Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmisiä joille Subwayssa asiointi tuottaa vaikeuksia

Vierailija
08.01.2026 |

Pitääkö se leipä pureskellakin näille valmiiksi? Mikä siinä on niin vaikeaa valita yksinkertaiset täytteet, kai nyt aikuinen ihminen tietää haluaako maissia vai kurkkua? En käsitä.

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan käydä siellä. Epäselvä konsepti ja myyjät eivät edes yritä auttaa alkuun vaan pitävät yllä hirveää kiirettä eikä aikaa jää pohtimiselle yhtään. 

Vierailija
22/145 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subway sopii erityisen nirsoille ja autisteille. Normaalien ihmisten yleisen elämänkokemuksen pohjalta se on erittäin outo ja jopa tympeä kokemus, jollaiseen ei olla totuttu. Kuvaavaa on että kyseessä on ainut pikaruokaketju ja ylipäänsä ravintola, jonka on pitänyt laatia nettisivuilleen(!) erilliset käyttöohjeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva kun Subwayssä voi itse valita täytteet leipiin. Kyllähän se ekalla kerralla hämmensi mutta sitten siihen kyllä tottui ja on tullut tässä vuosien varrella kokeiltua aika monta erilaista komboa ja on löytynyt useampikin suosikki.

Vierailija
24/145 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa puhua ja vastailla nopeisiin kysymyksiin.

Joo onhan se ahdistavaa kun kysytään että haluatko juustoa vai et. Monimutkainen kysymys joka vaatii tuntikausien pohdintaa.

Sama asia kuin tankatessasi autoasi sinulta alettaisiin polttoaineen valinnan jälkeen tentata haluatko biokomponenttia entä etanolia ja laitetaanko vielä divetyoksidia sekaan, entä mitenkäs tuo korroosiosuoja tai karstaliuotin? Tuleeko jäänestoainetta ja montako prosenttia, entäs parafiininliuotinta, ja tässä olis sitte neljää merkkiä tätä fluorisuojatehoainetta, mitä sais olla, ja mitäs lisäaineita vielä saisi olla, no mikä kestää, siinähän ne kaikki on näkyvillä, valintoja nyt kun takana on jo jonoakin

Tämä!

Vierailija
25/145 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Subi ole ottanut käyttöön niitä tilausautomaatteja?  Tällaiseenhan ne sopisi erinomaisesti.

Vierailija
26/145 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on eka kerta kun käy subissa.

Vierailija
27/145 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa puhua ja vastailla nopeisiin kysymyksiin.

Joo onhan se ahdistavaa kun kysytään että haluatko juustoa vai et. Monimutkainen kysymys joka vaatii tuntikausien pohdintaa.

EN mä tiedä, saan kai mä miettiä! Olen käynyt VAIN kerran, en voi olla supernopea!

Vierailija
28/145 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaa maissia voileipäänsä?

Vierailija
29/145 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai subissa edes kukaan enää nykyään käy.

Vierailija
30/145 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astetta tyhmempi saa olla jos ei subissa osaa asioida :D

Vierailija
31/145 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan käydä siellä. Epäselvä konsepti ja myyjät eivät edes yritä auttaa alkuun vaan pitävät yllä hirveää kiirettä eikä aikaa jää pohtimiselle yhtään. 

Ja ensin saat oottaa sitä myyjää, että edes viitsii raahautua tiskin ääreen.

ps. Laaksolahden subissa on mies jostain lähi-idästä ja laittaa reilummin täytteitä kuin muut.

Vierailija
32/145 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ADHD, autismi ja yleistynyt ahdistuneisuushäiriö. Kun kysytään mikä leipä, mikä juusto, mikä kastike jne niin mun aivot ilmoittaa että on liikaa päätettäviä asioita yhtä aikaa, ja muut ihmiset odottaa vuoroaan, joten vastaus kaikkiin on: " Apua en mä tiedä, ihan sama. Päätä sä. "

Ostan mieluummin valmiiksi kasattuja leipiä. 

Vierailija
33/145 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuottaisi tilaaminen mitään vaikeuksia, jos jostain syystä haluaisin käydä siellä. Mutta tuollaista runsaskalorista hiilihydraattipötkylää ei ikinä tee mieli, en edes jaksaisi kerralla syödä tuollaista annosta, nuorten ahmattien ruokaa  se on, ei tavalliset, aikuiset naiset siellä ainakaan käy. 

Vierailija
34/145 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin mun ekan subin noin 20 vuotta sitten Torontossa, kanateriyaki makealla sipulikastikkeella ja aina ostanut sen jälkeen saman. Joskus meinannut ottaa jonkun muun, mutta en vaan pysty vaihtaa. Jos ostan salaattiannoksen, niin sekin on sama.

Vierailija
35/145 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Subi ole ottanut käyttöön niitä tilausautomaatteja?  Tällaiseenhan ne sopisi erinomaisesti.

On niitä jossain subeissa.

Vierailija
36/145 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma muuttuu pari astetta jännemmäksi kun rahtaan viisi mukulaa, mummon ja itseni subwayhin syömään. Voin kertoo, että yksi kerta riitti.

Vierailija
37/145 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska konsepti vaatii asiakkaan nöyryyttämisellä opettamisen.

Vierailija
38/145 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän sub: kanateriyaki. Teini kysyy, et minkä proteiinin haluat...en ole ravintotototieteilijä ja kysyin, et mitä siihen sit tulee, hivenen hankalaa...

Vierailija
39/145 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astetta tyhmempi saa olla jos ei subissa osaa asioida :D

Suurin osa osaa hävittää ruumiinkin, mutta harva siitä nauttii. Jännästi ne kyvyttömimmät kuitenkin siihen tilanteeseen itsensä hommaa.

Vierailija
40/145 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme jos menee suomella kaikki päin helvettiä kun porukka panikoi jostain ruuan tilaamisestakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan