IL : Bonnie Blue aikoo uudistaa seximaratooninsa - jälleen 1000 miestä 24h aikana pienin muutoksin
P ornotähti Bonnie Blue eli Tia Billinger, 26, ilmoittaa toteuttavansa uudestaan kohutun seksitempauksensa. Bonnie Blue tuli tunnetuksi alkuvuonna 2025, kun hän väitetysti teki maailmanennätyksen harrastamalla s eksiä 1 057 miehen kanssa 12 tunnin aikana.
Bonnie Blue kertoo Instagram-julkaisussaan olevansa valmis kakkoskierrokseen. Tällä kertaa s eksitempauksessa on luvassa pieniä muutoksia
Viime vuonna harrastin s eksiä 1 057 miehen kanssa 12 tunnin aikana käyttämällä kahta reikääni. Tällä kertaa juhlistan tempauksen vuosipäivää käyttämällä kolmea reikääni 24 tunnin ajan.
Voitteko kuvitella sitä tuhoa kehossani? Tulenkohan pystymään edes kävelemään ulos sieltä, hän pohtii lopuksi.
Myöhemmin Bonnie Blue ilmoitti toisessa Instagram-päivityksessään, että aikoo toteuttaa s eksitempauksensa 17. tammikuuta.
Aion tehdä entistä isomman maailmanennätyksen, hän lupasi videollaan.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1ea874e0-e0e0-454d-8880-4d8ab0…
Kommentit (105)
Kuka kertoisi naiselle, että hae apua. Sitä hän tarvitsisi kipeästi. Ei vuorokauden raiskausta.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö miehet loppuun asti vai kastavatko vain penistään naisen sisällä.
Sitä voi miettiä siitä, että 12 tunnissa on 720 minuuttia ja ukkoja oli yli tuhat. Eli ei edes täyttä minuuttia per mies ollut, luultavasti vaihtojen takia muutaman sekunnin pisto sisään ja pois.
24 tunnissa on 1440 minuuttia, eli jos salamavauhdilla ja saksalaisella armeijameiningillä toteutetaan vaihdot, niin joka ukolle jää reilu minuutti. Tietty jos on yhtä aikaa eri koloissa miekkosia, niin voi parikin minuuttia "rakastella".
En itse kutsuisi seksiksi sellaista, että tunkisin kaluni muutamaksi sekunniksi johonkin koloon samalla kun edessä ja takana olisi satamäärin heppuja joilla olisi täysi seisokki.
Bonnie Bluella on netissä ns. tavallisempiakin seksivideopätkiä, mutta eivät ne kiinnosta koska Bonnie ei ole kovin kummoisen näköinen eikä hän tarjoa yhtään mitään sellaista, mitä miljoonat perustason ähkijät ja voihkijat ovat tarjonneet halki vuosikymmenien. Ei kiinnostaisi nytkään ketään ellei tekisi näitä ihmetempauksia, joilla on lähinnä shokkiarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan, eipä tuon pään sisältö ole mun ongelmani
Nainen siinä missä sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tyhmä ole jos päivän työllä tienaa saman mitä monet koko elämän aikana. Jos saisin saman rahan niin tekisin tuon itse vaikka heti.
Ei sitä noin vaan "tehdä'. Pitää olla aika kova henkinen ja fyysinen kestävyys että pystyy tuohon.
Kuulostaa voimaantuneelta naiselta.
Upeata! Hän voimaantuu! Oliko se tämä vai se toinen, joka otti vielä paljaana. Ja sai listan erilaisia sukupuolitauteja viime vuonna?
Yhtä tuollaista naista kohden siis yli tuhat samalle tasolle jäänyttä miestä.
Voimaantunut nainen. Luultavasti vassari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tyhmä ole jos päivän työllä tienaa saman mitä monet koko elämän aikana. Jos saisin saman rahan niin tekisin tuon itse vaikka heti.
Ei sitä noin vaan "tehdä'. Pitää olla aika kova henkinen ja fyysinen kestävyys että pystyy tuohon.
Tätä ei monikaan haukkuja tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä voi miettiä siitä, että 12 tunnissa on 720 minuuttia ja ukkoja oli yli tuhat. Eli ei edes täyttä minuuttia per mies ollut, luultavasti vaihtojen takia muutaman sekunnin pisto sisään ja pois.
24 tunnissa on 1440 minuuttia, eli jos salamavauhdilla ja saksalaisella armeijameiningillä toteutetaan vaihdot, niin joka ukolle jää reilu minuutti. Tietty jos on yhtä aikaa eri koloissa miekkosia, niin voi parikin minuuttia "rakastella".
En itse kutsuisi seksiksi sellaista, että tunkisin kaluni muutamaksi sekunniksi johonkin koloon samalla kun edessä ja takana olisi satamäärin heppuja joilla olisi täysi seisokki.
Bonnie Bluella on netissä ns. tavallisempiakin seksivideopätkiä, mutta eivät ne kiinnosta koska Bonnie ei ole kovin kummoisen näköinen
Mitkä ähkijät ja voihkijat??
Miehet on sairaita. Voisitteko kuvitella, että tilanne olisi toisinpäin ja naiset jonottaisivat jonkun äijän luokse? Hyi h*elvetti.
Vierailija kirjoitti:
onko tämä nyt se lopullinen ratkaisu incel ongelmaan, bonnie jakaa kaikille?
Siksi meille tästä kerrotaankin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vaikka missä mömmöissä kipulääkkeet ml.
Me juhlitaan tätä kotona panemalla 24h putkeen kaikkiin reikiin. Eihä yks mies sellasta jaksa niin kumppani saa käyttää dildoja ja muita leluja silloin kun ei muuten jaksa.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bonnie Bluella on netissä ns. tavallisempiakin seksivideopätkiä, mutta eivät ne kiinnosta koska Bonnie ei ole kovin kummoisen näköinen
Jep, tuo ei ole enää seksiä mutta mitä se sitten on..ehkä seksin irvikuvaa.
Mikseivät samantien kutsu tätä taiteeksi vai tehdäänkö niin jo? Performanssitaidetta jonka voi toistaa loputtomasti kudosten rääkistä toivuttua.
Varmaan Kiasma voisi kiinnostua?
Arvostan kovia suorituksia, myös tätä. Miettikää vähän mistä paheksuntanne johtuu ja ajatelkaa omilla aivoillanne.
Vierailija kirjoitti:
Me juhlitaan tätä kotona panemalla 24h putkeen kaikkiin reikiin. Eihä yks mies sellasta jaksa niin kumppani saa käyttää dildoja ja muita leluja silloin kun ei muuten jaksa.
N45
Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vaikka missä mömmöissä kipulääkkeet ml.
Toki. Ja varmaan onkin. Silti melkoinen suoritus enkä usko että itse tekisin rahasta. Sen verran oksettava ajatus miettiä mitä kaikenlaisia hiippareita siellä jonossa kuolaa.
Siksi että meidätkin saadaan osallistettua tähän visvaiseen ihmistenhäpäisy-viihteeseen.