Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnostaako teillä noin nelikymppisillä baareissa käyminen?

Vierailija
09.01.2026 |

Baarit, yökerhot, pubit.. vieläkö jaksaa käydä?

Itsellä ikää mittarissa 40, eikä baarit kiinnosta enää ihan yhtään. Tämä muutos on tapahtunut ihan muutamassa vuodessa ja nyt kyseisten paikkojen ajatteleminen ihan ahdistaa. En koskaan ole ollut kovin innokas kulkemaan, mutta edes muutaman kerran vuodessa, nyt ei kehtaa sitäkään vähää.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Ei 20 v sitten, ku olin sen ikäinen, eikä nytkään kohta 50 vuotiaana. Eikä niin ole mulla jatkossakaan. Se lupaus on pitänyt ja tulee pitämään loppu elämäni ajan. 

Vierailija
22/84 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vain parissa paikallisessa baarissa, joissa on myös keikkoja. Ihmisten vuoksi en ole käynyt baareissa varmaan 15 vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvakseltaan, mutta toisinaan kyllä on mukava tuttujen kanssa käydä. Pitää tosin olla sellainen baari, missä voi jutella huutamatta kilpaa musiikin kanssa. 

Vierailija
24/84 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, mutta en ryyppäämässä vaan keikoilla. Käynyt jo parikymppisenä eli muutama vuosikymmen on takana.

Samalla saatan tavata myös samasta musiikista tykkääviä kavereita

Vierailija
25/84 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein koskaan käynytkään, saati humalassa ollut. 2006 tammikuussa muutamaa kaveria autolla käytin Oulussa Las Vegaassa ja Kantiksessa. Aika rasauttava meininki kaiken kaikkiansa vallitsi kohteissa, äiä 42

Vierailija
26/84 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi 38-vuotiaana käynyt baarissa. Nyt 45, ei jaksa enää kun v i t t u a saa kotonakin.

Vierailija
27/84 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ollut nuorempanakaan innokas kulkemaan.."No, ei sitten ihme: mitä menevä mies tekee? Vastaus: astuu kulkiessaan. Siis sinne vaan baarien usvaan.

Vierailija
28/84 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sieltä säälip*llua?😔

Vierailija
29/84 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nope, koko nuoruuden kävin kun olin laiha eikä yksikään mies lähestynyt. Nyt vanha ja lihava niin en käy ollenkaan.

Vierailija
30/84 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua peloittaa noissa paikoissa. Huppelitilan rohkaisemien ihmisten käytös, estottomat tollotukset, kirkuvat äänet, tukakan ja oluiden löyhkä plus musakin räime herättävät puolustautumis- ja pakenemistarpeet eloon kuin vauvan itku tuoreen äireen

Vierailija
31/84 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nope, koko nuoruuden kävin kun olin laiha eikä yksikään mies lähestynyt. Nyt vanha ja lihava niin en käy ollenkaan.

Oletko varma ettei kukaan siellä koskaan  mekaanisesti kävellyt tahi kontannut sinua kohti?

Vierailija
32/84 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhot ei. Rauhallisessa pubissa voin käydä istumassa iltaa.

Vierailija
33/84 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako sieltä säälip*llua?😔

Et saa edes karvasta miestä ellei sulla ole paksu lompakko. Ajat on nykyään niin kovat.

Vierailija
34/84 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kiinnosta mutta MEITÄ kiinnostaa

Vierailija
35/84 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eräässä keskikokoisessa baareissa ei juuri alle 40 vuotiaita näe. Nuoret ei enää juo alkoholia eikä niillä ole rahaakaan siihen (baari hinnat) laittaa. Baareissa käy ne jotka kävi jo silloin kun baareissa vielä kävi väkeä ja joilla on rahaa käydä ... ja se porukka vähenee koko ajan

Vierailija
36/84 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä noissa koskaan tekisi, kunb musaa kuulee puhelimella Juutuupista ja samalla voi särpiä olutta tai viintä mukista, sohvalla mielekkäästi istuen

Vierailija
37/84 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pätkääkään. Lähden joskus kavereiden seuraksi, moni on eronnut ja haluavat aina baariin.

Vierailija
38/84 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn, mutta en ryyppäämässä vaan keikoilla. Käynyt jo parikymppisenä eli muutama vuosikymmen on takana.

Samalla saatan tavata myös samasta musiikista tykkääviä kavereita

Minä en ole enää tykännyt käydä keikoillakaan. Musiikki on edelleen hyvää, mutta kännisiä ihmisiä en jaksa ja jotenkin kaipaisi vähän pienempää volyymia. Olen kai tullut vanhaksi.

Vierailija
39/84 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla kotona. Ei menota yhtään. Mut saa tulla kotoa hakemaan, jos joku mielii.

Vierailija
40/84 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siellä vanhoille naisille kysyntää olisikaan

En oikein ymmärrä mitä kysyntää? En itse ainakaan mene pubiin ketään etsimään vaan tapaamaan ystäviä. Käydään porukalla pelaamassa korttia tai smart10 mukavassa baarissa/pubissa, jossa keski-ikä n. 40 v tai sit vaan treffataan ja jutellaan parin, kolmen tuopin verran ja sit kotiin. Meillä kaikilla jo lapset maailmalla. Kesällä terassille fillarilla. Paljon kivempi tavata ystäviä jossain baarissa kuin jonkun kotona vaikka sitäkin joskus tehdään. Menen kaupungilla paljon mieluummin jonkun kanssa oluelle kuin kahville.