Häiritseekö teitä miehissänne mikään ulkonäön piirre? Mitä esim mietitte, että periytyykö teidän lapsille?
Mä deittailen ihanaa miestä, mutta mua häiritsee hieman jotkut asiat, esim purenta (!) Niin pinnallista, tiedän! Mutta kun on kerran seurustellut ulkonäöltään täydellisen kanssa, niin on vaikea olla vertaamatta!
Kommentteja!
Kommentit (22)
mutta ei me niiden periytymistä mietitä. KUn on kunnolla rakastunut niin ei näitä asioita edes huomaa. Mieheltäni puuttuu joistain kohdista ihoa pigmentti eli hän on " laikukas" (minun lepardimieheni :)) mutta en minä enää edes huomaa sitä että hän on " kummallisen värinen" (on siis ihan suomalainen ja vaalea mutta ihossa näkyy selkeästi vaaleampia laikkuja). Jos periytyy muksuille niin sitten periytyy (esikoinen on vielä mahassa), ei se ole minun miestänikään haitannut. Minulta lapset taas saattavat periä pienet tihrusilmät ja ohuet hiukset, ja reuman kaiken päälle mutta ei nämä seikat ole estäneet miestäni haluamasta lapsia minun kanssa.
Pinnallinen olet!
ei välttämättä periydy jos on tarkkana: ei samaa lusikkaa, ei mitään tutti-isin-suuhun-puhdistumaan-juttuja (!!), ei suukkoja suulle, ei haukkuja samasta leivästä jne. Näin kun toimii 0-2(-3) lapsen ensimmäistä vuotta, niin hampaat säilyy lapsella todennäköisesti ehjinä!
+ tietty hampaiden harjaus 2 x päivässä, ja xylitoli ruuan päälle ei oo haitaksi :)