En jaksa olla aina kipeänä
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Kepin avulla, huonoissa talvikengissä liikut yksin tuolla lumessa, jäässä ja pimeässä? Muista tämä, kun seuraavan kerran väität itseäsi niin huonosti liikkuvaksi, ettet edes alakertaan enää pesulle pääse.
Niin. En minä sinne pääsekään. Käyn mökillä pesulla. Alakertaan on jyrkät kierreportaat eikä mitään tukea.
Ei kyse ole siitä, ettei sulla saisi olla rahaa. Mutta älä sitten valita, ettei sulla ole varaa ostaa sitä tai tätä. Jos vaikka laitat rahasi mieluummin kahvilaan tms., kuin vaikkapa uusiin vaatteisiin, kenkiin tms. niin mikäs siinä.
Sä olet jo varmaan pari vuotta puhunut leffaan ja kahvilaan menosta, mutta et ole mennyt. Nyt just tänään olisit vihdoinkin lähtenyt, mutta ei se nyt onnistukaan, kun monen terveen vuoden jälkeen sait flunssan vaikka oletkin kyllästynyt olemaan jatkuvasti sairas. Että sillee sit tänään 🥱
Vierailija kirjoitti:
Niin. En minä sinne pääsekään. Käyn mökillä pesulla. Alakertaan on jyrkät kierreportaat eikä mitään tukea.
Ja sitten kuvittelet pärjääväsi yksinäsi tuolla ulkona, tällä kelillä. Luepas nyt uudelleen, mitä tuossa edellä kirjoitettiin.
Aina? Eikö se ole monisairaan arkea olla aina kipeänä?
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen empatiaa.
Pyydä siltä mieheltäsi😇
Valkosipulia paljon. Saa vaikka missä muodossa. Raakana kuitenkin paras teho.
Jos on AINA kipeänä, niin eiköhän se tylsyys ole siinä aika pieni haitta. Lääkäriinhän on esimerkiksi ihan turha mennä...Tai miettiä, mistä jatkuva sairastelu johtuu ja yrittää tehdä asialle jotain. Liikaa vaadittu.
Nonni, nyt sulta säästyy joku noin 70 € tuleviin vaateostoksiin. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen empatiaa.
Pyydä siltä mieheltäsi😇
Tämä sai mut nauramaan.ap
Vierailija kirjoitti:
Miehen vikako tämäkin on?
Ei ole
Minkä elokuvan olisit mennyt katsomaan?
Vierailija kirjoitti:
Valkosipulia paljon. Saa vaikka missä muodossa. Raakana kuitenkin paras teho.
Älä turhaan yritä Valista missään asiassa neuvoa, ei se halua elämäänsä mitenkään parantaa. Se rakastaa rypeä itsesäälissä ja mielikuvitustaudeissaan. Mitä kurjempaa, sitä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä elokuvan olisit mennyt katsomaan?
Kotiapulaisen.
Tylsyyden vuoksi tarvitset empatiaa...Just.
Tuo on ihan liian jännittävä elokuva sulle😬
Aina on kyllä erittäin liikkuva ja laaja käsitys Valiksen kohdalla😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene Valis roskikseen.
Olipa taas kivasti sanottu.
Eilem ruikutit täällä miehesi yskimisestä ja nyt ruikutat itsellesi jotain säälipisteitä? On sulla otsaa, itsekäs porsas 🙄
Mies sen vissiin sai jotenkin tartutettua mulle. Se tuntuu kiertävän toiselta toiselle koko ajan. Porsashan minä tietysti olen.
tulihan se sieltä. miesten vika tämäkin.
Kepin avulla, huonoissa talvikengissä liikut yksin tuolla lumessa, jäässä ja pimeässä? Muista tämä, kun seuraavan kerran väität itseäsi niin huonosti liikkuvaksi, ettet edes alakertaan enää pesulle pääse.