En ymmärrä ihmisiä joille Subwayssa asiointi tuottaa vaikeuksia
Pitääkö se leipä pureskellakin näille valmiiksi? Mikä siinä on niin vaikeaa valita yksinkertaiset täytteet, kai nyt aikuinen ihminen tietää haluaako maissia vai kurkkua? En käsitä.
Kommentit (133)
Maailma on täynnä asioita joita sinä et ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa puhua ja vastailla nopeisiin kysymyksiin.
Joo onhan se ahdistavaa kun kysytään että haluatko juustoa vai et. Monimutkainen kysymys joka vaatii tuntikausien pohdintaa.
En ymmärrä sinua, miksi se on sinulle ongelma.
En tiedä mitkä täytteet sopivat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo onhan se ahdistavaa kun kysytään että haluatko juustoa vai et. Monimutkainen kysymys joka vaatii tuntikausien pohdintaa.
Muutakin kysytään ja kamala kiire.
Niillä hihna luistaa jonkun verran
Minä menen ravintolaan palveltavaksi, syömään ja nauttimaan, en teinin simputtamaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama asia kuin tankatessasi autoasi sinulta alettaisiin polttoaineen valinnan jälkeen tentata haluatko biokomponenttia entä etanolia ja laitetaanko vielä divetyoksidia sekaan, entä mitenkäs tuo korroosiosuoja tai karstaliuotin? Tuleeko jäänestoainetta ja montako prosenttia, entäs parafiininliuotinta, ja tässä olis sitte neljää merkkiä tätä fluorisuojatehoainetta, mitä sais olla, ja mitäs lisäaineita vielä saisi olla, no mikä kestää, siinähän ne kaikki on näkyvillä, valintoja nyt kun takana on jo jonoakin
V*ttu sämpylä on sämpylä. Miksi yksinkertaisesta asiasta on pitänyt tehdä niin vaikeaa. Eri asia, jos saisi itse edes laittaa, mitä haluaa ja kaikki maksaisi saman. Yksi kerta riittää. Pitäkööt sämpylänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaiselle kaikki on yksinkertaista. Ajatukseltaan avara taas käsittää, että eri vaihtoehtoja yhdistelmille on miljoonia, ja sellaisesta joukosta on vaikea valita optimaalista ylipäänsä saati nopeasti, varsinkin kun iso osa valinnoista on tuntemattomia.
En tajua miksi ei ole valmiit annokset listalla kuten normaalisti ravintolassa. Kuka haluaa mennä sinne itse keksimään reseptit kalliisiin voileipiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oiskin noin helppo, mutta kun siinä kysytään että haluatko juustoa ja jos erehtyy vastaamaan joo, luetellaan tusina vaihtoehtoa joista pitää valita sekunnissa joku. SAma toistuu jokaisen asian kohdalla. Liikaa vaihtoehtoja, mikä lisää ahdistusta ja kääntyy itseään vastaan, koska ei ole aikaa valita sitä mitä aidosti haluaisi aikapaineen vuoksi.
Meijän subissa ei välttämättä saa edes asioitua äidinkielellään, no kai se on nykyaikaa.
Subway on vaikeaselkoinen.
Ensimmäisen kerran kun kävin, olin rehellisesti sanottuna aivan pihalla. Sen jälkeen en ole Subwayssa käynyt vaan valitsen mielummin Picknicin
Aikuinen ihminen syö ruokansa sellaisena kuin kokki sen tekee, eikä välitä, onko siinä maissia vai kurkkua eikä halua alkaa poimimaan niitä suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä liioittele.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä asioita joita sinä et ymmärrä.
Niinpä! Kaikki eivät käy Subissa joka toinen päivä ja handlaa välittömästi heidän systeemeitään. Jotkut käyvät vasta ensimmäistä kertaa...koita nyt vaan jaksaa ja kestää tuota hirvittävää vääryyttä jonka olet kohdannut...Sulla tais olla vaan posketon kiire päästä räpläämään kännykkää kun edellisestä huippu kokemuksesta oli jo mennyt kaksi minuuttia?
Tämä just! Minä imbessilli haluan sen helkutin päivän subin! Ja odotan, että se sandwichartist (tällä nimikkeellä hakevat töihin) tekee mulle sen mukaan ilman 20 kysymystä! En minäkään omassa työssäni esitä asiakkaalle kysymyksiä loputtomiin yksinkertaisesta bulkkituotteesta, räätälöity on räätälöity tuote, ja päivän subi on hyllytuote:kainaloon ja kassalle!