Naisviha tv 1 nyt
Nyt on ykkösellä juttua naisvihasa. Olenko ainoa nainen, joka ei ihan ymmärrä, mistä on kyse?
Totta kai lynkkaus on naisvihaa. Mutta:
- minä tykkäsin sanna marinista siihen saakka, kunnes hän halveksi buumereita get over it - kommenteillaan. Jos en tykkää halveksunnasta, onko se naisvihaa?
Eihän tämä liity sukupuoleen vaan siihen, mitä tekee?
Kommentit (20)
Kyllä kaikki viha johtuu ihmisen teoista , ei sukupuolesta. Vihataanko Trumppia siksi, että hän on mies vai politiikkansa vuoksi? Jos Yhdysvaltain presidenttinä olisi nainen ja hän käyttäytyisi kuin Trump ja sitä arvosteltaisiin, niin olisiko se vain tyhmää naisvihaa ?
Tykkäsin just siitä, että Marin ei ole boomer. Harvinaisen hyvä demariksi verrattuna Haloseen ym. Bilekohu oli tosin surkuhupaisa.
Purra: minä olen empaattinen ja herkkä, vol. 4962. Teen historialliset leikkaukset köyhille ja vit#uilen päälle - kritiikki on naisvihaa. Olen myös söpöliini, kuvajournalistit valitsevat huonoja kuvia - yhyy.
Purra on tehnyt niin paljon pahaa Suomelle, että hän ei luottamuksen ja hyväksynnän arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Purra: minä olen empaattinen ja herkkä, vol. 4962. Teen historialliset leikkaukset köyhille ja vit#uilen päälle - kritiikki on naisvihaa. Olen myös söpöliini, kuvajournalistit valitsevat huonoja kuvia - yhyy.
Purra on mies naisen kuoressa, kova & itsekeskeinen. Hän vihaa kaikkea heikkoutta, myös naisia.
Vierailija kirjoitti:
Purra ainoa vakuuttava. Muut lätisi sitä sun tätä.
Purra aloitti harvinaisen fiksusti. Sitten jossain vaiheessa alkoi taas kitkryys ja ihmisviha nousta.
On selvästi naisten vihaaja itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra on mies naisen kuoressa, kova & itsekeskeinen. Hän vihaa kaikkea heikkoutta, myös naisia.
Vihaahan hän sosialisteja ja terveydenhuollon työntekijöitäkin...🙃
Meriläinen yllätti positiivisesti.
Siis en ymmärrä, mitä tämä ns. naisviha on.
Tajuan vain sen, että nainen vaiennetaan, mutta minusta se on ihan oma valinta, jos laiittas rintanapin vi*u haisee hyvältä. Se ei liity sukupuoleen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tajuan vain sen, että nainen vaiennetaan, mutta minusta se on ihan oma valinta, jos laiittas rintanapin vi*u haisee hyvältä. Se ei liity sukupuoleen.
Ap
Sulla on elämästä paljon oppimista.
Vierailija kirjoitti:
Meriläinen yllätti positiivisesti.
Ei ollut yhtään niin hörhö kuin nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki miehet ole tuollaisia. Syyllistyt itse perusteettomaan yleistykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSulla on elämästä paljon oppimista.
=> opeta minua. En usko mitään ilman perusteluita, argumentaatiolle olen avoin.
Minäkin tykkäsin Marinista, mutta se Wajattelin Ukrainaa" esitys ja jatkuva naisvihan taakse meneminen alkoi ärsyttää. Uhriutuminen ei sovi pääministereille minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
=> opeta minua. En usko mitään ilman perusteluita, argumentaatiolle olen avoin.
Sun pitää opetella itse. Katso maailmaa ilman silmälappuja.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tykkäsin Marinista, mutta se Wajattelin Ukrainaa" esitys ja jatkuva naisvihan taakse meneminen alkoi ärsyttää. Uhriutuminen ei sovi pääministereille minusta.
En ikinä huomannut tuollaista.
Me boomerit teimme joukkopaon demareista, Marinin vuoksi. Ja sillä tiellä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
=> opeta minua. En usko mitään ilman perusteluita, argumentaatiolle olen avoin.Sun pitää opetella itse. Katso maailmaa ilman silmälappuja.
Sun pitää opetella itse. Katso maailmaa ilman silmälappuja.
=> tällainen mukamas-argumentaatio kertoo, ettei ole argumentaatiota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaahan hän sosialisteja ja terveydenhuollon työntekijöitäkin...🙃
Eipäs unohdeta saukkoja. Omituisia virnistelijöitä, täytyy listiä. Jotain anarkismia harrastivat Hangossakin, mitä lie ekoter#rorismia.
Purra ainoa vakuuttava. Muut lätisi sitä sun tätä.