Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisviha tv 1 nyt

Vierailija
05.03.2026 |

Nyt on ykkösellä juttua naisvihasa. Olenko ainoa nainen, joka ei ihan ymmärrä, mistä on kyse?

Totta kai lynkkaus on naisvihaa. Mutta: 

- minä tykkäsin sanna marinista siihen saakka, kunnes hän halveksi buumereita get over it - kommenteillaan. Jos en tykkää halveksunnasta, onko se naisvihaa? 

Eihän tämä liity sukupuoleen vaan siihen, mitä tekee?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra ainoa vakuuttava.  Muut lätisi sitä sun tätä. 

Vierailija
2/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki viha johtuu ihmisen teoista , ei sukupuolesta. Vihataanko Trumppia siksi, että hän on mies vai politiikkansa vuoksi? Jos Yhdysvaltain presidenttinä olisi nainen ja hän käyttäytyisi kuin Trump ja sitä arvosteltaisiin, niin olisiko se vain tyhmää naisvihaa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin just siitä, että Marin ei ole boomer. Harvinaisen hyvä demariksi verrattuna Haloseen ym. Bilekohu oli tosin surkuhupaisa.

Vierailija
4/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra: minä olen empaattinen ja herkkä, vol. 4962. Teen historialliset leikkaukset köyhille ja vit#uilen päälle - kritiikki on naisvihaa. Olen myös söpöliini, kuvajournalistit valitsevat huonoja kuvia - yhyy.

Vierailija
5/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra on tehnyt niin paljon pahaa Suomelle, että hän ei luottamuksen ja hyväksynnän arvoinen.

Vierailija
6/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra: minä olen empaattinen ja herkkä, vol. 4962. Teen historialliset leikkaukset köyhille ja vit#uilen päälle - kritiikki on naisvihaa. Olen myös söpöliini, kuvajournalistit valitsevat huonoja kuvia - yhyy.

Purra on mies naisen kuoressa, kova & itsekeskeinen. Hän vihaa kaikkea heikkoutta, myös naisia. 

Vierailija
7/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra ainoa vakuuttava.  Muut lätisi sitä sun tätä. 

Purra aloitti harvinaisen fiksusti. Sitten jossain vaiheessa alkoi taas kitkryys ja ihmisviha nousta. 

On selvästi naisten vihaaja itsekin.

Vierailija
8/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purra on mies naisen kuoressa, kova & itsekeskeinen. Hän vihaa kaikkea heikkoutta, myös naisia. 

Vihaahan hän sosialisteja ja terveydenhuollon työntekijöitäkin...🙃

Vierailija
9/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meriläinen yllätti positiivisesti. 

Vierailija
10/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ymmärrä, mitä tämä ns. naisviha on.

Tajuan vain sen, että nainen vaiennetaan, mutta minusta se on ihan oma valinta, jos laiittas rintanapin vi*u haisee hyvältä. Se ei liity sukupuoleen.

Ap

Vierailija
11/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuan vain sen, että nainen vaiennetaan, mutta minusta se on ihan oma valinta, jos laiittas rintanapin vi*u haisee hyvältä. Se ei liity sukupuoleen.

Ap

Sulla on elämästä paljon oppimista. 

Vierailija
12/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meriläinen yllätti positiivisesti. 

Ei ollut yhtään niin hörhö kuin nuorempana. 

Vierailija
13/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki miehet ole tuollaisia. Syyllistyt itse perusteettomaan yleistykseen.

Vierailija
14/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

=> opeta minua. En usko mitään ilman perusteluita, argumentaatiolle olen avoin. 

Vierailija
15/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkäsin Marinista, mutta se Wajattelin Ukrainaa" esitys ja jatkuva naisvihan taakse meneminen alkoi ärsyttää. Uhriutuminen ei sovi pääministereille minusta.

Vierailija
16/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sun pitää opetella itse. Katso maailmaa ilman silmälappuja.

Vierailija
17/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tykkäsin Marinista, mutta se Wajattelin Ukrainaa" esitys ja jatkuva naisvihan taakse meneminen alkoi ärsyttää. Uhriutuminen ei sovi pääministereille minusta.

En ikinä huomannut tuollaista. 

Vierailija
18/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me boomerit teimme joukkopaon demareista, Marinin vuoksi. Ja sillä tiellä ollaan.

Vierailija
19/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

=> tällainen mukamas-argumentaatio kertoo, ettei ole argumentaatiota

Vierailija
20/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaahan hän sosialisteja ja terveydenhuollon työntekijöitäkin...🙃

Eipäs unohdeta saukkoja. Omituisia virnistelijöitä, täytyy listiä. Jotain anarkismia harrastivat Hangossakin, mitä lie ekoter#rorismia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä