Mitenkäs ne mittarit nyt noin kääntyi, PS nousee
Haaa-haaaa-haaaa, sosialistit häviää ja ps nousee.
Kimmo Vehviläinen on kansallissankari, torille!!!
Lisää nyt jaffa mafiaa vaan kotimaahansa, hyvä että joku tekee jotain.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on oikeasti tyytyväinen tämän hallituksen politiikkaan, hänen täytyy olla käsittämättömän tyhmä. Kaikki menee päin perciitä, kuten ympäristöstä näkyy, nyt ollaan jo työttömyydessäkin Euroopan ykkönen. Mitä sanoo suomalainen, jeeeeee, tätä lisää! Ollaan todellakin ansaittu kaikki itseaiheutettu kärsimyksemme.
Minä olen tyytyväinen siihen, että persut tekevät kaikkensa lähi-itäläisten ja afrikkalaisten maahantuonnin lopettamiseksi, ainoa vaan että itsetuhoiset vihervasemmistolaiset vastustavat jokaista aloitetta. JOKA AINOAA!!! Miettikääpä sitä, Suomen vihaajat siellä äänestyskopissa. Haluatteko samanlaisen tulevaisuuden kuin Keski-Euroopassa tai Britanniassa? Ovat mokuhelvettejä. Joten olen ihan hemmetin tyytyväinen persuihin, todellakin.
Juuri näin.
Persut eivät kyllä tuollekaan asialle tee todellakaan yhtään mitään. Korkeintan silmiään vääntävät ja naamaansa lankkaavat. Kaikkein eniten hakevat tuontisulhoja Gambiasta juuri persumiehet. Rajatkin apposen auki itään päin aina persujen ollessa sähläämässä.
Vasemmiston johdossa pikkuruinen Suomi sekaantuu joka asiaan. Loppuu rahat moiseen maailman sosiaalitoimistona olemiseen.
Tutkimusdatan mukaan nousu oli siinä kohtaa kun oli tämä viimeisin rasismimölinä, eli maailmalaajuisesti huomioitu ja matkailutulojen romahtamisessa näkyvä silmienvenyttelytolloilu. Sen jälkeen kannatus laski taas. Eli muutosta oli kumpaankin suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Demarit on yhä suosituimpana puolueena, vaikkakin sen etumatka toisena olevaan Kokoomukseen on nyt pienentynyt.
Persujen kannatus on yllättäen noussut nyt reiluun 15 %:iin, näin puolueen somettajien aikaansaamasta rasismikohusta huolimatta.
Vasemmistoliiton suosio on kasvanut 10,7 %:iin ja se on saanut uusia kannattajia miehistä ja demareilta.
Nukkuvien puolue on silti se mun juttu, ainakin toistaiseksi :)
Sillä luotan näihin paperilla tehtäviin äänestyksiin tasan yhtä paljon kuin Neuvostoliittoon.
Joten mä äänestän seuraavan kerran vaaleissa vasta verkossa.. Siinä kun rehdisti vaaditaan vahva tunnistautuminen kuten Viron vaaleissa on ollut tapana jo yli viidentoistavuoden ajan.
Tämä olisi hyvä. Persujen kannatus laskisi yhteen prosenttiin. Liikaa vaadittu osata äänestää sähköisesti.
Persut sössii koska sössijöitä ovat ja sössijöistä koostuvat. Sössi-PS lakkautettava demokratian ja itsenäisyyden vastaisena rikollisjärjestönä, joka ottaa ohjeensa Venäjältä.
Vierailija kirjoitti:
Linkki? Mikä nousee ja koska? Työttömyys?
Vaaleihin on vielä niin paljon aikaa, että on se ja sama miltä luvut nyt näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmiston johdossa pikkuruinen Suomi sekaantuu joka asiaan. Loppuu rahat moiseen maailman sosiaalitoimistona olemiseen.
Maan talous oli paljon paremmassa kunnossa Marinin kauden lopussa kuin persuhallituksen aikana kertaakaan. Myös työllisyys oli historian korkein ja nyt käsillä on historian pahin työttömyys ja kovin konkurssiaalto. Ysärin laman luokkaa. Silloin sen aiheutti NL.n hajoaminen, nyt Riikka Purra.
Purra muuten kertoi jo viime huhtikuussa ottavansa enemmän velkaa kuin Marin, mutta sitähän sinä et usko kun kuulut kulttiin. Tuossa linkki haastatteluun, iltapaskojen tilaaja kun kuitenkin olet.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4214333e-eb34-4895-afc0-9f660ef5f…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki? Mikä nousee ja koska? Työttömyys?
Demareiden kannatus tippui, kokkareiden ja persujen nousi.
Äärimmäisen oikein ja luonnollista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demarit on yhä suosituimpana puolueena, vaikkakin sen etumatka toisena olevaan Kokoomukseen on nyt pienentynyt.
Persujen kannatus on yllättäen noussut nyt reiluun 15 %:iin, näin puolueen somettajien aikaansaamasta rasismikohusta huolimatta.
Vasemmistoliiton suosio on kasvanut 10,7 %:iin ja se on saanut uusia kannattajia miehistä ja demareilta.
Nukkuvien puolue on silti se mun juttu, ainakin toistaiseksi :)
Sillä luotan näihin paperilla tehtäviin äänestyksiin tasan yhtä paljon kuin Neuvostoliittoon.
Joten mä äänestän seuraavan kerran vaaleissa vasta verkossa.. Siinä kun rehdisti vaaditaan vahva tunnistautuminen kuten Viron vaaleissa on ollut tapana jo yli viidentoistavuoden ajan.
Tämä olisi hyvä. Persujen kannatus laskisi yhteen prosenttiin. Liikaa vaadittu osata äänestää sähköisesti.
Sellainen tatti tappurainen & demariämmät-jengin feminatsi-voimafantasia :D
Teidän vagisanilla käyvien kurahaarojen epätoivoinen vääntelehtiminen ja venkoilu on kyllä hykerryttävää seurattavaa :D
No mitä ras istisempi meininki, sen parempi Persuille.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei oo käytännössä tapahtunut henk.kohtaisessa elämässäni mitään muuta politiikan johdosta viime vuosina kuin bensan hinta on laskenut. Jos PS perustaisi Suomeen ICE:n, äänestäisin niitä loppuikäni, vaikka olen akateeminen nainen. Toki työssäkäyvä.
Bensan hintaankin taitaa hallituksen aikaansaannos olla 5 sentin luokkaa. Samaan aikaan Suomen talous on romahtanut. Tärkeimmät asiat ensin, eikö vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maan talous oli paljon paremmassa kunnossa Marinin kauden lopussa kuin persuhallituksen aikana kertaakaan. Myös työllisyys oli historian korkein ja nyt käsillä on historian pahin työttömyys ja kovin konkurssiaalto. Ysärin laman luokkaa. Silloin sen aiheutti NL.n hajoaminen, nyt Riikka Purra.
Purra muuten kertoi jo viime huhtikuussa ottavansa enemmän velkaa kuin Marin, mutta sitähän sinä et usko kun kuulut kulttiin. Tuossa linkki haastatteluun, iltapaskojen tilaaja kun kuitenkin olet.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4214333e-eb34-4895-afc0-9f660ef5f…
Täällä taas tätä demaripotaskaa velasta, vaikka nykyhallitus juuri joutunut ottamaan velkaa Marinin KORKOJEN maksamiseksi.
Eli syyttämällä nykyhallitusta velanotosta, demarit myöntävät, kuinka Marin todella tuhosi Suomen talouden.
Hassua, että demarit onnistuvatkin näin jauhottamaan itsensä.
Mikään ei ole muuttunut. Virhemarginaali on 2,1 % ja kaikki muutokset ovat alle puolet siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP 23,9
PS 15,1
Vielä tarttee vähäsen nousta jos aikoo ohittaa SDP:n suosion.
Demarit vastustavat jokikistä persujen tekemää aloitetta maahanmuuton kiristämiseksi, stanan maanpetturit. Miten kukaan voi äänestää demareita????
Äänestä toki persuja, jos haluat hävittää loputkin hyvinvoinnin rippeet tästä maasta. Te ulkomaalaisten vihaajat lankeatte niin helposti persujen älämölöön, ettette hahmota, että persut ovat ulkomaalaisiakin suurempi haitta.
En ole koskaan vihannut ulkomaalaisia, päinvastoin. En vain halua tuhota rakasta kotimaatani elättämällä täällä verovaroin ihmisiä, jotka eivät integroidu kulttuuriimme, raiskaavat ja riehuvat. Persut ovat ainoa puolue, joka vastustaa sitä ja joka ainoa Suomea rakastava ihminen äänestää pelkästään jo siitä syystä persuja, sillä muuten Suomen hyvinvointi tuhoutuu satavarmasti. Ja vihervasemmiston kynsissä niin tulee käymään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, muistakaamme käydä äänestämässä. Persupojat jää helposti nysväämään piliään tai nukkumaan pois krapulaansa, se on nähty. Me olemme vaaliuurnilla heti klo 8 äänestämässä tuo täystuho hallituksesta helvettiin.
Näitä typeriä lapsellisia juttuja kun lukee niin on helppo valinta antaa persuille ääni.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusdatan mukaan nousu oli siinä kohtaa kun oli tämä viimeisin rasismimölinä, eli maailmalaajuisesti huomioitu ja matkailutulojen romahtamisessa näkyvä silmienvenyttelytolloilu. Sen jälkeen kannatus laski taas. Eli muutosta oli kumpaankin suuntaan.
"Maailmalaajuisesti huomioitu ja matkailutulojen romahtamisessa näkyvä silmienvenyttelytolloilu" Oletko tosissasi?? Luuletko, että ketään jaksaa kiinnostaa tällainen kun maailmassa tapahtuu oikeasti vakavia asioita? Ja tuos kaikki oli vielpä vasemmiston tahallaan masinoima kohu, ihmiset näkevät tämän vedätyksen ja persujen laariin sataa ääniä. Hyvä niin.
Teidän vagisanilla käyvien kurahaarojen epätoivoinen vääntelehtiminen ja venkoilu on kyllä hykerryttävää seurattavaa :D
Voivoi, mitä hi i v a p i ll u Riikkuli nyt sanoo kun noin rumasti puhut itse johtajattaresta. So So.
Ylimielinen kusipäävassari :) Juuri tuon takia en ikinä äänestä enää vasemmistoa, kuvittelette olevanne muita parempia. Se on merkki narsismista, tiedoksi vaan sinulle, ääliö.
Tässä oiva esimerkki persun prototyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. No eipä tuossa juurikaan muutoksia ollut. Hämmästyttää vain tuo hallituspuolueiden kannatus vaikka talous on mitä on. No ehkä suomalaiset haluavat lisää samaa.
Kertoo vain sen kuinka vähä-älyistä Suomen kansa on. Villiinnytään jostain naaman venyttelystä kuin joskus keskiajalla - ja ääniä ropisee. Yksinkertainen kansa tykkää sirkushuveista, ei sitä kiinnosta faktat, mm. se, että Suomessa on tällä hetkellä Euroopan korkein työttömyys. Persukansa ei osaa lukea meemiä pidempää tekstiä, siksi sille riittää "politiikaksi" nämä ilveilyt.
Kuinka alas voi Suomi vajotakaan.
Mulle ei oo käytännössä tapahtunut henk.kohtaisessa elämässäni mitään muuta politiikan johdosta viime vuosina kuin bensan hinta on laskenut. Jos PS perustaisi Suomeen ICE:n, äänestäisin niitä loppuikäni, vaikka olen akateeminen nainen. Toki työssäkäyvä.