Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö kukaan pariskunta ehkäisynä pelkästään kondomia?

Vierailija
26.04.2007 |

En haluaisi syödä mitään hormooneja joten kondomit taitaa olla ainoa vaihtoehto. Tottuuko niittenkään käyttöön koskaan, eihän nekään kovin mukavia ole?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pelkkä kumi. Eipä tuo haitannut.

Vierailija
22/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tyytyväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten varmoilla päivillä mennään.

Vierailija
24/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla oisi hajonnut kortsu. Mitä te sillä oikein puuhaatte?

Vierailija
25/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään halua7siedä hormoneita. Kumi on ihan jees ja musta kiva, koska siisti. Ei jää lakanat likaisiksi :)

Varmat päivät toimii meillä (3v kokemus, samoin kuin keskeytetty) Ja olen raskautunut kaksi kertaa ekasta kierrosta sillä, että laskin oviksen. Joten mulla varmat päivät ok.

Vierailija
26/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit minulle ei sopinu alkuunkaan, oli haluttomuutta ja migreeniä jne. Mutta hormonikierukka vaikuttaa pääasiassa paikallisesti, siksi haittavaikutuksiakaan ei ole. Alussa vuosin verta pari kuukautta, mutta nyt se loppui, joten saan 4½v. huoletonta ehkäisyä. Ihanaa!

Vierailija
27/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus siis ei oli katastrofi. Mutta tosiaan, ikinä ei ole kumi mennyt rikki ja takana noin 15 vuotta käyttöä. Minulle ei hormonaalinen ehkäisy sovi harvinaisen sivuvaikutuksen takia. Saan pillereistä jalkoihini kyhmyruusuja, isoja punaisia kutisevia läikkiä (10xhyttysenpuremat). Äidilläni ihan sama juttu. Ja tavallista kierukkaa en halua, pelottaa runsaat kuukautiset.

Vierailija
28/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pillerit minulle ei sopinu alkuunkaan, oli haluttomuutta ja migreeniä jne. Mutta hormonikierukka vaikuttaa pääasiassa paikallisesti, siksi haittavaikutuksiakaan ei ole. Alussa vuosin verta pari kuukautta, mutta nyt se loppui, joten saan 4½v. huoletonta ehkäisyä. Ihanaa!

kondomin käyttöä oli tosin " vain" 2v, siinäkin 2v liikaa ;) Ja nyt kun laitatin hormonikierukan pari viikkoa sitten niin en ole vuotanut ollenkaan..

Vierailija
29/29 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuloksena on kaski ihanaa lasta.. Sen jälkeen emme enään ole sultaneja ostanut... Muut on kestänyt paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi