En jaksa olla aina kipeänä
Kommentit (104)
Täällä ei taas muuta tehdä kuin ilkeillä.
Eikö sydänongelmaisen ole parempi vältellä pakkasta ja varsinkin liikkumista kovassa kylmyydessä? Jokin ei nyt oikein täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sydänongelmaisen ole parempi vältellä pakkasta ja varsinkin liikkumista kovassa kylmyydessä? Jokin ei nyt oikein täsmää.
Tottakai on. Mutta voinhan mä autolla paikasta toiseen mennä. Viimeksi kävin keskiviikkona asioilla, kun olin silloin terve ja sitä ennen 23.12 eli paljon on taas kotona tullut oltua.
Vierailija kirjoitti:
Mites muuten se sun eläke?
En ole päässyt eläkkeelle.
Yskää on paljon liikkeellä, kaverille johti keuhkokuumeeseen, Sai lääkkeet ja parani.
Elämä on useimmiten aika tylsää. Kipeänä se tylsyys ei kyllä ole yleensä se suurin ongelma. Monia haittaavat kipeänä ollessa enemmän esim. mahdolliset kivut. Ainakin itselläni on näin, entäs muilla?
Jossain vanhemmassa ketjussa Valis väitti saavansa pientä eläkettä. Ota näistä nyt sitten selvää, kun joku vale"Valiskin" täällä on kait pyörinyt. Luultavammin molemmat ovat yhtä feikkejä, koska hyvin outoa ovat nämä kirjoitukset jo vuosia olleet. Lukekaa niitä vanhempia aloituksia, ei kukaan täysin terve tuollaisia selosta.
Vierailija kirjoitti:
Jossain vanhemmassa ketjussa Valis väitti saavansa pientä eläkettä. Ota näistä nyt sitten selvää, kun joku vale"Valiskin" täällä on kait pyörinyt. Luultavammin molemmat ovat yhtä feikkejä, koska hyvin outoa ovat nämä kirjoitukset jo vuosia olleet. Lukekaa niitä vanhempia aloituksia, ei kukaan täysin terve tuollaisia selosta.
En saa. En saa enää edes lapsilisää lapsesta. Joten mitään yhteiskunnan tukia ei saada. Mielelläni kyllä jäisin eläkkeelle. Sittenhän mun oma elämäni alkaisi.ap
Onhan tässä nyt se hyvä puoli, että kaikesta huolimatta jaksat valittaa ja tehdä aloituksia palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tässä nyt se hyvä puoli, että kaikesta huolimatta jaksat valittaa ja tehdä aloituksia palstalle.
Jaksan mä katsoa myös Hengaillaan ohjelmaa.
Onks edes mitään herkkuja? Tosin ne eivät välttämättä kipeänä maistu.
Vierailija kirjoitti:
Onks edes mitään herkkuja? Tosin ne eivät välttämättä kipeänä maistu.
Ei ole.
Miksi muuten se mieskään ei mene sinne lääkäriin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten se mieskään ei mene sinne lääkäriin?
En osaa sanoa. Ei se pahemmin juttele. Olen kyllä sanonut, että mene lääkäriin.
Jotain lämmintä juomaa, lepoa yms. Eikä missään nimessä tuonne pakkaseen! Ja malttia, se on nyt sairastettava halki ja poikki. Ja sinne lääkäriin!
Miten siis olet kipeä ja miksi ihan jatkuvasti?
Oli kiva tuo hengaillaan ohjelma.ap
Tää yö nyt ollaan vaan ja hengaillaan, ei mennä nukkumaan🎵🎵
Lykkäät vaan sitä lekuriinkin menoa, kuten ihan kaikkea muutakin. Siinä ajassa sitä ehtiikin jo moneen kertaan parantumaan ja vielä sairastumaankin, uudestaan ja uudestaan. Tuoko muka tylsää😂😂😂😂