Mulla menee ruokaan rahaa 500e/kk kun treenaan salilla ja ruokavalion pitää olla kunnossa...Millä tässä pitäis sit tehä muut hankinnat?
Elämäntapani on treenata tavoitteellisesti kuntosalilla, ja olenkin paremmassa kunnossa kuin 99% ihmisistä.
Perustoimeentulotuki on 593e/kk, ja pienenee kohta!!
Ruokaan 500e/kk, salikorttiin 25e/kk ja puhelinlaskuun 12e/kk
Millä ihmeellä tässä voi koskaan tehdä mitään muuta? Ei ihme että Suomi on saanut noottia toistuvasti EU:lta
Kommentit (56)
Kävin itse salilla vuosia ja ruokaan meni 300 euroa kk. Aluksi nostin penkistä 50 kg ja lopuksi 125 kg joten kehityin vaikka ei ollut tavotteita. Työttömänä vaan treenasin ajankuluksi mutta kehityin ja olin hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä sä saat ruokaan menemään 500e kuussa?
Aamiainen laatukahvi + kunnon ruislimppu pienleipomosta + kunnon sveitsiläinen juusto + proteiinijauhe + pakastemustikat ostettuna
Lounas töissä 14 e
Illallinen lohta, vihreitä tuoreita vihanneksia, Rummo-pastaa ja kastiketta ja jälkiruokaa
Palautusjuoma
Iltapala juustoja ja leipää ja kunnon Darjeeling-irtoteetä
Eikö muiden köyhien ruokavaliot pitäis olla kunnossa? Sä olet eri asia?
Mulla menee 120€/kk. Sucks to be you
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamiainen laatukahvi + kunnon ruislimppu pienleipomosta + kunnon sveitsiläinen juusto + proteiinijauhe + pakastemustikat ostettuna
Lounas töissä 14 e
Illallinen lohta, vihreitä tuoreita vihanneksia, Rummo-pastaa ja kastiketta ja jälkiruokaa
Palautusjuoma
Iltapala juustoja ja leipää ja kunnon Darjeeling-irtoteetä
Kysyttiin APltä?
Ei tarvi ottaa mallia huippuluokan bodareitten ruokavaliosta. Tavallinen kotiruoka riittää. Ja bulkkaaminen ei ole järkevää.
Vedä soijarouhetta, se maksa juuri mitään.
Noinko paljon se rahka,raejuusto ja kananmunat maksaa?
Jos ei ole rahaa, ei voi valita liian kallista harrastusta.
Vierailija kirjoitti:
En ole AP, vaan yksinasuva keski-ikäinen tädin pyllerö ja mulla kyllä menee kans se noin 500 € ruokaan kuukaudessa. Enkä edes syö kovin paljon lihaa, ainoastaan kanaa, jonka ostan aina Lidlistä.
Kyllä se vaan helposti menee, kun joka päivä syö esim. kreikkalaista jogurttia, jossa pensasmustikoita, tuoretta mangoa tms., leipä jotain kunnollista ja maistuvaa ruisleipää, eikä mautonta Reissumiestä, joka päivä joku salaatti itse tehtynä, leivän päällä ohuen ohutta kanafilettä, eikä mitään bulkkimakakroita, juusto Ahvenenmaan goudaa, eikä perusedamia jne.
En osta mitään mielestäni luksusta, enkä juurikaan herkkuja. Hyvin harvoin menee mitään ruokaa roskikseen. Mä kuitenkin haluan leivän päälle kurkkua tai paprikaa ympäri vuoden ja jogurttiini niitä pensasmustikoita tai vadelmia, enkä satokauden mukaista lanttua tms.
Mulla on tähän varaa, niin en siis valita, mutta kyllä yksinasuvan ruokaan menee helposti 500 €/kk ilman mitään luksustuotteitakaan. Perheellinen pääsee suhteessa halvemmalla, kun isot pakkaukset on monesti puolta halvempia.
Tyhmyys on tyhmyyttä. Not anything else
Mene töihin ja elä varojes mukaan.
Vierailija kirjoitti:
mulla menee ruokaan 0 euroa kuussa, ja perjantainakin sain 100 e edetä ruokaa ruokajonosta, tädille annoin kassin ja se taas antaa serkulle osan
pitäänkin mennä salille ja uimaan tänään
härän muerekepihvi
red thai curry
2 x kirjolohikiusaus
tex mex broileripatonki
tom kha kanakeitto 2 x kpl
kanapasta-salaatti
broileripasta
lohipasta 2 x kpl
masaman curry
siipiweikot boneless chicken
2 x 400 g perunasalaatti, noita
olisi saanut ottaa niin paljon kuin halusi
savukirjolohisalaatti
ruisleipää
4 kpl hummusta
mangomanica cikchen wrap
siipiweikot garlic sauce 3 pulloa
kanakebab
vöner
patonki
savipossuleike x 2 kpl
pensasmustikkaa
3 x viiliä ja rahkaa
mysliä
perunapussi
piimä
riisiviinietikkaa 2 poloa
mango chili broileri
IDIOOTTISPÄMMÄRI
Vierailija kirjoitti:
Noinko paljon se rahka,raejuusto ja kananmunat maksaa?
Liha maksaa
ap
Vierailija kirjoitti:
Normaali treenaava mies syö helposti kilon nautaa päivässä, siihen menee jo parikymppiä per päivä.
Konalan kitisijäkö se täällä taas nassuttaa.
Kuulostaa hyvältä, mutta näillä pakkasilla AMG mersulla Kauniaisista Myllypuroon matkustaminen ei ole ilmaista.