Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita tylsiä?

Vierailija
07.01.2026 |

Kuin minä?

Työkaverini lähtee maailmanympärimatkalle, ja aloin sen tiimoilta tuumiskella omia fiiliksiäni. Tulin siihen tulokseen, että olen supertylsä.

Minä tykkään arjesta. Minusta on kivaa käydä ostoksilla lähikaupassa, siivoilla kotia, tehdä käsitöitä, laittaa ruokaa, leipoa, tehdä pihatöitä, hoitaa kissaa, pestä pyykkiä ym. Kokeilen mielelläni reseptejä, ostan lankoja ja etsin ohjeita. Käyn kirjastossa ja luen aika paljon. Käyn uimassa ja lenkillä, jumpissa ja kuntosalilla. Pyöräilen ja hiihdän. Rahaa ei kulu paljoa, mutta mulla on aika lailla keskipalkka. Pääkaupunkiseudulla tulen toimeen ihan OK, vaikka en asu kovin hienolla alueella. Käyn urheilutapahtumissa, jonkun verran museoissa ja teatterissa. 

En oikein perusta rantalomista, en tykkää pitkistä lennoista. Mua ei haittaa, vaikka viettäisin lomat kotona. Keksin itselleni kyllä kivaa tekemistä, käyn vaikka kirppiksellä, luen ja pyöräilen rantoja pitkin.

Jotenkin noissa työpaikan jutuissa tulee vain mieleen, että olen kai jotenkin outo. Muut käyttävät lomansa rinteissä tai ulkomailla. Mulla ei oikein ole edes intoa. Koitin miettiä, että ehkä jokin pidennetty viikonloppu jossain Euroopan kaupungissa olisi mulle kivoin mahdollinen loma, jos kotoa jonnekin pitäisi lähteä. Junamatka Tampereella tai Turkuun on minusta riittävän kivaa, olen joskus lähtenyt jotain teatterikappaletta katsomaan.

Onko tämmöisiä tylsimyksiä muita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sullahan on jo melko aktiivinen elämä, monella on varmasti paljon tylsempääkin, mutta kannattaa silti kokeilla joskus tehdä jotain tavallisesta poikkeavaa ja lähteä just vaikkapa jollekin erikoisemmalle matkalle tai kokeilla vaikkapa koskenlaskua. Ehkäpä yllätät itsesi ja saat elämääsi vielä enemmän sisältöä. 

Vierailija
2/5 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä oo yhtään tylsä! Teet vaikka mitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minuun verrattuna vaikutat todella räväkältä persoonalta. :D

Itse makaan kotona yksin kaikki päivät. 

Vierailija
4/5 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän teet vaikka mitä. Ei kai se ole tylsää. Mieti millaista on olla jollain tavalla rajoitteinen eikä pysty kuin korkeintaan telkkaria katsomaan kotona. Jokainen päivä samanlainen. 

Vierailija
5/5 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös tuollainen tylsä, teen kyllä ihan kehittävää ja luovaa työtä, liikun 2-3 kertaa viikossa mutta sen lisäksi en ole hirveän sosiaalinen ja viihdyn yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi