Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pervoin kimppa

Vierailija
11.01.2026 |

Mikä on ollut pervoin kimppakokemuksesi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi yllätti ja tuli mukaan.

Vierailija
2/6 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 av paksuperse mammaa ja jokaista dippasin perseeseen,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla, kolme rekkakuskia hyttijatkoilla. Kännin takia yhdellä ei jöpöttänyt, mutta kielimiehiä oli kuitenkin. Oli pimpsa kovilla. 😋

Vierailija
4/6 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laivalla, kolme rekkakuskia hyttijatkoilla. Kännin takia yhdellä ei jöpöttänyt, mutta kielimiehiä oli kuitenkin. Oli pimpsa kovilla. 😋

Milloin sulle on Pate ilmestynyt pimpsa? Taisi olla peppu kovilla, kun rahtaritkin pääsi vauhtiin?

Vierailija
5/6 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin sulle on Pate ilmestynyt pimpsa? Taisi olla peppu kovilla, kun rahtaritkin pääsi vauhtiin?

Suksi suolle. Olen nainen ja tämä on tosi tapahtuma minulle n. 8 vuoden takaa. Fantasiatasolla olen aina tykännyt kimppaseksistä, ja tässä porukassa oli yksi tuttu myös joten uskalsin. Kivaa oli, paitsi sinulla, jurpo.

Vierailija
6/6 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttiksen ja hänen opiskelukaverinsa kanssa vedettiin tuplavarvi. Opiskelukaveri laukesi tyttiksen peppuun alle minuutissa ja pienellä asennonmuutoksella pääsin peppuliukkaille. Paksu vehje meni vähän vaivalloisesti sisään, mutta alkukairauksen jälkeen homma alkoi sujumaan ja aikamme rynkyteltyämme molemmat tultiin rajusti ja äänekkäästi. Uudelleen ei ole ollut kakkososoitteeseen asiaa. M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän