Menin USA boikottiin tämän viimeisimmän ampuma skandaalin takia!
Menitkö sinäkin ja ehkä jopa aikaisemminkin? Ei jotenkin tee mieli rahoittaa ja tukea tämmöistä usalaista kansalaista tappamista.
Kommentit (10)
Olen mukana. En osta Coca-colaa. Mitä muuta en voi enää ostaa?
Miten siis olet rahoittanut jenkkejä?
Oikein, kyllä Trump on nyt kauhuissaan ja miettii tekosiaan.
Mitä tapahtuu, jos poltan torilla USAn lipun? Pitääkö ilmoittaa etukäteen poliisille ja palokunnalle?
Heti kun Trump valittiin toistamiseen niin päätin ettei sinne matkusteta sen aikana. Kauhulla katson mitä siellä nyt tapahtuu, en todellakaan uskaltaisi matkustaa sinne nyt.
Ja kyllä, kun tarpeeksi moni jättää matkat väliin niin kyllä se siellä tuntuu.
Tervetuloa mukaan! Itse olen karttanut jenkkifirmoja nyt vuoden ajan. Yllättävän monessa ovat mukana.
Vierailija kirjoitti:
Olen mukana. En osta Coca-colaa. Mitä muuta en voi enää ostaa?
Ainakin fairy kannattaa vaihtaa vaikka Kiilton vastaavaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu, jos poltan torilla USAn lipun? Pitääkö ilmoittaa etukäteen poliisille ja palokunnalle?
Polttaminen voi aiheuttaa vaaraa muille. Parempi on tallata lippua ja pyyhkiä siihen takapuolensa ja kuvata tämä nettiin. Samaa lippua voi käyttää useammankin kerran tähän tarkoitukseen.
Olisi jäänyt monta mielenkiintoista maata ja kaupunkia näkemättä, jos boikotoisin niitä huonon hallinnon takia. New York, Moskova, Rio de Janeiro, Peking, Jerusalem jne.
Taasko menit boikottiin, kyllä sun boikotit on hauskoja. Teho on nolla tai miinusmerkkinen.