Minua ei kiinnosta mikään enkä halua tehdä mitään
Johtuuko tämä iästä (40 v)? On huomannut miten turhaa kaikki on?
Kommentit (32)
Pyörä palaa takaisin alkuun mutta heikennettynä ja huononnettuna. Seuraava kierros tulee olemaan entistä kaameampi.
Vierailija kirjoitti:
Ja meidän muiden pitää sitten elättää sut?
Ei liity kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Käyn töissä mutta tunnen samoin.
Nuorena minua kiinnosti vielä vaikka mikä. Oli hyvin suuruudenhullujakin suunnitelmia. Nykyään ei mitään. Tai no johonkin lepolomalle parantolaan haluaisin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liity kysymykseen.
Miten niin ei liity? Jos ei halua tehdä mitään, onko se ihmisoikeus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liity kysymykseen.
Miten niin ei liity? Jos ei halua tehdä mitään, onko se ihmisoikeus?
No tietenkin kenellä tahansa on oikeus elättää itsensä vaikka rikoksilla, tai vaikkei olisikaan niin harva sitä voi estääkään. Mutta ei edelleenkään liity kysymykseen.
Kokeile jotain uutta. Olet niin syvällä rutiiniesi luomassa urassa ettet edes nää muuta maailmaa.
Teen paljon ja kiinnostaisi tehdä paljon juttuja. Silti kuulen töissä, kun en mitään huhujen perusteella mitään tee. Uusi työpaikka kuitenkin häämöttää jo😊
En tiedä mitä naiset suunnittelee murheen hetkellä, mutta itse olen harkinnut penispumpun ostamista. M47
Sama vika. Töissä käyn mutta sekin ottaa aivoon
N47
Vierailija kirjoitti:
Kokeile jotain uutta. Olet niin syvällä rutiiniesi luomassa urassa ettet edes nää muuta maailmaa.
Kokeilin ainakin kahta kansalaisopiston kurssia ja parin uuden tuttavan hankkimista, ei nekään kiinnosta. Onkohan tämä hormonaalista ja tässä iässä maailma vaan lakkaa kiinnostamasta.
No tee sitten sydämesi kyllyydestä sitä, ei mitään. Kyllä sekin alkaa jossakin kohtaa tökkiä ja sitten alkaa taas joku uusi asia kiinnostaa. Lepää. Et sinä tahtomattomuuttasi voi muuksikaan pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn töissä mutta tunnen samoin.
Nuorena minua kiinnosti vielä vaikka mikä. Oli hyvin suuruudenhullujakin suunnitelmia. Nykyään ei mitään. Tai no johonkin lepolomalle parantolaan haluaisin mennä.
Oivoi, kun olisikin vielä niinkuin vanhoissa leffoissa hermoparantoloita Alpeilla raikkaassa ilmassa. Siellä muutama kuukausi passattavana ja joka päivä ulkoillen. Ai että olis virtaa taas pakertaa täällä. Menisin tukka putkella vaikka vuodeksi ja tiukkapipoille tiedoksi, että tottakai omalla rahalla. Vois sieltä jonkun komistuksenkin löytää täydentämään rentoa hermoparannusta ;)
Kokeile viikottaista sapattia. Saat luvan kanssa olla vaan, eikä tarvi selitellä kellee, ees itelles.
Vierailija kirjoitti:
No tee sitten sydämesi kyllyydestä sitä, ei mitään. Kyllä sekin alkaa jossakin kohtaa tökkiä ja sitten alkaa taas joku uusi asia kiinnostaa. Lepää. Et sinä tahtomattomuuttasi voi muuksikaan pakottaa.
Jep, olen yrittänyt väkisin kiinnostua asioista ettei "kulu aikaa hukkaan" mutta tunnen vaan alemmuutta ja huonommuutta kun ei kiinnosta vaan olen joka paikassa ihan muissa maailmoissa. Siis kiinnosta muu kuin se kuvailtu alppityylinen parantola..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin ainakin kahta kansalaisopiston kurssia ja parin uuden tuttavan hankkimista, ei nekään kiinnosta. Onkohan tämä hormonaalista ja tässä iässä maailma vaan lakkaa kiinnostamasta.
Ei mulla ole lakannut ainakaan.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole lakannut ainakaan.
M48
Mikä sinua kiinnostaa maailmassa?
Minulla on mielenkiinnon kohteita, mutta työpäivän jälkeen olen liian väsynyt toteuttamaan niitä.
Urheiluun sykkeet on liian koholla ja urheilu olisi vaaralista elimistölleni.
Yksi intohimo on tapettu elämästä pois.
Viikonloppuna ei innosta mikään tai minkään tekeminen, koska tekemisen maistaminen vain katkeroittaisi lisää, kun ei ehdi kehittyä asiassa kahdesti tai kerran viikossa.
Korkeintaan kunto pysyy melkein samana.
Sitä havahtuu että on orja.
Ostin itselleni kylpyhuonelaattoja naapurilta, kun en osanut kieltäytyä.
Istun toisinaan parvekkeella humalassa ja isken niitä otsaan, kun oikein ahdistaa. Laatat ovat 3-5 mm paksuja. Kaksi pahvilaatikollista laattoja.
Pääasia, että käyt kokoaika työssä. Millään muulla ei ole hitonkaan väliä.