Onko täällä muita jotka uskoo kuoleman jälkeiseen elämään
Tuntuu että tällä palstalla on kovin vähän meitä. Tosin disclaimerina nii en Usko itekää täysin varmuudella, eli mullakin on epäilykseni, mutta kuitenkin jollain lailla uskon ja pidän kiinni siitä toivosta että se on olemassa.
Kommentit (132)
Pääseekö neanderthalin ihmiset Taivaaseen? Entä käteväihminen? Sehän oli vielä hyvin apinamainen.
Minä uskon elämän jälkeiseen kuolemaan.
Mutta jos kuoleman jälkeen synnyn uudestaan ihmiseksi ja elän luonnollisesti ihan toista elämää enkä muista mitään tästä nykyisestä elämästä, niin eihän se ole yhtään lohduttavaa? Tuossa skenaariossa menetän "tämän elämän itseni" joka tapauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko elämän jatkuminen eläimiä? Sieniä? Kasveja? Vai pelkästään ihmisiä?
Entä milloin ihminen oli riittävän ihminen, jos koskee vain ihmisiä? Entä tulevaisuudessa?
Mielestäni koskee kaikkea elävää. Saatat tulla vaikka puuksi seuraavassa elämässä, mitä sielusi on halunnut.
Uskon kuoleman jälkeiseen elämäön. Uskoni on vain vahvistunut katsoessani kuolemanrajakokemuksista kertovia videoita. Katso hakusanalla NDE, niin niitä löytyy Tuubista vaikka kuinka.
Mitä tarkoittaa sitten "Jokainen sielu, joka syntiä tekee sen on kuoltava". Tuo lainaus Raamatusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa sitten "Jokainen sielu, joka syntiä tekee sen on kuoltava". Tuo lainaus Raamatusta.
Karman laki. Vapautuakseen täytyy nostaa omaa värähtelyään että voi astua uuteen maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Uskon kuoleman jälkeiseen elämäön. Uskoni on vain vahvistunut katsoessani kuolemanrajakokemuksista kertovia videoita. Katso hakusanalla NDE, niin niitä löytyy Tuubista vaikka kuinka.
Noissa mua häiritsee se ettei tiedä onko ne vain jonkun "kultin" keksimiä höpötyksiä vai ei ja muutenkin se onko hallusinaatioita tms. Eli onko se sitten todiste, en tiedä. Enemmän luotan omiin yliluonnollisiin kokemuksiini koska minä tiedän niiden olevan ainakin totta (vaikkei joku muu mua uskoiskaan)
Energia ei katoa. Siispä myöskään ihmiset eivät katoa, vaan muuttavat muotoaan.
Vierailija kirjoitti:
En usko, ei minua tarvitse lahjoa taivaalla eikä pelotella helvetillä että käyttäytyisin ihmisiksi.
Juuri tuollaisen asenteen takia Jumala pysyykin piilossa ja salattuna, kun aina ihmetellään sitä että miksi Jumala ei tee itseään selvästi kaikille tiettäväksi.
Jokaisen sielun pitää uskoa Jumalaan oman sielunsa herännäisyyden takia, aidosti ja koko sydämestään.
Ei siten, että se usko olisi pakotettua sellaiselle joka sitä ei kykene aidosti tuntemaan.
Ei Jumala pakota meitä uskomaan pelon tai lahjonnan kautta, aito usko on aivan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa mua häiritsee se ettei tiedä onko ne vain jonkun "kultin" keksimiä höpötyksiä vai ei ja muutenkin se onko hallusinaatioita tms. Eli onko se sitten todiste, en tiedä. Enemmän luotan omiin yliluonnollisiin kokemuksiini koska minä tiedän niiden olevan ainakin totta (vaikkei joku muu mua uskoiskaan)
Aika iso kultti jos tuhansia ihmisiä kokenut näitä ympäri maailmaa jo vuosikymmeniä. Niitä on myös tietellisesti tutkittu jo 2000-luvun alusta ja edelleen eivät lääkäritkään osaa selittää, muttei sulje pois mitään.
Vierailija kirjoitti:
Energia ei katoa. Siispä myöskään ihmiset eivät katoa, vaan muuttavat muotoaan.
Emmekä me ole ihmisiä, olemme energiaa ihmisen kehossa tällä hetkellä. Seuraavaksi saatamme olla vaikka toisella puolella universumia, erilaisessa "kehossa" tai ihan valoenergiana.
Uskon että jotkut saavat toisen mahdollisuuden, itse toivottavasti en saa. En haluaisi tulla tällaiseen maahan takaisin enkä jäädä johonkin tuntemattomaan seurailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole viimeistä tuomiota, älä huoli. On vain uudelleen syntymään, kunnes sielu on jokaisen tietoisuuden myötä valaistunut niin, että pääsee autuuteen.
Minä tiedän, mistä puhun.
Sitä olen miettinyt, että odottavatko edesmenneiden läheisten sielut siellä jossain että kaikki läheiset ovat tuonpuoleisessa ennenkuin uudelleen syntyvät tänne.
Olisi karua mennä tuonpuoleiseen ja siellä ei olisikaan rakkaideni sieluja vastassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole viimeistä tuomiota, älä huoli. On vain uudelleen syntymään, kunnes sielu on jokaisen tietoisuuden myötä valaistunut niin, että pääsee autuuteen.
Minä tiedän, mistä puhun.
Sitä olen miettinyt, että odottavatko edesmenneiden läheisten sielut siellä jossain että kaikki läheiset ovat tuonpuoleisessa ennenkuin uudelleen syntyvät tänne.
Olisi karua mennä tuonpuoleiseen ja siellä ei olisikaan rakkaideni sieluja vastassa.
Siellä on kaikki vastassa. Kannattaa kiinnostua tutkimaan aihetta tosissaan, muuten on hankala löytää vastauksia.
Koskeeko elämän jatkuminen eläimiä? Sieniä? Kasveja? Vai pelkästään ihmisiä?
Entä milloin ihminen oli riittävän ihminen, jos koskee vain ihmisiä? Entä tulevaisuudessa?