Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun erityinen kykysi/lahjasi? Oletko hyvä matematiikassa, osaatko leipoa, vai oletko erityisen hyvä rakastamisessa?

Vierailija
09.01.2026 |

Kerro mikä on mielestäsi erityinen kykysi?

Nyt on aika miettiä hyvää itsestään. 🙂

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen empaattinen ja osaan lukea ihmisiä. Hahmotan laajoja kokonaisuuksia ja pystyn näkemään pitkätkin syy-seuraus-ketjut.

Valitettavasti empatia ja ystävällisyys tuntuu olevan nykyään erikoistaito :(

Vierailija
62/78 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan keittää minuutin pikanuudelit 58 sekunnissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin unettomuudesta. Mikään 20 vuoden aikana kokeiltu lääke ei saa nukkumaan 3 tuntia pidempään. Ei mikään hieno erityiskyky.

Vierailija
64/78 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan arvostaa elämää ja nauttia siitä.

Vierailija
65/78 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulemma hyvä puhumaan ja pitämään seuraa. Ihmiset jotenkin aina kiinnostuvat jutuistani vaikka olen ihan tavis eikä mulle tapahdu mitään hienoja asioita. Kerran eräs ystäväni kertoi mulle että hän on alkanut matkia minua koska pitää puhetavastani niin paljon. Tuo oli minulle järkytys! Että joku haluaa olla minä vaikken itse näe itsessäni mitään erikoista. 

Vierailija
66/78 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulemma hyvä kuuntelija. Osaan mielestäni suunnitella hyviä systeemejä eri hommiin sekä nähdä kokonaisuuksia. Lisäksi minulla on hyvä muisti jonka vuoksi oppi jäi päähän nuorempana. 

Niitä huonoja puoliahan ei tässä kysytty, joten kaikki vaan kertomaan omia lahjakkuuksiian!

Vierailija
67/78 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä muisti ja kyky tulkata ja ilmaista tekniset yksityiskohdat ymmärrettävästi eri kohderyhmille johdosta operatiivisiin työntekijöihin ja korostaa merkitystä heidän kiinnostuksenkohteelleen tai vaikutusta työhön tai suurempaan kokonaisuuteen.

Vierailija
68/78 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä vetämään projekteja. Palaute onnistumisista on ilahduttanut. 

Vierailija
69/78 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin hyvä vetelehtimään netin ääressä tuntikaupalla.

Vierailija
70/78 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivon hyvää suklaakakkua.

Vierailija
71/78 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä yhteys eläimiin. Tykkään niistä ja ne vaistoaa sen :)

Vierailija
72/78 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan olla hiljaa. Treenattu taito!

Vierailija
73/78 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikessa mihin ryhdynkin aivan ylivoimainen.  Siitäkin paras etten kehu itseäni persuudestani... Vaikka syytä olisi.

Vierailija
74/78 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikko suoritus. Kyllä 55 sekuntia pitää riittää.

Vierailija
75/78 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin persuksi ja olenkin pystynyt saaman aikaan paljon epäsopua sekä lisäämään kurjaliston kurjuutta entisestään :) H E I L !

Vierailija
76/78 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vähän kriisiä sen suhteen, etten ole ikinä kokenut olevani tosi hyvä jossain asiassa. Haluaisin olla sellainen, että tyyliin mut kutsuttaisiin toiselle puolelle maailmaa kertomaan sen erikoisosaamiseni juttuja, nimeni yhdistettäisiin heti siihen tiettyyn juttuun, ja kuolemani jälkeenkin puhuttaisiin, kuinka olin ainoa sen asian osaaja ikinä.

Mut ei. Olen joka asiassa keskinkertainen ja lisäksi laiska, enkä saa itteeni motivoitumaan oikeastaan minkään asian suhteen niin, että panostaisin siihen ihan täysillä. Myöskään mulla ei ole suuria lahjoja, jotka suorastaan edellyttäisi että panostaisin johonkin missä kehittyisin sitten superihmiseksi.

Viime vuosina oon kuitenkin alkanut ajatella, että ehkä mun kyky onkin se, että olen ensinnäkin aika monessa asiassa kohtuullisen hyvä. Ja omassa työssäni olen kyllä hoksannut olevani ihan huippuhyvä, koska kukaan ei pysty mua täysin paikkaamaan, eikä mun osaamistani ole ainakaan Suomessa kenelläkään muulla - palasia on, mutta ei kaikkea. Joten pitkän johdannon jälkeen vastaan, että olen huippuhyvä työssäni!

Vierailija
77/78 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt sukuun, jolle tyypillistä ovat kädentaidot. Niin minullekin. Neulon, virkkaan, ompelen, kirjon jne. Olen myös kielellisesti lahjakas ja käytän käsitöissäni usein myös vieraskielisiä ohjeita.

Vierailija
78/78 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikko suoritus. Kyllä 55 sekuntia pitää riittää.

Harjoitellaan tässä vielä. Ehkä se maailmanennätys saadaan kotiin vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi