Kaikki vauhkoaa nyt kun Jenkeissä ravitsemussuositukset
se kolmio, on käännetty ylösalaisin. Mikä ero? Jos kolmio on toisi päin, viesti on sama. Pitää osata suhteuttaa kolmiossa esiintyvien ruokalajien määrät kuten aina ennenkin.
Kommentit (26)
Trumpilla pääsee kuka tahansa tekemään noita suosituksia että arviointia tällä pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön karvakolmioo
Välillä maistuu lihapiirakka nakilla ja majoneesilla.
Vierailija kirjoitti:
Trumpilla pääsee kuka tahansa tekemään noita suosituksia että arviointia tällä pohjalla.
Meillä vain vasemmistolaiset vihertuherot. Ihan saa jokainen tappaa itsensä margariineilla ja kasvisproteiineilla. Woke - woke!
Tulihan se sieltä. Ihmeen kauan kesti tuon tieteeseen perustuvan tiedon piilottelu. Oon ite syönyt tuohon tyyliin jo 24 vuotta ja tiennyt mitä kannattaa syödä, jos ei halua diabetesta, perustuen tieteelliseen tutkimukseen. Minulla on kohonnut db-riski, kun sairastin raskausdiabeteksen.
Nyt kun jenkeistä 50% sairastaa diabetesta, siellä on vihdoin alettava kuuntelemaan tiedettä ja tervettä järkeä, eikä maatalouden ja ruokateollisuuden lobbareita. Aika hieno uutinen heti näin vuoden alkuun.
Eihän siellä ennenkään valtaosa ole syönyt suositusten mukaan, miksi nyt alkaisi. Sama Suomessa.
Minä syön karvakolmioo