Seurustelisitko sinä metsästäjän kanssa?
Tapasimme toista kertaa ja tuli puheeksi harrastukset niin nainen kertoi harrastavansa metsästystä ja nauttivansa siitä. Sanoi tappaneensa monia mm petoeläimiä johon sanoin että en itse hyväksy ilveksen saukon ym metsästystä lainkaan. Niinpä en ole enää vastannut hänen yhteydenottoihinsa toki kerroin heti että meillä ei ole yhteistä tulevaisuutta erilaisten näkemyksiemme takia.
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
En. Olen eläinten ystävä, ja minulle on tärkeää että kumppaninikin on.
minä olen ihmisten ystävä siksi etsin ihmistä kumppaniks. on mulla eläimiäkin joita rakastan mutta ne on vaan eläimiä
Vierailija kirjoitti:
Tapa rattijuoppo päivässä, siitä on lyhyellä ja pitkällä aikavälillä enemmän hyötyä...
Saattaa olla aika haastavaa jatkaa parin ekan jälkeen, joku voi rajoittaa liikkumista niin sanotusti.
Vierailija kirjoitti:
Tapa rattijuoppo päivässä, siitä on lyhyellä ja pitkällä aikavälillä enemmän hyötyä...
passissa paikallisen räkälän parkkipaikalla :D ooko millasta koiraa käyttäny juoppojen metästämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Susien metsästäjät ovat kuuminta porukkaa mitä maastossa voi tavata. Ovat tekemässä suurta palvelusta kotieläimille sekä lapsille että on turvallista kävellä aamuisin kouluun. Arvostan.
Ootko sinä tai lapsesi montakin kertaa nähnyt suden? Niinpä. 99% suomalaisista ei oo koskaan nähnyt elävää sutta luonnossa. Aivan järjetöntä tämä susipelon lietsonta. Susi ei oo tappanut Suomessa ihmistä 150 vuoteen. Koirahyökkäyksissä kuolee keskimäärin 2 ihmistä vuodessa. Susia on n. 400 (nyt niiden lahtaamisen seurauksena ~300), koiria on 800 000. Entä montako ihmistä toinen ihminen tappaa vuodessa? Niinpä. Vähän suhteellisuudentajua, kiitos.
Ja en, en voisi ikinä seurustella metsästäjän kanssa. Vähän kun somekommentteja lukee paljastuu etteivät kovin älykästä porukkaa ole. Siksi kai harrastuksekseen on valikoitunutkin aivoton tappaminen.
Se susimäärä on yli neljänneksen koko kannasta! Jos ymmärtäisit asiasta jotain, tietäisit tämän itsekin. Ehkä tiedätkin, mutta et vaan suostu uskomaan.
Jos sinä olet päättänyt noudattaa omia arvojasi, mitä sinä välität Vauva palstalaisten arvoista?
Veikkaisin, että arvomaailmamme eivät oikein kohtaisi. Itse olen ruokavalioltani kala-kasvis, joten en söisi mitään, mitä tämä kumppani metsästämisestään toisi kotiin. Tämä voisi olla kumppanille loukkaavaa ja minulle hyödytötä. Lisäksi monet tuntemani metsästäjät asuvat mielellään maalla, tai ainakin kaukana keskustasta, jotta ovat lähempänä ampumarataa (harjoittelu, lupien ylläpitäminen, kisat) ja kauden alkaessa lähempänä niitä alueita, joille kaatoluvat annetaan. Itse viihdyn keskustassa ilman omaa autoa. Lisäksi alkaisin varmaan jossain vaiheessa kyllästyä siihen, että joka vuosi samaan aikaan olisi joku kuusi viikonloppua putkeen, että kumppanin kanssa ei voi sopia mitään kun silloin on metsästyskausi. Saattaisipa vielä haluta metsästyskoirankin jonka kanssa harrastaa, ja minä en missään nimessä halua enää ikinä koiraa sitten kun omastani joskus aika jättää.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että arvomaailmamme eivät oikein kohtaisi. Itse olen ruokavalioltani kala-kasvis, joten en söisi mitään, mitä tämä kumppani metsästämisestään toisi kotiin. Tämä voisi olla kumppanille loukkaavaa ja minulle hyödytötä. Lisäksi monet tuntemani metsästäjät asuvat mielellään maalla, tai ainakin kaukana keskustasta, jotta ovat lähempänä ampumarataa (harjoittelu, lupien ylläpitäminen, kisat) ja kauden alkaessa lähempänä niitä alueita, joille kaatoluvat annetaan. Itse viihdyn keskustassa ilman omaa autoa. Lisäksi alkaisin varmaan jossain vaiheessa kyllästyä siihen, että joka vuosi samaan aikaan olisi joku kuusi viikonloppua putkeen, että kumppanin kanssa ei voi sopia mitään kun silloin on metsästyskausi. Saattaisipa vielä haluta metsästyskoirankin jonka kanssa harrastaa, ja minä en missään nimessä halua enää ikinä koiraa sitten kun omastani joskus aika jättää.
Julmuutta tappaa kala, murhaaja, murhaaja, murhaaja.
😫😫😫😫😫😫
Kuka haluaa perustaa perheen psykopaatin kanssa? Toinen samanlainen mutta ei muut.
Seurustelen metsästäjän kanssa, itse olen mukana eläinsuojelutyössä. Toki meillä on mielipide-eroja, mutta hyväksymme toisemme. Opimme myös toisiltamme.
Olen naimisissa metsästävän miehen kanssa. Hän ei tosin ole asiassa kiihkoilija, eikä kannata suden kannanhoidollista metsästystä, saukosta tai ilveksestä puhumattakaan. Hänelle tärkeämpi asia on luonnossa liikkuminen kuin saalis.