Kimmo pöyristyi, kun näki ParkkiPaten auton isänsä parkkiruudussa. "Vastaus oli suoranaista vitt uilua"
Kysyin, että saatko itse rikkoa lakia ja mennä sakottamaan muita? Se oli hänen mielestään ihan ok, Turunen kertoo.
Turunen koki, että pysäköinninvalvoja käyttäytyi tilanteessa asiattomasti eikä myöntänyt tehneensä mitään väärää.
Se minua vitutti. Jos hän olisi heti sanonut, että sori, olen toiminut väärin, tässä on tietoni ja työnjohtajan numero, jos haluat viedä asiaa eteenpäin, niin asia olisi ollut ok.
Turunen kertoo, että tilanteessa soitettiin myös valvojan yhteyshenkilölle, jonka kanta oli Turusen mukaan sama: mitään väärää ei ollut tapahtunut. Erimielisyyttä syntyi myös siitä, että Turunen olisi halunnut nähdä valvojalta jonkinlaisen henkilökortin.
Kommentit (150)
Aika paljonhan näistä Pateista on ollut negatiivista juttua lehdissä, enkä (omastakaan kokemuksesta) usko, että ihan tyhjästä tullut.
Otsikon tapaukseen liittyen, jos siellä parkkipaikalla kerran oli vieraspaikkoja, niin miksei se Pate voinut pysäköidä sellaiselle? Jos joku on pahimmassa tapauksessa jonottanut vuosia vapaata parkkipaikkaa ja maksaa siitä kovaa hintaa, ei se ole silloin kenenkään muun käytettävissä. Ei edes kaikkivoivan parkki-paten.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljonhan näistä Pateista on ollut negatiivista juttua lehdissä, enkä (omastakaan kokemuksesta) usko, että ihan tyhjästä tullut.
Otsikon tapaukseen liittyen, jos siellä parkkipaikalla kerran oli vieraspaikkoja, niin miksei se Pate voinut pysäköidä sellaiselle? Jos joku on pahimmassa tapauksessa jonottanut vuosia vapaata parkkipaikkaa ja maksaa siitä kovaa hintaa, ei se ole silloin kenenkään muun käytettävissä. Ei edes kaikkivoivan parkki-paten.
Eihän tämä kimmo edes asu kyseisessä talossa. Eniten prseestä on ne ihmiset, jotka panttaavat autopaikkoja vaikka eivät itse omista autoa ja ne, joilla on oikea tarve, jäävät nuolemaan näppejään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa koko ketju siltä, että entiset venäläisten konsuliautojen kuljettajat on palkattu nyt ParkkiPatelle.
-winner-
Multa ei heru yhtään sympatiaa räyhääville setämiehille, ovat usein täysin asiattomia. Tuossa artikkelissa on esitetty vain ja ainoastaan tämän pertin näkökulma asiasta ja hän toki olettaa, että kaikki maailman ihmiset ovat hänen puolellaan. Minä en ole.
Pysäköitkö itse usein invapaikoille, koska kuulostat hieman sellaiselta ainakin henkisesti?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa koko ketju siltä, että entiset venäläisten konsuliautojen kuljettajat on palkattu nyt ParkkiPatelle.
-winner-
Multa ei heru yhtään sympatiaa räyhääville setämiehille, ovat usein täysin asiattomia. Tuossa artikkelissa on esitetty vain ja ainoastaan tämän pertin näkökulma asiasta ja hän toki olettaa, että kaikki maailman ihmiset ovat hänen puolellaan. Minä en ole.
Alkoi vielä tivaamaan jotain henkilökorttia. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parkkifirmojen röyhkeys ja ylimielisyys on jo kauan sitten ylittänyt hyvien tapojen rajat. Ne on laitettava kuriin ja kukaan ei niitä jäisi kaipaamaan jos ne kiellettäisiin kokonaan!
Varmasti yksi Suomen vihatuimpia aloja!
Kyllä jotkut niitäkin jäisi kaipaamaan. Asun itse ihan jalkapallostadionin lähellä ja ennen Parkkipatea kaikki taloyhtiön paikat oli aina pelien aikana täynnä. Pate oli pakko kutsua apuun, kun julkista pysäköinninvalvontaa ei kiinnostanut tipan tippaa.
Laittaa taloyhtiön puolesta vastaavan kyltin ja ottaa rahat taloyhtiölle. Pysäköimällä hyväksyt ehdot.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti pihassa oli yksi vieraspaikka, joka on voinut olla saapumishetkellä varattu. Mutta vaikea sanoa, koska tässä kerrotaan vain toisen osapuolen näkökulma. Kärpäsestä härkänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Pysäköitkö itse usein invapaikoille, koska kuulostat hieman sellaiselta ainakin henkisesti?
-winner-
Jos olisin pysäköinninvalvoja ja se invapaikka olisi ainoa vapaa ruutu, niin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti pihassa oli yksi vieraspaikka, joka on voinut olla saapumishetkellä varattu. Mutta vaikea sanoa, koska tässä kerrotaan vain toisen osapuolen näkökulma. Kärpäsestä härkänen.
Tämän viikon Seiskassa ParkkiPate: "Olin viaton uhri!" Ensi vaaleissa: "Olen PS-kansanedustaja! Halpaa parkkia!"
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi vaivautua soittamaan lehteen tuollaisesta. Olisi varmaan vaikeaa olla keski-ikäinen mies, kun pitää hiiltyä kaikesta ja vaatia päitä vadille.
Elämän tosiasia nro 1: mikään ei muutu jos kukaan ei suutu. Homma menee vain härskimmäksi jos ei laiteta rajoja. Aikuiset tarvitsevat rajoja vähintään yhtä paljon kuin lapset. Työpaikoilla etenkin.
Itse olen tottunut, että asiat hoidetaan (ilman tunnekuohuja) paikan päällä tapahtumahetkellä eikä iltalehden kautta.
Niin minäkin, jopa useaan kertaan samasta asiasta rauhallisesti sanoen ja kun aina saa vttuilua ja pilkkanaurua niin suutun ja laitan rajat. Seuraavasta rajanylityksestä huudan heti. Eipä toistu enää, näin se kovakalloisinkin oppii. Paitsi sitten on näitä uskovaisia ääliöitä jotka usuttaa lapsensa kiusantekoon ja rikkomaan paikkoja kun heille laittaa rajoja ensin hyvällä sitten pahalla. Nämä on niitä jotka pääsee kädet ristimällä muka taivaaseen kun ensin rikkovat tuhansien eurojen arvosta toisten tavaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
-winner-
Jos olisin pysäköinninvalvoja ja se invapaikka olisi ainoa vapaa ruutu, niin kyllä.
Oletko ihan varma, ettet parkkeeraisi autoasi keskelle viivaa, jolloin veisit kahden auton invaparkkiruudut?
-winner-
Tuon Parkkiukon autonhan voisi hinata itse pois siitä väärältä paikalta, kettinki peräkoukkuun kiinni ja toinen pää Parkkiukon autoon ja siirtää sen sivuun ja oma auto siihen paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
No, jos joku on sinulta vailla rahaa, niin on oikeus nähdä millä oikeudella joku tuntematon vaatii sinulta rahaa.
JOPA ON PATE LAITTANUT TYÖNTEKIJÄNSÄ PERUSTELEMAAN VÄÄRIN KÄYTÖKSIÄ. HENKILÖSTÖÄ EI PÄÄSSYT POLIISI KOULUUN ARMEIJASTA SAIVAT KENKÄÄLIIKE VARTIOINNISSA SAIVAT TURPAAN PÄIVITTÄIN. PÄÄSSEET VITTUILEMAANAUTOILLE MINÄ MINÄ SAAN PÄTEÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
No, jos joku on sinulta vailla rahaa, niin on oikeus nähdä millä oikeudella joku tuntematon vaatii sinulta rahaa.
Kuka tässä oli vaatimassa rahaa? Kuinka humalassa olet nyt?
Olisin itse ojentanut sakkolapun tolppapaikan luvattomasta käytöstä. :D
Mikäs pulju tämä ParkkiPate oikein on, selvästi yksityinen, kun touhu on mitä sattuu. Tyttäreni sai sakkolapun OMALLA parkkiruudullaan oman talonsa parkkialueella, eikä lapusta löytynyt mitään yhteystietoja mihin soittaa ja oikaista asia samantien.
Mikä idioottifirma tämä oikein on, eikö lappuliisat työskennelleet ennen kaupungin alaisuudessa, eli julkisella puolella? Nytkö näotäkin asioita voi hoidella mitkä puljut hyvänsä vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Ihan oikein teki. Parempi se kuin tirvaisu nokkaan. Taitaa ParkkiPate olla joku kokoomuspulju kun pomokin vaikuttaa täysin mulkulta.
Vierailija kirjoitti:
Olisin itse ojentanut sakkolapun tolppapaikan luvattomasta käytöstä. :D
Ei ollut luvatonta. Pysäköinninvalvojalla on lupa tarvittaessa pysäköidä myös varatuille paikoille, eihän hän muuten pystyisi tekemään työtään. Joka paikassa ei edes ole vieraspaikkoja (tai ne eivät ole vapaana sillä hetkellä) eikä valvoja voi kierrellä koko työaikaansa pitkin kaupunkia etsimässä vapaata parkkipaikkaa. Kaupungissa ei ole vapaita parkkipaikkoja joka talon edessä.
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi vaivautua soittamaan lehteen tuollaisesta. Olisi varmaan vaikeaa olla keski-ikäinen mies, kun pitää hiiltyä kaikesta ja vaatia päitä vadille.
t: vihreä (deg rööna), joka teki silmienvääntelystä maailmanlaajuisen kohun