Kuinka usein vaihdat alushousut ja rintaliivit?
Itse vaihdan keskiviikkona ja lauantaina alkkarit. Rintaliivit saattaa mennä pari viikkoa. :)
Kommentit (31)
Aina kun käyn suihkussa, eli vähintään joka toinen päivä molemmat. Käytän vain urheiluliivejä, mitkä on helppo pestä muun pyykin joukossa kuumassa lämpötilassa.
Alushousut joka päivä (yleensä yöllä olen ilman, menkkojen aikaan vaihdan yöksi puhtaat)
Rintaliivit 1-3 päivän välein, riippuen hikoilun määrästä
Päivittäin menee vaihtoon niin kalsarit, rintaliivit kuin sporttiliivitkin. Keinokuitua kaikki niin kyllä niihin hiki ja hajut jää. Ei tulis mieleenkään pistää puhtaalle iholle jo hikoilutuja liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Alushousut joka päivä, rintaliivit 2 krt viikossa, helteillä joka päivä.
Sama täällä, paitsi urheilurintsikat pesuun heti yhden käytön jälkeen.
Meidän sisäkkö hoitaa noi jutut, me asutaan täällä Lehtisaaressa
Alkkarit päivittäin. Rintsikat 1-3pv välein. Olen kyllä huomannut, että alan kutiamaan, jos en vaihda rintsikoita joka päivä. Jos hikoilen, ne on pakko vaihtaa päivittäin.
Alkkarit aina kuntosalipäivän jälkeen eli ti, to ja la. Rintaliivit voi mennä samat kuukaudenkin. En vaan hikoa siltä alueelta, en edes kuntosalilla. Ja toisaalta en näe ihmisiä juuri missään, työni kun teen etänä ja elän yksin, joten ei niin haittaa jos ei ole ihan puhdas.
Hyi yök millaisia ihmisiä. Tottakai alusvaatteet vaihdetaan ja pestään vähintään joka päivä.
Alushousut joka toinen viikko. Rintsikoita en käytä, vaikka melko isot ovatkin.
m 51
Viimeksi naapurin kanssa.