Kiinnostaako teillä noin nelikymppisillä baareissa käyminen?
Baarit, yökerhot, pubit.. vieläkö jaksaa käydä?
Itsellä ikää mittarissa 40, eikä baarit kiinnosta enää ihan yhtään. Tämä muutos on tapahtunut ihan muutamassa vuodessa ja nyt kyseisten paikkojen ajatteleminen ihan ahdistaa. En koskaan ole ollut kovin innokas kulkemaan, mutta edes muutaman kerran vuodessa, nyt ei kehtaa sitäkään vähää.
Kommentit (84)
Noup. Ei kyllä nuorempanakaan kiinnostanut.
Ei kiinnosta pätkääkään. Ei ole ikinä kiinnostanut.
Jotenkin täysin yhtäkkiä tuli itsellä sellainen ettei kiinnosta oikein mikään ihmisten kanssa tekemisissä oleminen juuri ollenkaan. Joskus sinne baariin oli välillä pakko päästä mutta nyt en menisi vaikka pakotettaisiin.
Lopetin baareissa käymisen tasan 30 vuotiaana ja olen nyt 50 v. Löysin tyttöystävän joten baarit jäi sen jälkeen heti.
Kun olen ollut jo naimisissa vuosia, niin käyn vain työporukan ja hyvän kaveriporukan kanssa, ehkä pari kolme kertaa vuodessa.
Ei. Tosi harvoin käy mielessä että kävisikö yhdellä mutta skippaan.
Ei kiinnosta enää. Ehkä kesällä voin terassilla joskus käydä.
Kiinnosti nelikymppisenä ja kiinnostaa edelleen.
Ei kiinnosta, mutta ei kiinnostanut nuorenakaan. Käperryn mieluummin vilttiin ja katson Netflixiä kuin lähden minnekään rientoihin.
Eipä siellä vanhoille naisille kysyntää olisikaan
Teillä nelikymppisillä? Miksi sä noin sanot? Kiinnostaako teitä nelikymppisiä on oikein.
Ei todellakaan. Ei oo kiinnostanut 25 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin baareissa käymisen, kun ei niissä ollut 45-50 vuotiaita naisia.
Tansseissa sellaisia onneksi riittää! 🕺💃
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Ei oo kiinnostanut 25 vuoteen.
Oho, tuli yks kymppi liikaa 🤣
Luulisi korreloivan tasan sen kanssa, kuinka paljon kaipaa seuraa ja kuinka laadukasta sutinaa saa baareissa. Jos ei kaipaa seuraa, ei kaipaa baareja. Jos ei saa sutinaa tai saa vaan surkeaa sutinaa, ei kaipaa baareja. Itse en ole kaivannut seuraa enää moneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että baariin mennään miesten takia vai mistä kysynnästä kyse? No eipä sillä, kyllä niitä miehiä kimpussa roikkuu, vaikkei kiinnostaisikaan. Jos et itse ole vanha nainen, niin et tiedä asiasta tietysti mitään ja se, mitä kuvittelet omien suppeiden mielipiteidesi takia, on kaukana totuudesta varmasti monessa muussakin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin baareissa käymisen tasan 30 vuotiaana ja olen nyt 50 v. Löysin tyttöystävän joten baarit jäi sen jälkeen heti.
Löysit Pubista jonkun seinäruusun vai? Ehkä kannattaa vielä käydä🤔
Ei kiinnosta yhtään.