyllä tosi hyvä.
Niina Honkasen kirja vaikutti jotenkin omakohtaisesti eletyn avioliiton kuvaukselta . Hänellä on ollut useampi liitto käsittääkseni, onkohan hän saanut rikkoutuneista suhteista koottua ja yhdistettyä pahimmat tölväykset kirjan juoneksi, Minua pelottaa Volasen intensiivinen katse, siksi en katso telkkarin jaksoja ja sitäpaitsi kirja on saanut elää mielikuvissani omanlaisine hahmoineen.
Aina pitää pilata kaikki sarjat kiintiöhlla.
Kuinka huonot elintavat sinulla on jos naamasi on jo alle 45 ryppyjä täynnä?
Ei tosiaan ole tehty Kristalle mitään toimenpiteitä.
Jätä se rööki,kalja ja karkit pois
En katso. Jotain synkkää ei viitsi katsoa, miksi pitäisi? En myöskään Jani Volasen takia. Oliko ihan paras vaihtoehto.