Mitenkäs ne mittarit nyt noin kääntyi, PS nousee
Haaa-haaaa-haaaa, sosialistit häviää ja ps nousee.
Kimmo Vehviläinen on kansallissankari, torille!!!
Lisää nyt jaffa mafiaa vaan kotimaahansa, hyvä että joku tekee jotain.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on oikeasti tyytyväinen tämän hallituksen politiikkaan, hänen täytyy olla käsittämättömän tyhmä. Kaikki menee päin perciitä, kuten ympäristöstä näkyy, nyt ollaan jo työttömyydessäkin Euroopan ykkönen. Mitä sanoo suomalainen, jeeeeee, tätä lisää! Ollaan todellakin ansaittu kaikki itseaiheutettu kärsimyksemme.
Minä olen itseasiassa enimmäkseen tyytyväinen. En kaikkeen, mutta suureen tai suurimpaan osaan. Uskokaa tai älkää, pidän itse varsinkin yrityspuolelle tehtyjä uudistuksia pitkällä aikavälillä hyvinä juttuina vaikka tällä hetkellä luvut ovatkin surkeat. Leikkaukset ovat olleet isoja ja niitä on tehty liian nopeasti, mutta olenkin sitä mieltä että niitä olisi pitänyt tehdä jo ennen nykyistä hallitusta.
Naiset, muistakaamme käydä äänestämässä. Persupojat jää helposti nysväämään piliään tai nukkumaan pois krapulaansa, se on nähty. Me olemme vaaliuurnilla heti klo 8 äänestämässä tuo täystuho hallituksesta helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tervejärkinen aikuinen ihminen on täysin väsynyt tähän aikauisvauvojen nykymaailmaan, jossa loukkaannutaan joka asiasta, vingutaan ja ulvotaan kuin pikkulapset. Tätä harrastavat erityisesti vihervasemmistolaiset, siksi persujen kannatus nousee vääjäämättä varmasti ennätyslukemiin. Plus jokainen täysijärkinen näkee, mitä sosialistinen politiikka on saanut aikaan muualla Euroopassa monessa maassa, ovat kuin sotatantereita ma mujen riehuessa.
SDP+Vas+Vihr 43 %, persut 15 % 🤗
Mutta kok+Ps+kepu+kd > 50 %, eli porvarienemmistö!
Pitäisi sopia ennen vaaleja, että jos tämä blokki saa yli puolet paikoista, sitten muodostetaan porvarihallitus, joka kiristää m muuttopolitiikkaa vielä entisestään.
Naurettava ajatus, että suurimman puolueen pitäisi olla pääminister
Lindtman kuvittelee, että olemalla suurin puolue demarit automaattisesti menisi hallitukseen. Ei se niin ole eikä sen pidäkään olla niin. Kepun pitäisi tajuta, että sen äänestäjät kannattavat yrittäjämyönteistä ja m muuttokriittistä politiikkaa. Siksi sen paikka on PS ja kok kanssa. Muuten se katoaa lopullisesti kartalta.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on oikeasti tyytyväinen tämän hallituksen politiikkaan, hänen täytyy olla käsittämättömän tyhmä. Kaikki menee päin perciitä, kuten ympäristöstä näkyy, nyt ollaan jo työttömyydessäkin Euroopan ykkönen. Mitä sanoo suomalainen, jeeeeee, tätä lisää! Ollaan todellakin ansaittu kaikki itseaiheutettu kärsimyksemme.
Minä olen tyytyväinen siihen, että persut tekevät kaikkensa lähi-itäläisten ja afrikkalaisten maahantuonnin lopettamiseksi, ainoa vaan että itsetuhoiset vihervasemmistolaiset vastustavat jokaista aloitetta. JOKA AINOAA!!! Miettikääpä sitä, Suomen vihaajat siellä äänestyskopissa. Haluatteko samanlaisen tulevaisuuden kuin Keski-Euroopassa tai Britanniassa? Ovat mokuhelvettejä. Joten olen ihan hemmetin tyytyväinen persuihin, todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tyytyväinen siihen, että persut tekevät kaikkensa lähi-itäläisten ja afrikkalaisten maahantuonnin lopettamiseksi, ainoa vaan että itsetuhoiset vihervasemmistolaiset vastustavat jokaista aloitetta. JOKA AINOAA!!! Miettikääpä sitä, Suomen vihaajat siellä äänestyskopissa. Haluatteko samanlaisen tulevaisuuden kuin Keski-Euroopassa tai Britanniassa? Ovat mokuhelvettejä. Joten olen ihan hemmetin tyytyväinen persuihin, todellakin.
Siis tuo on sinun perusteesi olla tyytyväinen persuihin? Et yhtään välitä siitä, että persut ovat kaikessa myötäilleet kokoomusta ja heikentäneet suomalaisten sosiaaliturvaa ja työntekemisen ehtoja ja aikaansaaneet talouden taantuman ja Euroopan pahimman työttömyyden? Et piittaa siitäkään, että persuoikeusministeri puuhaa lakeja, joilla heikennetään syyttömänä oikeuteen haastetulle tai syyttömänä vankilassa istuneelle maksettavia korvauksia? Kaikki kelpaa, kunhan ulkomaalaisten pääsyä maahan rajoitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Eurooppa ei tiennyt, mihin joutui kun otti muslimeja maihinsa. Mutta Suomella on vieressä Ruotsi, hopeatarjottimella varoittavana esimerkkinä.
On täysin anteeksiantamatonta, jos ei osata oppia muiden virheistä. On käsittämätöntä, että ainoastaan persut aktiivisesti vastustavat tätä mielettömyyttä.
Kuka on muuta uskonut.
On se hyvä, että on yksi puolue, joka edes yrittää pelastaa tämän maan eikä sitä anteeksi pyytele. Kiitos!
Rantanen, Purra, Ranne, Mäkinen Vigelius älkää antako tuumaakaan periksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.
Surkeaa, kun viha sumentaa järjen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo on
Mulle suoraan sanottuna KELPAA tosi moni epämiellytävä asia itselleni, jos estetään m muutto Lähi-idästä ja Afrikasta. Tämä on minun ehdoton ykkösprioriteettini. Menee jopa oman palkkani ja lastenhoitomaksujen edelle, koska jos nämä virtaavat Suomeen, ei ole enää Suomea. Eikä köyhille tukiakaan. Eikä pridea. Etkö tosiaan vihervassari ymmärrä tätä?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on muuta uskonut.
On se hyvä, että on yksi puolue, joka edes yrittää pelastaa tämän maan eikä sitä anteeksi pyytele. Kiitos!
Kokoomus ja EK palkitsevat kyllä kuuliaiset renkinsä ja piikansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt vielä kannata ilakoida liikaa tuosta persujen noususta. Persut on siitä erikoinen puolue että vaalien tulos voi heittää gallupeihin nähden kumpaankin suuntaan merkittävistä, paljon enemmän kuin muilla puolueilla. Toistaiseksi eduskuntavaaleissa tulos on aina vuodesta 2011 ollut gallupeita parempi ja kaikissa muissa vaaleissa gallupeita huonompi.
Mikä itsestäni tuntuu oudolta on että edes tuo silmien vääntely ei saa persujen kannatusta laskemaan vaan ehkä jopa päinvastoin.Vuoden lopulla, kun talous on entistä pahemmin pakkasella, persut esiintyvät kuvissa naamat noettuina, ja sitten taas puidaan sitä tempausta eikä suinkaan talouden tilaa ja ketkä siihen ovat syyllisiä. Umpiluupäät äänestävät onnessaan persuja, joilla ei ole muuta tavoitetta kuin omien taskujen täyttäminen ja kokoomuksen palveleminen.
Mitähän valheita Lindtman, Tuppurainen, Mäkynen Razmyar, Virta ja Koskela keksivät kun kaikki on jo käytetty. Satuilulle tulee loppu.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, muistakaamme käydä äänestämässä. Persupojat jää helposti nysväämään piliään tai nukkumaan pois krapulaansa, se on nähty. Me olemme vaaliuurnilla heti klo 8 äänestämässä tuo täystuho hallituksesta helvettiin.
Vassareiden äänestäjät ovat juuri tuollaisia, jotka epätoivoisia ja rumasanaisia, kun ei enää muuta sanottavaa löydy. Raukkoja.
Demarit on yhä suosituimpana puolueena, vaikkakin sen etumatka toisena olevaan Kokoomukseen on nyt pienentynyt.
Persujen kannatus on yllättäen noussut nyt reiluun 15 %:iin, näin puolueen somettajien aikaansaamasta rasismikohusta huolimatta.
Vasemmistoliiton suosio on kasvanut 10,7 %:iin ja se on saanut uusia kannattajia miehistä ja demareilta.
Nukkuvien puolue on silti se mun juttu, ainakin toistaiseksi :)
Sillä luotan näihin paperilla tehtäviin äänestyksiin tasan yhtä paljon kuin Neuvostoliittoon.
Joten mä äänestän seuraavan kerran vaaleissa vasta verkossa.. Siinä kun rehdisti vaaditaan vahva tunnistautuminen kuten Viron vaaleissa on ollut tapana jo yli viidentoistavuoden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on muuta uskonut.
Pelkkää epätoivosen nillitystä tuo sinun kommentti. Ei totuuden hiventäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro toki mitä persut ovat saaneet aikaan että mokuhelvettiä ei olisi syntymässä? Ei se turvan venyttely mitään muuta ole aiheuttanut kuin mainehaittaa. Minkäs verran persut toivotti tervetulleeksi viidennen kolonnan rysyköitä?
Eli mitä konkreettista olette saaneet aikaan maahanmuuttopolitiikallanne persut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on muuta uskonut.
Pelkkää epätoivosen nillitystä tuo sinun kommentti. Ei totuuden hiventäkään.
Miten persujen talous- tai sote-politiikka eroaa kokoomuksen tavoitteista?
Ääni persuille on ääni kokoomukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliiton ja vihreiden kannatus nousi. Niiden yhteiskannatus on enemmän kuin Persujen.
Miksi ne feministikommarit ei yhdisty?
Miksei Persut ja kokkarit yhdisty? Molemmat on globaalin eliitin asialla suomalaista palkkatyöläistä vastaan. Täysiä mädättäjiä.
Siksi koska molemmat puolueet saavat hyvät puoluetuet ja poliittiset nimitykset omilleen. Toinen hankkii rikkaiden äänet ja toinen köyhien. Näin se yhteistyö sujuu parhaiten.
Mistä lähtein persut ovat saaneet köyhien äänet? Mitä ihmettä? Köyhät äänestävät vassareita ja demareita, yrittäjät ja rahakkaat persuja.&nbs
PS:lla on vahva kannatus työntekijöiden ja työttömien keskuudessa, syrjäyttäen SDP:n ja Vasemmistoliiton näissä ryhmissä 2000-luvun lopulla.
ihmiset alkavat kyllästyä noihin vihreiden kaikestaloukkaantumisiin, niin kuin se vihreiden nostama missikohu, jolla vihreät pilasivat suomen mainetta ulkomaillakin.
Vuoden lopulla, kun talous on entistä pahemmin pakkasella, persut esiintyvät kuvissa naamat noettuina, ja sitten taas puidaan sitä tempausta eikä suinkaan talouden tilaa ja ketkä siihen ovat syyllisiä. Umpiluupäät äänestävät onnessaan persuja, joilla ei ole muuta tavoitetta kuin omien taskujen täyttäminen ja kokoomuksen palveleminen.