Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa olla aina kipeänä

Vierailija
10.01.2026 |

Tylsää

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan liian jännittävä elokuva sulle😬

Mä tykkään kyllä jännittävistäkin elokuvista. Tuli mieleen kun kauan sitten kävin ekan poikaystäväni kanssa katsomassa Terminator 2. Siitä on jo kauan aikaa.

Vierailija
62/104 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi sukulainen on samanlainen. Ei sitten millään malta ja viitsi olla kipeänä, vaan silloinkin pitäis koko ajan sählätä. Ei vaan ymmärrä, että sairaanakin pitää koheltaa ja miten jaksaakin. Koska sen maltillisen levon tarkoitus on juurikin edesauttaa sitä paranemista. Eihän edes flunssaisena saa harrastaa mitäään rasittavaa liikuntaa, se voi vaan pahentaa sairautta. Aiheuttaa esim. hengitysvaikeuksia tai ties mitä. Tyhmästä päästä todellakin kärsii koko ruumis. Voi käydä pahastikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua aina olla se joka on töissä kun jonkun työkaverin lapsen kaverin kummin kaima sairastu ja työkaverin pitää jäädä kotiin.

Vierailija
64/104 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset elää epäterveellisesti ja vetää lääkkeitä ja sitten jaksaa vielä ihmetellä että miksi on aina kipeänä. Liiku ja syö terveellisesti. Liike on lääke. Syö paljon valkosipulia, se pitää flunssat ja monet sairaudet kurissa, pelkkiä hyötyjä. Mutta ei, ihmiset vetää mielummin kemiallisia lääkkeitä mitkä ei edes toimi ja tuo sivuvaikutuksia.

Kipeänä ei liikuta, tai käy vielä huonommin.

Sen kyllä haistaa, kuka käyttää paljon valkosipulia...

Vierailija
65/104 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko kipeä silloin, kun sulla oli lonkeroa? Olitko kipeä jouluna, loppiaisena, uutena vuotena? Entäs muut päivät? Jos vastaat jokaiseen kohtaan kyllä ja lisäksi kaikki menneiden vuosien kaikki päivät, niin sitten olet kipeä aina.

Vierailija
66/104 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo valkosipuli tuntuu lisäävän rytmihäiriöitä. ap

Vierailija
67/104 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Sullahan on se vakava sydänvika. Mikä sen sairauden nimi nyt olikaan?

Vierailija
68/104 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Sullahan on se vakava sydänvika. Mikä sen sairauden nimi nyt olikaan?

Rytmihäiriöitä mulla on vuosikymmeniä ollut ja siihen lääkitys. Nyt on alkanut jalat turpoilemaan ja se voi tietysti johtua sydämen vajaatoiminnasta. Mutta ei tällaista turhaa ihmistä kannata tutkia. Niin se lääkäritkin on varmaan meinanneet, kun eivät kunnolla tutki

Vierailija
69/104 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sut joku tutkinut, jos tuollaista on todettu. Vai ihan itse päätelty diagnoosiko sekin...

Vierailija
70/104 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sut joku tutkinut, jos tuollaista on todettu. Vai ihan itse päätelty diagnoosiko sekin...

Tottakai on tutkinut. Lääkärit on kaikki diagnoosit antaneet. Holter tutkimuksessakin olen ollut useamman kerran. 

Vierailija
71/104 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kipeänä ja vaikka ja mitä sairautta. Lääkäriin ihan turha mennä, kuten sen miehenkin. No, siinäpähän valitatte.

Vierailija
72/104 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kipeänä ja vaikka ja mitä sairautta. Lääkäriin ihan turha mennä, kuten sen miehenkin. No, siinäpähän valitatte.

Olen mä käynyt lääkärissä. Viimeksi syksyllä sen jalan veritulppa epäilyn takia.

Vierailija
73/104 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellisempää ruokaa, erityisesti kipeänä. Hedelmiä, lisävitamiineja. Laihdutus. Mutta koska ei kiinnosta, saati viitsi niin sitten kärsit.

Vierailija
74/104 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on tutkinut. Lääkärit on kaikki diagnoosit antaneet. Holter tutkimuksessakin olen ollut useamman kerran. 

No mitä sä sitten ruikutat? Suthan on tutkittu, eikä mitään vakavaa ole löytynyt.

Vierailija
75/104 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut flunssarokotteen? Erityisen tärkeä jo muutenkin sairauksia. Jos ei muuten auta, niin pitäisi ainakin lieventää oireita.

Vierailija
76/104 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ottanut flunssarokotteen? Erityisen tärkeä jo muutenkin sairauksia. Jos ei muuten auta, niin pitäisi ainakin lieventää oireita.

En ole. ap

Vierailija
77/104 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä olet käynyt lääkärissä...Miten ihmeessä se nyt tässä tilanteessa mitään auttaisi? Eikä flunssarokotetta otettuna, vaikka niitä taaskin on just esim. sairaampien kehotettu ottamaan. No, ethän sä toki hoida sitä väittämääsi ylipainoakaan koska ei vaan viitsi...Sitten valitat, kuten ihan joka asiasta. 

Vierailija
78/104 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime syksynä olet käynyt lääkärissä...Miten ihmeessä se nyt tässä tilanteessa mitään auttaisi? Eikä flunssarokotetta otettuna, vaikka niitä taaskin on just esim. sairaampien kehotettu ottamaan. No, ethän sä toki hoida sitä väittämääsi ylipainoakaan koska ei vaan viitsi...Sitten valitat, kuten ihan joka asiasta. 

Tiedän. Pitää mennä lääkäriin, jos tämä flunssa jatkuu. Joo, en ole ottanut rokotetta. Se pitäisi varmaan itse ostaa, koska tuskin mä sairauksieni takia sitä saan. Täytyy selvittää se asia.

Vierailija
79/104 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Münchhausenin- oireyhtymä Valiksella on. Ja paha.

Vierailija
80/104 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Münchhausenin- oireyhtymä Valiksella on. Ja paha.

Kyllä mulla kaikista sairauksistani on ihan viralliset, lääkärin tekemät diagnoosit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi