Luuletko, että kuolemasi liikuttaa ketään ?
Ilmasto kiittää
Kommentit (43)
Koko suku huokaisee kun potkaiset tyhjää ;) Jää ruokaa muillekin perheen jäsenille ;)
Sun "haudallesi" tullaan kusemaan ja oksentamaan :D Hautakivees merkitään pentagrammeja :D Palat helvetissä :D
Koko kansakunta suree. Suomalaiset eivät ole enää entisellään minun kuoleman jälkeen.
Suosittelen lähtemään välillä vaikka ulos lenkille, voisi tuo paha olo vähän helpottaa kun et koko ajan roiku nettipalstoilla.
Tuskin, mutta elämäni tarkoitus on elää, eikä kuolla, joten mitä väliä?
Luulen että aika monia. Olen aika pidetty. Joskus huvittaa kun mietin, että hautajaisissani kyynelehtisi melkoinen joukko eksiä, jotka olisivat halunneet vielä yrittää. Ehkä eksiä olisi jopa ihan kantajiksi asti. Se olisi metkaa. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Koko kansakunta suree. Suomalaiset eivät ole enää entisellään minun kuoleman jälkeen.
Sama juttu minulla. Tuon niin paljon naurua muiden elämään ja en koskaan puhu pahaa kenestäkään ja minusta oikein loistaa sellainen sielun puhtaus ulos päin, että jo näin eläessäni ihmisiltä kyyneleet valuvat poskia pitkin kun minun kanssa pääsevät juttelemaan.
Sinulta puuttuu aivosoluja. Kykenet pelkkään valitukseen maanpäällä.
Ikävä kuulla ap, että sinulla on paha olla eikä kukaan välitä sinusta. Itsem urha on ratkaisu. Saa suorittaa!
Ainakin vanhempiani ja sisaruksiani surettaisi. Välillä mietin, että mies on niin paljon pois kotia, että ei varmaan edes huomaisi, jos kuolisin. Lapsille voisi olla kova pala, jos en olisi tekemässä heille ruokaa.
Niin se vaan on et kovinkin puurtaja kuolee eikä kohta muistajia ole kuin muutama, jos sitäkään. Oliko mikään minkään väärti?! "Kun tuuli käy hänen ylitseen, ei häntä enää ole eikä hänen asuinsijansa enää häntä tunne."
Kyllä tuo ambulassia ja monosen autoa liikuttaa