Onko täällä, joiden työnhakuvelvollisuutta on alennettu tai kokonaan poistettu?
Mulla on vain kahden paikan hakuvelvoite kuukaudessa.
Kommentit (85)
Itselläni se on ollut aina 0 työpaikkaa, mutta itselläni on niin pahoja ongelmia, että ei kannata olla kateellinen. Kuuluisin oikeasti eläkkeelle, mutta en ole päässyt.
Millä edellytyksellä vain kaksi. Minulla edelleen 4 hakemusta vaikka olen jo ylittänyt 63v, haastavaa kilpailla työpaikoista nuorten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Millä edellytyksellä vain kaksi. Minulla edelleen 4 hakemusta vaikka olen jo ylittänyt 63v, haastavaa kilpailla työpaikoista nuorten kanssa.
Terveydentilan ja puutteellisen työkokemuksen vuoksi.
Ap
Mulle valehdeltiin, että pitää olla lääkärintodistus, jos hakee vähemmän kuin 4 paikkaa ja tiedän tuttuja, joilla ei ole kuin 1 tai 2 paikan haku eikä ole mitään lääkärin lausuntoa.
Mun pojalla oli 2/kk viime kevään, kun tuli intistä ja odotteli että opiskellut syksyllä alkaisi. Lisäksi asutaan pienessä 2000 hengen kunnassa eikä hänellä ole autoa jolla olisi kauemmas mennyt töihin.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni se on ollut aina 0 työpaikkaa, mutta itselläni on niin pahoja ongelmia, että ei kannata olla kateellinen. Kuuluisin oikeasti eläkkeelle, mutta en ole päässyt.
En mä ainakaan ole kateellinen. Ja ikävä kuulla, että olet joutunut tuohon tilanteeseen :( Toivottavasti vielä jonain päivänä saat eläkepäätöksen.
Ap
Minulla oli vain yksi ennen kuin pääsin eläkkeelle. Virkailijan kanssa todettiin, etten voi hakea useampaan paikkaan, kun töitäni ei ole enää juurikaan olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä MUITA, joiden työnhakuvelvollisuutta on alennettu tai kokonaan poistettu?
Ap
Mitä järkeä on kirjoittaa minuutin päästä sama uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulle valehdeltiin, että pitää olla lääkärintodistus, jos hakee vähemmän kuin 4 paikkaa ja tiedän tuttuja, joilla ei ole kuin 1 tai 2 paikan haku eikä ole mitään lääkärin lausuntoa.
Mulla ainakin on lääkärinlausunto.
Ap
Sanoikovirkailija, milsi alennettiin?
Oletko esim. vanha?
Vierailija kirjoitti:
Sanoikovirkailija, milsi alennettiin?
Oletko esim. vanha?
Ok, siis tuossahan tuon sanoitkin jo.
Mulla alennettu kans, sanoi että nyt on niin huono työtilanne. Olen kolmikymppinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä MUITA, joiden työnhakuvelvollisuutta on alennettu tai kokonaan poistettu?
Ap
Mitä järkeä on kirjoittaa minuutin päästä sama uudestaan?
Ei se ole sama. Lue otsikko uudelleen :D
Ps. Jos en olisi korjannut tuota, niin olisin saanut seuraavassa hetkessä lällättelyä siitä, ettei mun työttömyys ole mikään ihme, kun en osaa edes kirjoittaa
Ap
Mulla velvollisuus hakea yhtä paikkaa per kk. Fiksu virkailija, ymmärsi hyvin ettei tällaista kuuskolmosta kukaan palkkaa nykyisen massatyöttömyyden aikana.
Mulla oli aluksi 4, nyt ollut keväästä asti 3. Virkailija vaan itse tämän näytti päättäneen.
"Alueellinen työmarkkinatilanne sekä asiakkaan koulutus ja työkokemus huomioiden työnhakuvelvollisuus asetetaan alennettuna 1 paikkaa/tarkastelujakso."
Juuri eilen minulta poistettiin työnhakuvelvollisuus 21kk ajaksi lääkärinlausunnon avulla.
Luojan kiitos!
Ap