Kiinnostaako teillä noin nelikymppisillä baareissa käyminen?
Baarit, yökerhot, pubit.. vieläkö jaksaa käydä?
Itsellä ikää mittarissa 40, eikä baarit kiinnosta enää ihan yhtään. Tämä muutos on tapahtunut ihan muutamassa vuodessa ja nyt kyseisten paikkojen ajatteleminen ihan ahdistaa. En koskaan ole ollut kovin innokas kulkemaan, mutta edes muutaman kerran vuodessa, nyt ei kehtaa sitäkään vähää.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Lopetin baareissa käymisen tasan 30 vuotiaana ja olen nyt 50 v. Löysin tyttöystävän joten baarit jäi sen jälkeen heti.
Sulla kävi onni, että hän oli päässyt isosiskon papereilla sisään.
Kiinnostais mennä musiikittomaan paariin jossa kaikki ovat selvinpäin tupakoimatta ilman tukkavärejä lenkkareissaan ja arkivaatteissaan sekä valotkin olisivat päällä
En jaksaisi mennä, enkä menekään. Mieluummin nukun kauneusunia.
Jos voisin muuttua näkymättömäksi heti kynnyksen yli tultuani niin viihtyisi siellä varmaan kuanhi
Puolison tai kaverin kanssa on joskus kiva mennä baariin, sellaisiin missä voi istua ja musiikki ei ole kovalla, ei karaokea. Juomat tosin on niin kalliita, että harvoin tulee mentyä.
Mitä ihmettä baarissa tai yökerhossa voisi tehdä? Sudokua ei näe täyttää hämärässä eikä äänikirjaa kuunnella siinä melussa
Itellä toi sama kävi ku täytin 28v. t.M39
Nelikymppisenä vielä käytiin, viiskymppisenä ei enää napannut pahemmin ja nyt kuuskymppisenä ajatuskin on liikaa..
Joo kiinnostaa! Usein ei pääse näin perheellisenä. Etenkin yökerhoissa tanssiminen on silloin tällöin kivaa. Miehet ei kiinnosta, olen varattu. Oikeastaan aina varattuna olen baareissa elämäni aikana ollutkin.
Pari kertaa vuodessa, silloin tuntuu kivalta, mutta useammin alkaisi tuntumaan työltä.
Kinnosstaisi käydä ehkä jollei siellä olisi keitään muita, saisi plaittaas eoiaman sellaista musaa joka maistuu omiin korviin ja itsepalvelukassalta voisi ostella juomaloita ja maistella kaikkia koskaanmaistleemattomia nostalkkisia seoksia, kuten Ville Vällytöntä ja Sinistä ampiaista
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä baarissa tai yökerhossa voisi tehdä? Sudokua ei näe täyttää hämärässä eikä äänikirjaa kuunnella siinä melussa
Hakea huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Tämä 90% tapauksista. Sitten jotkut ilmeisesti tykkäävät vaan hengata siellä muuten vaan.
Ei kiinnosta, kiinnostus ja käyminen loppui lopullisesti kolmekymppisenä. Sen jälkeen olen käynyt pubissa n. 2 kertaa, terassilla n. 5 kertaa ja yökerhoissa 0 kertaa. Ikää nyt 46 vuotta. Nuorena kävin paljon, joten kaikki tuli nähtyä ja koettua.
Ei kiinnosta. Pari vuotta sitten kävin ja tunsin itseni niin vanhaksi 18-25 vuotiaiden keskuudessa. Nuorempa katsoin huvittuneena kun nelikymppinen mies istui yksin baarin nurkkapöydässä. Nyt olisin itse tuo surkimus! 😅
M39
Baarit on markkinoitu teinien lihatiskeinä. Kärvistelevät nyt asiakaspuutteessa.
Ei ole kiinnostanut yli 15 vuoteen, ikää nyt 44.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Pari vuotta sitten kävin ja tunsin itseni niin vanhaksi 18-25 vuotiaiden keskuudessa. Nuorempa katsoin huvittuneena kun nelikymppinen mies istui yksin baarin nurkkapöydässä. Nyt olisin itse tuo surkimus! 😅
M39
Sehän se. En halua näyttää joltain säälittävältä, yli-ikäiseltä ukolta siellä, niin parempi pysyä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakea huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Tämä 90% tapauksista. Sitten jotkut ilmeisesti tykkäävät vaan hengata siellä muuten vaan.
Ei siellä kuitenkaan ole neitsytnaisia, ihan turhaa mennä
Muuten vaan baariin meno ei kiinnosta. Ei kiinnosta vieraiden ihmisten seura eikä edes puolituttujen jorinat. Vain jonkun hyvän ystävän kanssa voin lähteä, tai parasta on ystäväporukka, mutta en edes muista milloin viimeksi näin olisi ollut.
...kun olen täysin mummoutunut myös korvien välistä, eikä oikein jaksa tässä kuin eläkettä odotella