Onko täällä muita jotka uskoo kuoleman jälkeiseen elämään
Tuntuu että tällä palstalla on kovin vähän meitä. Tosin disclaimerina nii en Usko itekää täysin varmuudella, eli mullakin on epäilykseni, mutta kuitenkin jollain lailla uskon ja pidän kiinni siitä toivosta että se on olemassa.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä kuoleman jälkeinen elämä on? Taivas, helvetti vai uudelleen syntymä?
Miltä näyttää taivas? Miltä helvetti?
Sitä en tiiä, mut ite vain ajattelen että on ainakin jotain. En oikeastaan ole ajatellut että se olisi uudelleen syntymä, mutta mistä sitäkään tietää. Oletan että taivaassa voisi tavata ainakin Jumalan. Mutta mistäänhän minä en mitään varmaksi tiedä. Ja siis yliluonnolliseen uskon siksi kun minulla oli noita asioita jotka kävi toteen, niin olen ajatellut että silloin luulisi olevan kuolemanjälkeistä elämääkin.
Monet ihmiset voivat tietää enemmän kuin minä. Mutta jos heidän tietonsa ei ole oikeaa tietoa, siihen on sekoittunut valhetta. Tieto, johon on sekoittunut valhetta, ei ole minkään arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Monet ihmiset voivat tietää enemmän kuin minä. Mutta jos heidän tietonsa ei ole oikeaa tietoa, siihen on sekoittunut valhetta. Tieto, johon on sekoittunut valhetta, ei ole minkään arvoista.
Mikäs tietotrolli sinä olet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs tietotrolli sinä olet
Voin vastata asiallisiin kysymyksiin.
Tämä täällä on kuolema. Sielumme ovat tämän raskaan maallisen tason vankeina. Se, mitä ihmiset kutsuvat kuolemaksi, on vapautus.
Vierailija kirjoitti:
Tämä täällä on kuolema. Sielumme ovat tämän raskaan maallisen tason vankeina. Se, mitä ihmiset kutsuvat kuolemaksi, on vapautus.
Emme ole täällä hengailemassa, vaan pyhittymässä. Jokaisella on kuitenkin vapaa tahto, jonka perusteella voi toimia, jos osaa. Jos ei osaa, niin joutuu kestämään seuraukset siitä, ettei onnistu noudattamaan Jumalan tahtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko sillä mitään väliä, koska vaikka sitä jotenkin uudelleensyntyisikin niin eihän sitä edellistä elämää muista kuitenkaan. Siinä tapauksessa että tajunta kuoleman jälkeen vaan jatkuisi "ikuisesti" jossain muualla toisenlaisessa muodossa, todella pelottava ajatus koska kaipa siinä nyt tylsistyisi.
Sillä on paljonkin väliä. Ei kannata laiminlyödä hengellisiä asioita.
Miksi? pelkäätkö joutuvasi jonkun lautakomitean eteen kuolemasi jälkeen jossa sinut tuomitaan teoistasi?
Minä tiedän, mistä puhun. Sinulle toivotan onnea matkaan.
Olet hengissä, joten et tiedä kuolemasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme ole täällä hengailemassa, vaan pyhittymässä. Jokaisella on kuitenkin vapaa tahto, jonka perusteella voi toimia, jos osaa. Jos ei osaa, niin joutuu kestämään seuraukset siitä, ettei onnistu noudattamaan Jumalan tahtoa.
Minä tulen suoraan Jumalan luota, joten tiedän, mistä puhun. Voit kysyä Jumalalta, olenko oikeassa. Olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tulen suoraan Jumalan luota, joten tiedän, mistä puhun. Voit kysyä Jumalalta, olenko oikeassa. Olen.
Toivon, että kysyt. Jätä se ihmisten kirjoittama kirja ja opit syrjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko sillä mitään väliä, koska vaikka sitä jotenkin uudelleensyntyisikin niin eihän sitä edellistä elämää muista kuitenkaan. Siinä tapauksessa että tajunta kuoleman jälkeen vaan jatkuisi "ikuisesti" jossain muualla toisenlaisessa muodossa, todella pelottava ajatus koska kaipa siinä nyt tylsistyisi.
Sillä on paljonkin väliä. Ei kannata laiminlyödä hengellisiä asioita.
Miksi? pelkäätkö joutuvasi jonkun lautakomitean eteen kuolemasi jälkeen jossa sinut tuomitaan teoistasi?
Minä tiedän, mistä puhun. Sinulle toivotan onnea matkaan.
Olet hengissä, joten et tiedä kuolemasta mitään.
Tämä asia on aika monimutkainen, ja lisäksi tavalliselle ihmiselle on mahdotonta käsittää sitä, mikä minun tilanteeni on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä se sama henkilö, joka on käyttänyt Näkijä-nimimerkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että kysyt. Jätä se ihmisten kirjoittama kirja ja opit syrjään.
Sinä olet tavallaan oikeassa. Esität kuitenkin asian sellaisella tavalla, ettei kommenttisi selvennä mitään, vaan päinvastoin sekoittaa ihmisten ajatuksia.
En usko jumalaan mutta uskon että tulen joskus vielä tapaamaan edes menneen äitini, veljeni, isovanhempani ja setäni tuonpuoleisessa.
Älä kysy miksi uskon vaikka en usko raamattuun. Minä vaan uskon ja sillä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyistä hallitusta kun katsoo, niin toivottavasti ainakin helvetti on olemassa.
Marinin hallitus oli Suomen paskin tähän mennessä.
Vierailija kirjoitti:
En usko jumalaan mutta uskon että tulen joskus vielä tapaamaan edes menneen äitini, veljeni, isovanhempani ja setäni tuonpuoleisessa.
Älä kysy miksi uskon vaikka en usko raamattuun. Minä vaan uskon ja sillä hyvä.
Ehkä siellä ikävämmässä paikassa, jollei asenteesi muutu.
Kyllä minä uskon. En mihinkään minkään uskonnon tarjoamaan malliin enkä varsinkaan taivaaseen tai helvettiin, mutta uskon vakaasti että olemme täällä opettelemassa asioita ja jatkamme sitten tietoisuuden tasolla ("sieluna"?) opettelua myös kuoleman jälkeen, ja uusissa elämissä.
Mm hypnotisoija Dolores Cannon kirjoittaa tästä lukuisissa kirjoissaan. Hän ei ole uskonnollinen hihhuli, vaan hoitaessaan hypnoosin avulla muita potilaidensa vaivoja kerran sai asiakkaaltaan tiedon, että vaiva johtui aiemmassa elämässä koetusta traumasta. Tämä sai hänet tutkimaan asiaa ja sadat ja tuhannet toisilleen vieraat asiakkaat kertoivat hänelle niin yksityiskohtaisesti ja tarkasti ja samankaltaisesti kuoleman jälkeisestä elämästä ja elämän tarkoituksesta, että hän päätti kirjoittaa niistä.
Myös nukkuvana profeettana tunnettu edesmennyt Edgar Cacey kertoi vastaavia asioita.
Elämä ja maailma ei ole niin yksinkertainen kun se joskus voi vaikuttaa. Kannattaa tutustua näihin mainitsemiini kirjoittajiin. Ihan jo netin kautta löytyy paljon tietoa. Ja heistä kumpikaan ei siia edusta mitään uskontoa tai lahkoa tai liikettä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä uskon. En mihinkään minkään uskonnon tarjoamaan malliin enkä varsinkaan taivaaseen tai helvettiin, mutta uskon vakaasti että olemme täällä opettelemassa asioita ja jatkamme sitten tietoisuuden tasolla ("sieluna"?) opettelua myös kuoleman jälkeen, ja uusissa elämissä.
Mm hypnotisoija Dolores Cannon kirjoittaa tästä lukuisissa kirjoissaan. Hän ei ole uskonnollinen hihhuli, vaan hoitaessaan hypnoosin avulla muita potilaidensa vaivoja kerran sai asiakkaaltaan tiedon, että vaiva johtui aiemmassa elämässä koetusta traumasta. Tämä sai hänet tutkimaan asiaa ja sadat ja tuhannet toisilleen vieraat asiakkaat kertoivat hänelle niin yksityiskohtaisesti ja tarkasti ja samankaltaisesti kuoleman jälkeisestä elämästä ja elämän tarkoituksesta, että hän päätti kirjoittaa niistä.
Myös nukkuvana profeettana tunnettu edesmennyt Edgar Cacey kertoi vastaavia asioita.
Elämä ja maailma ei ole niin yk
Se, että monet ihmiset kertovat samankaltaisesti asioista ei valitettavasti tarkoita sitä, että kyseessä olisi totuus.
Vierailija kirjoitti:
Elämä ja maailma ei ole niin yk
Dolores olikin tuttu nimi kun luin näistä noin 4 vuotta sitten :)