Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki vauhkoaa nyt kun Jenkeissä ravitsemussuositukset

Vierailija
11.01.2026 |

se kolmio, on käännetty ylösalaisin. Mikä ero? Jos kolmio on toisi päin, viesti on sama. Pitää osata suhteuttaa kolmiossa esiintyvien ruokalajien määrät kuten aina ennenkin. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön karvakolmioo 

Vierailija
22/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpilla pääsee kuka tahansa tekemään noita suosituksia että arviointia tällä pohjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä syön karvakolmioo 

Välillä maistuu lihapiirakka nakilla ja majoneesilla.

Vierailija
24/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trumpilla pääsee kuka tahansa tekemään noita suosituksia että arviointia tällä pohjalla.

Meillä vain vasemmistolaiset vihertuherot. Ihan saa jokainen tappaa itsensä margariineilla ja kasvisproteiineilla. Woke - woke! 

Vierailija
25/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se sieltä. Ihmeen kauan kesti tuon tieteeseen perustuvan tiedon piilottelu. Oon ite syönyt tuohon tyyliin jo 24  vuotta ja tiennyt mitä kannattaa syödä, jos ei halua diabetesta, perustuen tieteelliseen tutkimukseen. Minulla on kohonnut db-riski, kun sairastin raskausdiabeteksen. 

Nyt kun jenkeistä 50% sairastaa diabetesta, siellä on vihdoin alettava kuuntelemaan tiedettä ja tervettä järkeä, eikä maatalouden ja ruokateollisuuden lobbareita. Aika hieno uutinen heti näin vuoden alkuun.

Vierailija
26/26 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä ennenkään valtaosa ole syönyt suositusten mukaan, miksi nyt alkaisi. Sama Suomessa.