Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on sinun erityinen kykysi/lahjasi? Oletko hyvä matematiikassa, osaatko leipoa, vai oletko erityisen hyvä rakastamisessa?

Vierailija
09.01.2026 |

Kerro mikä on mielestäsi erityinen kykysi?

Nyt on aika miettiä hyvää itsestään. 🙂

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen, jos joku valehtelee.

Ei siitä juuri ole hyötyä, kun en ole rikospoliisi, mutta ainakin tietää vältellä tiettyjä kullannupuilta vaikuttavia.

Vierailija
22/48 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkaan puhelimeni joka päivä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyky ajatella millä kaikilla tavoilla kaikki voisi mahdollisesti mennä pieleen. Osaan keksiä mistä tahansa tilanteesta kymmeniä eri katastrofiskenaariota.

Vierailija
24/48 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen monessa asiassa täysi typerys, olen näköjään hyvä ihmissuteissani ja hoitamaan raha-asioitani.

Vierailija
25/48 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erityisen hyvä syömään ruokaa niin että se näyttää herkulliselta.

Vierailija
26/48 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tähän mennessä ole valittanut ainakaan siitä rakastamisesta, vaikka kaikesta muusta olisi löytynyt sanottavaa.

Vierailija
27/48 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyky ymmärtää kaikki ohjeet yms. miljoonalla eri tavalla väärin. Ajattelin sen olevan vain heikkous, mutta se osoittautuikin suureksi vahvuudeksi! Osaan näet itse tehdä täysin idi oottivarmoja ohjeita, joissa ei ole minkäänlaista erehtymisen mahdollisuutta, ja vielä ilman kankeita lauserakenteita ja täytesanoja.

Alatko mun parhaaksi ystäväksi? T. Idi ootti joka kaipaa varmuutta

Vierailija
28/48 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jack ass of all but master of none

Älä nyt. Kyllä varmasti jotain hyvää löytyy. :)

Vierailija
29/48 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon hassusti että voin oppia mitä vaan. Yleensä niin sitten tapahtuukin, kun luottamus on jo valmiiksi olemassa ja sitten vaan opettelen. Olen myös kiinnostunut kaikenlaisista asioista. Maailma tarjoaa loputtomasti kiinnostavaa juttua. 

Vierailija
30/48 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen missä muut ovat hyviä ja miten heidät saa onnistumaan. Olin ennen esihenkilönä ja sain paljon hyvää palautetta tuosta syystä. Valitettavasti myös välitän liikaa muiden tyytyväisyydestä, joten pomon hommat kävivät lopulta liian raskaiksi.

Vierailija
31/48 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen monilahjakkuus. Olen hyvä niin matematiikassa, kielissä kuin taiteessa, käsitöissä ja kirjoittamisessa. Olen myös sosiaalisesti kykenevä ja minun on myös helppo asettua muiden asemaan. Tästä syystä olen tosi hyvä asiakaspalvelija. Hallitsen myös eläimet koirista lehmiin.

Sitten se mutta. Multa puuttuu minkäänlaista tavoitteellisuutta. Olen todella tyytyväinen pienipalkkaisissa töissä, kuten siivouksessa tai kahvilatarjoilijana. Haahuilen vaan menemään. 

Vierailija
32/48 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen monilahjakkuus. Olen hyvä niin matematiikassa, kielissä kuin taiteessa, käsitöissä ja kirjoittamisessa. Olen myös sosiaalisesti kykenevä ja minun on myös helppo asettua muiden asemaan. Tästä syystä olen tosi hyvä asiakaspalvelija. Hallitsen myös eläimet koirista lehmiin.

Sitten se mutta. Multa puuttuu minkäänlaista tavoitteellisuutta. Olen todella tyytyväinen pienipalkkaisissa töissä, kuten siivouksessa tai kahvilatarjoilijana. Haahuilen vaan menemään. 

Nyt kun luin vähän muiden juttuja, niin minulla on myös kyky huomata pieniä kivoja asioita arjessa. Olen enemmän positiivinen kuin negatiivinen, olematta kuitenkaan sinisilmäinen. Ja vaikka siellä asiakaspalvelussa pidän kyllä tarvittaessa puoleni, enkä jää lapatossuilemaan, mutta ne onkin kaikista palkitsevimpia kohtaamisia, kun asiakas on syystä tai toisesta pahoillaan jostain, mutta saadaan asia ratkaistua niin, että asiakas on lopulta tyytyväinen. Se tunne on ihana, kun tällainen asiakas pysähtyy vetämään henkeä, ehkä jopa hymyilee tai kiittää.

Vierailija
33/48 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hyvä kaikessa, mistä kiinnostun. Kun kiinnostun, pystyn oppimaan asian läpikotaisin. Kielet, matematiikka... työnteosta vaan en oo koskaan kiinnostunu. m50

Vierailija
34/48 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo melkoinen kyky. Mietin että Conneryn pitäisi ilmestyä vetäisemään kaikille litsarit. 

Vierailija
35/48 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä seksissä

Vierailija
36/48 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin helposti uusia kieliä. Olen musikaalinen, mikä ehkä auttaa ääntämään vieraita kieliä oikein. Olen opiskellut yliopistossa useita kieliä ja vapaa-ajalla huvikseni lisää.

Vierailija
37/48 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitän kuulemma hyvää kahvia. Teen myös aika hyvän murotaikinan. Osaan matkia sorsia. 

Symppiksen kuuloinen tyyppi :)

Vierailija
38/48 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ketju. Hyödyllistä miettiä vahvuuksiaan joskus. Vaikka vaikeaa, tosissaan sai miettiä, mutta lopulta löytyi paljon vahvuuksia. Mulla siis rohkeus tarttua uusiin asioihin, aina keksiä jotain kivaa tulevaisuuteen, mitä odottaa, määrätietoisuus, sosiaalinen äly, hyvä vuorovaikutuksessa ja hyvä asenne kaiken uuden oppimisessa, kohtuullisen hyvä äiti ainakin joillain osa-alueilla. Reipas hoitamaan asioita, en aikaile. 

Vierailija
39/48 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sisukas vaikeuksissa. Tämä on mielestäni tärkein lahjani, vaikka olen myös esimerkiksi kuuden laudaturin ylioppilas eli aika lahjakas monessa. 

Vierailija
40/48 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla se on juuri tuo matematiikka, olen siinä pärjännyt aina yliopistoa myöten loistavasti ilman kovaa ahkerointa ja siitä tuli myös ammattini. En siis ole akateemisella uralla, vaan teen töitä teknologiayhtiön tuotekehityksen ja tutkimuksen yksikössä. Samassa paketissa tuli jonkinlainen erinomainen analyyttinen ongelmanratkaisukyky, eikä pelkästään matemaattisissa pulmissa, vaan vähän kaikilla elämän osa-alueilla. 

Seurauksena on se toisinaan vähän rasittava puoli, että sukulaiset ja ystävät kysyvät jatkuvasti ideoita ja näkökulmia melkein mihin tahansa pulmaan. Rasittavuudesta huolimatta sitä toisaalta kuitenkin haluaa olla avuksi läheisille ihmisille. 

Muita lahjakkuuksia ei sitten tainnutkaan tulla.