Onko täällä muita jotka uskoo kuoleman jälkeiseen elämään
Tuntuu että tällä palstalla on kovin vähän meitä. Tosin disclaimerina nii en Usko itekää täysin varmuudella, eli mullakin on epäilykseni, mutta kuitenkin jollain lailla uskon ja pidän kiinni siitä toivosta että se on olemassa.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko, vaan minä tiedän, että kuolema ei ole loppu. Ihmisen sielu syntyy uudelleen. Tiedän sen olevan totta. Tuon asian hyväksyminen tai uskominen jollain tasolla on ensimmäinen edellytys sille, että voi alkaa ymmärtää yhtään sitä, mitä täällä tapahtuu. Kerron sen siksi, että se on olennaista sen kannalta, että pääsisitte eteenpäin ymmärryksenne kehittämisessä. Tiedän muutakin, mutta en kerro sellaisia asioita, joiden kertomisen arvelen olevan haitallista.
mielenkiintoista haluan kuulla lisää voitko linkata youtube vidoita aiheeseen liittyen?
Mä en tiedä mitä uskoa, kun ei ole kokemusta. Usko ainakin on, että jotakin olisi. Sammuuko vaan tietoisuus vai mitä sitten tapahtuukaan. Aina hetkittäin vaihtelee epäilykseni mitä kuoleman jälkeen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko, vaan minä tiedän, että kuolema ei ole loppu. Ihmisen sielu syntyy uudelleen. Tiedän sen olevan totta. Tuon asian hyväksyminen tai uskominen jollain tasolla on ensimmäinen edellytys sille, että voi alkaa ymmärtää yhtään sitä, mitä täällä tapahtuu. Kerron sen siksi, että se on olennaista sen kannalta, että pääsisitte eteenpäin ymmärryksenne kehittämisessä. Tiedän muutakin, mutta en kerro sellaisia asioita, joiden kertomisen arvelen olevan haitallista.
mielenkiintoista haluan kuulla lisää voitko linkata youtube vidoita aiheeseen liittyen?
Valitettavasti en voi linkata aiheeseen liittyviä videoita. Kerron siitä, minkä itse tiedän olevan totta, ja siitä ei ole tehty opetusvideoita. Minulla on oikeaa tietoa, jonka olen ansainnut ja saanut Jumalan armosta.
Nykyistä hallitusta kun katsoo, niin toivottavasti ainakin helvetti on olemassa.
Jotakin tuolla on mitä emme näe. Olen nähnyt niin monta unta, jotka ovat tapahtuneet vuosia myöhemmin, että täytyy olla sellaista sähkövirtaa tai muuta materiaa, joka kulkee ajassa ja olennoista toiseen.
Elämä jatkuu kuoleman jälkeen. Me synnymme uudestaan. Ennen syntymää me suunnittelemme mitä meidän pitää kokea maan päällä. Ketkä tulevat olemaan vanhemmat.
Tämä tapahtuu tuhansia kertoja,kunnes olemme kokeneet kaiken mahdollisen kehossa.
Me kaikki olemme yhdestä alkulähteestä lähtöisin.sen takia tämä nykyinen vastakkain asettelu on naurettavaa. Meidän tehtävä on rakastaa ja auttaa muita täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä mitä uskoa, kun ei ole kokemusta. Usko ainakin on, että jotakin olisi. Sammuuko vaan tietoisuus vai mitä sitten tapahtuukaan. Aina hetkittäin vaihtelee epäilykseni mitä kuoleman jälkeen on.
Tuo on ihan tavallista. Mieli on sellainen. Ajatukset vaihtelevat ja uskomukset voivat vaihdella. Et pääse eteenpäin, jos et ala tietoisesti ja säännöllisesti työskennellä ymmärryksesi kehittämisen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Nykyistä hallitusta kun katsoo, niin toivottavasti ainakin helvetti on olemassa.
En voi suositella sitä, että toivoo jonkun joutuvan helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Jotakin tuolla on mitä emme näe. Olen nähnyt niin monta unta, jotka ovat tapahtuneet vuosia myöhemmin, että täytyy olla sellaista sähkövirtaa tai muuta materiaa, joka kulkee ajassa ja olennoista toiseen.
Sama paitsi olen saanut tietoa tulevasta hereillä. Muutama on toteutunut jo. Osa ei ainakaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko, vaan minä tiedän, että kuolema ei ole loppu. Ihmisen sielu syntyy uudelleen. Tiedän sen olevan totta. Tuon asian hyväksyminen tai uskominen jollain tasolla on ensimmäinen edellytys sille, että voi alkaa ymmärtää yhtään sitä, mitä täällä tapahtuu. Kerron sen siksi, että se on olennaista sen kannalta, että pääsisitte eteenpäin ymmärryksenne kehittämisessä.
Tiedän muutakin,
UUUHHHHH,
mutta en kerro sellaisia asioita, joiden kertomisen arvelen olevan haitallista.
Mistä sairaalasta kirjoittelet?
Vierailija kirjoitti:
Elämä jatkuu kuoleman jälkeen. Me synnymme uudestaan. Ennen syntymää me suunnittelemme mitä meidän pitää kokea maan päällä. Ketkä tulevat olemaan vanhemmat.
Tämä tapahtuu tuhansia kertoja,kunnes olemme kokeneet kaiken mahdollisen kehossa.
Me kaikki olemme yhdestä alkulähteestä lähtöisin.sen takia tämä nykyinen vastakkain asettelu on naurettavaa. Meidän tehtävä on rakastaa ja auttaa muita täällä.
Siihen aiheeseen liittyen, mitä meidän kannattaisi tehdä, voin suositella huolellista evankeliumin lukemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko, vaan minä tiedän, että kuolema ei ole loppu. Ihmisen sielu syntyy uudelleen. Tiedän sen olevan totta. Tuon asian hyväksyminen tai uskominen jollain tasolla on ensimmäinen edellytys sille, että voi alkaa ymmärtää yhtään sitä, mitä täällä tapahtuu. Kerron sen siksi, että se on olennaista sen kannalta, että pääsisitte eteenpäin ymmärryksenne kehittämisessä.
Tiedän muutakin,
UUUHHHHH,
mutta en kerro sellaisia asioita, joiden kertomisen arvelen olevan haitallista.
Mistä sairaalasta kirjoittelet?
En ole sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama paitsi olen saanut tietoa tulevasta hereillä. Muutama on toteutunut jo. Osa ei ainakaan vielä.
Eri
Tuollaiset uniin ja ennustuksiin liittyvät asiat ovat sellaisia, mihin en suosittele keskittymään. Se olisi ajantuhlausta.
Halutaan tai ei, tietoisuus jatkuu.
Tilille joudumme kaikesta.
Mitä teimme, mitä sanoimme.
Mitä jätimme tekemättä, mitä sanomatta.
Sitä odotellessa.
Ollaan ihmisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuolemassa tietoisuus erkanee sielusta. Sielu jatkaa matkaa uudelleensyntymään kaiken sen opin ja erehdysten voimin, jonka yksittäisen tietoisuuden avulla itselleen kerrytti.
Kun tietoisuus ymmärtää tämän, se nöyrtyy. Ja aikanaan, sielun matka kohti seuraavaa tietoisuutta alkaa. Niin yhden ihmisen tietoisuus elää ikuisesti, aina osana sielua sen matkalla kohti lopullista valaistumista.
Olemme vain palasia matkasta, hetken hippusia.
Uskon myös jälleensyntymiseen.
Ei kuitenkaan voi koskaan tietää, miksi syntyy: jälleen ihmiseksi, eläimeksi (kissaksi, lehmäksi, kyyhkyksi jne.) tai ehkä jopa kasviksi.
Vierailija kirjoitti:
Halutaan tai ei, tietoisuus jatkuu.
Tilille joudumme kaikesta.
Mitä teimme, mitä sanoimme.
Mitä jätimme tekemättä, mitä sanomatta.
Sitä odotellessa.
Ollaan ihmisiksi.
Saamme synnit anteeksi vain silloin, jos alamme seurata Jeesusta eli pyrimme Jumalan tahdon noudattamiseen, emmekä enää tee syntiä eli Jumalan tahdon vastaisia asioita (teot, sanat, ajatukset).
Mutta mitä kuoleman jälkeinen elämä on? Taivas, helvetti vai uudelleen syntymä?
Miltä näyttää taivas? Miltä helvetti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan tavallista. Mieli on sellainen. Ajatukset vaihtelevat ja uskomukset voivat vaihdella. Et pääse eteenpäin, jos et ala tietoisesti ja säännöllisesti työskennellä ymmärryksesi kehittämisen eteen.
Mä en tykkäisi elää minkään teorian mukaan. Enemmän mä pohdin vaihtoehtoja ja sitten sivuutan ne, kun ei tiedä totuutta. Vähän vastaavanlaista on, kun pohditaan onko rinnakkaistodellisuutta olemassa ja voiko ajassa matkustaa. Tiede kertoo teorioita, mutta ne eivät pakolla ole faktaa. Kaiken ymmärtämiseksi pitäisi ymmärtää mitä maailmankaikkeus oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolemassa tietoisuus erkanee sielusta. Sielu jatkaa matkaa uudelleensyntymään kaiken sen opin ja erehdysten voimin, jonka yksittäisen tietoisuuden avulla itselleen kerrytti.
Kun tietoisuus ymmärtää tämän, se nöyrtyy. Ja aikanaan, sielun matka kohti seuraavaa tietoisuutta alkaa. Niin yhden ihmisen tietoisuus elää ikuisesti, aina osana sielua sen matkalla kohti lopullista valaistumista.
Olemme vain palasia matkasta, hetken hippusia.
Uskon myös jälleensyntymiseen.
Ei kuitenkaan voi koskaan tietää, miksi syntyy: jälleen ihmiseksi, eläimeksi (kissaksi, lehmäksi, kyyhkyksi jne.) tai ehkä jopa kasviksi.
Eri
Kommentoin tätä asiaa, koska se on hyvä esimerkki siitä, missä minun tietoni raja ylittyy. Tiedän sen, että ihminen voi syntyä uudelleen ihmiseksi. En kuitenkaan tiedä, mitkä muut vaihtoehdot ovat mahdollisia. Tiedän vain joitain asioita.
Uskon elämän jälkeiseen kuolemaan.