Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luuletko, että kuolemasi liikuttaa ketään ?

Vierailija
11.01.2026 |

Ilmasto kiittää

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta. Elän yksin. Todennäköisesti joku remonttifirman henkilö löytää muumioituneen ruumiini, vuosien päästä, os kuolen kotona.

Oletko ajatellut, että jos sinulla olisi kissa tai koira, niin siitä olisi sille sitten syötävää pitkäksi aikaa.

Sori mutta tilannetaju 🤣🤣🤣

Vierailija
42/43 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa lainattua mutta no 32.

Voi sinä ihana ihminen! Ihan tuntui sydämessä.

Et ikinä tuu tietämään kuinka paljon vaikutit tuohon ventovieraaseen.

Oot enkeli! <3

Olin joskus matkalla poikakaverin luo Turun lähelle Helsingin kautta. Helsingin päässä bussissa joku mies alkoi h....ttelemaan ihan yhtäkkiä. Mulla pukkas joku ptsd-tila, menin aivan pihalle todellisuudesta ja ilmeisesti painelin vaan pihalle heti kun mahdollista. Aloin jossain vaiheessa heräilemään ja selkenemään ja sit itkemään kun kamat bussissa, en tiennyt yhtään missä olin, puhelin mukana ja olin miehelle heittänyt tosi sekavaa settiä. Siis en aineissa tai humalassa, tolkuttoman väsynyt ja sit en tiedä mikä ihme se oli mutta olin täysin kujalla, ehkä joku puoliuni. Kyselin ihmisiltä missä oon ja miten pääsen asemalle. Mulla oli lompakko ja rahat bussissa, tilillä ei rahaa, takkikin jäi ja oli talvi. Joku mies tuli kysymään mikä hätänä ja koitin itkuis

Sehän on sinun tehtäväsi olla seuraavaksi sellainen. Olet saanu hyvää ja lisäät hyvää olemalla samanlainen. Pelastat jonkun pulasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä sillä ole mitään väliä.