Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä syy siihen, miksi naiset eivät halua pariutua tai lapsia: Jarkko, 36, on poikkeus perheenisien joukossa- se herättää hämmästystä!

Vierailija
11.01.2026 |

Jarkko, 36, on poikkeus perheenisien joukossa Se herättää hämmästystä https://share.google/4QCfiC8xeVo7DEMWq

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet hoitavat mt-ongelmiaan alkoholilla ja se taas aiheuttaa naisille mt-ongelmia. Alkoholi ja muuta päihteet pitää kieltää kokonaan.

Itselläni oli nuorempana vakava masennus, mutta ei tulisi mieleenikään syyllistää siitä muita miehiä tai naisia. Aivan hämärää logiikkaa.

Vierailija
102/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet hoitavat mt-ongelmiaan alkoholilla ja se taas aiheuttaa naisille mt-ongelmia. Alkoholi ja muuta päihteet pitää kieltää kokonaan.

Itse olen vähän yli 40-vuotias syrjäytynyt incelmies. Olen pyrkinyt saamaan hoitoa mt-ongelmiini 20 vuotta ja kaikenlaista sekalaista saanutkin, mutta niitä ei ole saatu kuntoon. Mitään oikein kunnollista diagnoosia en edes ole saanut. Töissä olen ollut intin jälkeen pari vuotta yhteensä. Nyt olen juuri menossa työkyvyn arvioon parin viikon päästä, kun nuori naislääkäri keksi vihdoin semmoisen liikkeen. Jos siinä jätetään taas tyhjän päälle, niin en tiedä, mitä teen. Ehkä joku hyvinvoiviin keskiluokkaisiin naisiin kohdistuva joukkomurha pitää sitten tehdä kostoksi yhteiskunnalle? Nimenomaan tuolle minua erittäin suuresti ylenkatsovalle ihmisryhmällehän yhteiskunta lappaa rahaa ja etuja auliisti, toisin kuin minulle.

Ny

Katkeraa settiä. En kyllä oikein osaa auttaa, tai tiedä mitä tilanteessasi pitäisi tehdä. Työelämä ja parisuhde on varmaan sinun korteillasi jo ohi, ja onhan se katkera pilleri nieltäväksi. 

En usko, että joukkomurha parantaa kenenkään asemaa tai on millään tasolla perusteltavissa. Muutenkin kannattaa katsoa, mitä nettiin kirjoittaa, voi tulla ei-toivottu sakko tai jokin muu. Hoitoa mt-ongelmiisi tuskin tulet julkiselta puolelta saamaan, vaikka netissä vaahtoaisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sinulle kaikesta huolimatta parempaa loppuelämää. Aidosti.

Vierailija
104/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Moni noista hommista jää kokonaan kun muutatte kerrostaloon. Helppoa, eikö?"

Jaa. Pitääkin kertoa vaimolle, että luopuu puutarhastaan kun palstamamma haluaa, että muutetaan neukkukuutioon, jotta voin pakata taatusti vääriä asioita johonkin hoitolaukkuun.

Tai sitten ihmiset elävät, kuten parhaiten osaavat ja haluavat? Ei tasa-arvo tai järkevä työnjako ole sitä, että kaikki tekevät samoja asioita. Laitetaan kirurgi ravintolaan tiskaamaan ja parturi-kampaaja suunnittelemaan sähköverkkoja. Ihmisten on hyvä erikoistua myös kotitöissä tiettyyn pisteeseen asti. 

Eikö teillä riitä rahat uuteen ja viihtyisään kerrostaloon? Isolla terassiparvekkeella voi kasvattaa kaikkea paitsi hedelmäpuita.

Vierailija
105/105 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Moni noista hommista jää kokonaan kun muutatte kerrostaloon. Helppoa, eikö?"

Jaa. Pitääkin kertoa vaimolle, että luopuu puutarhastaan kun palstamamma haluaa, että muutetaan neukkukuutioon, jotta voin pakata taatusti vääriä asioita johonkin hoitolaukkuun.

Tai sitten ihmiset elävät, kuten parhaiten osaavat ja haluavat? Ei tasa-arvo tai järkevä työnjako ole sitä, että kaikki tekevät samoja asioita. Laitetaan kirurgi ravintolaan tiskaamaan ja parturi-kampaaja suunnittelemaan sähköverkkoja. Ihmisten on hyvä erikoistua myös kotitöissä tiettyyn pisteeseen asti. 

Eikö teillä riitä rahat uuteen ja viihtyisään kerrostaloon? Isolla terassiparvekkeella voi kasvattaa kaikkea paitsi hedelmäpuita.

Lähiseudulla ei uusia ja viihtyisiä kerrostaloja oikein ole. Ja vastikkeet ovat päätähuimaavia uusissa, yhtiölaina täysi pommi ja jouduttaisiin tinkimään neliöistä ja mukavuuksista. Ollaan kahdestaan asuttu myös kerrostalossa, nyt on eri elämänvaihe.

Pointti lienee se, että ihmiset tekevät eri asioita, ja elämässä on muitakin kotitöitä kuin vauvan hoito.