Mitä jos maailma onkin simulaatio
Kommentit (29)
Het men väärin: simulaatioteoriassa uskotaan, että jne.
Teoria ei ole uskoa.
Kyllä se taitaa olla kun eihän muuten voi olla mahdollista se, että aviomiehet anelevat vaimoiltaan, että vaimo panisi heitä sträpärillä takapuoleen!
Eihän sille mahda hevon .... häntääkään.
Ehkä se onkin jotain muuta. Jotain sellaista, mitä ihminen ei edes pysty (vielä) ymmärtämään.
Mitä jos ap on tehty palavasta materiaalista? Kokeile.
Vauvapalsta onkin siis simulaatio, simulaation sisällä 😵
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se onkin jotain muuta. Jotain sellaista, mitä ihminen ei edes pysty (vielä) ymmärtämään.
Olemme jossain isommalla planeetalla pienen pieni pölyhiukkanen, jossa on elämää
Maailma on sillä tavalla simulaatio, ettei se ole todellinen sillä tavalla kuin se vaikuttaa olevan. Ei kuitenkaan kannata alkaa uskottelemaan itselleen mitään, vaan kannattaa olla rehellinen itselleen. Voi vaikka ajatella näin: maailma saattaa olla simulaatio, mutta joka tapauksessa minun kokemukseni on kuitenkin nyt se, että se on minulle todellisuutta.
Alussa jumala simuloi maailman. Niinhän ne uskovaiset uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Tietokonepeli
Tässä pelissä pärjää seuraamalla Jeesusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on 8-bittinen, niin löytyykö jostain toisesta galaksista paljon kehittyneempi 16-bittinen versio? 😮
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se taitaa olla kun eihän muuten voi olla mahdollista se, että aviomiehet anelevat vaimoiltaan, että vaimo panisi heitä sträpärillä takapuoleen!
Tai se, että lähes kirjoitustaitoisen miehen koko valveillaoloaika pyörii vain ja ainoastaan kaikkein alkeellisimpien perustarpeiden ja käteenvetelyn ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on, niin mitä sitten?
Aivan. Mulle on ihan sama, ovat ajatukseni ja tunteeni "todellisia" biokemiallisia ilmiöitä ja/tai sähköisiä impulsseja vai niiden simulaatiota. Cogito, ergo sum!
Vierailija kirjoitti:
Rakensi tietokonepelin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietokonepeli
Tässä pelissä pärjää seuraamalla Jeesusta.
Mene ja seuraa siis. Ja tuu kertomaan miten pärjäsit, kun tuli YT:t ja vaimo jätti ja prostatassasi on syöpä.
Ei.