Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Biisit joita inhosit niiden ilmestymisen aikaan, mutta nykyään pidät tai jopa rakastat?

Vierailija
06.01.2026 |

Onko sellaisia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/7 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin kasarilla discopoppia ja suurin osa kavereista raskaampaa rockia tai heavyä, josta en pitänyt lainkaan. Vaan niin olen 40 vuodessa oppinut pitämään monesta heidän suosikistaan. AC/DC jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/7 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan luokan tytöt soitti tätä jatkuvasti, niin että tuli biisi korvista ulos. Nykyään se taas tuo mieleen nuoruuden ja oikein hyvä biisi (kunhan ei liian usein soita).

Vierailija
5/7 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

P!nk ja varsinkin So What biisi. Biisi on edelleen renkutus mutta olen huomannut että sillähän on ihan hyviäkin kappaleita ja osaa laulaa.

Vierailija
6/7 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Dingon ja Yön. Aika moni Popedan ja Eppu Normaalin.

En todellakaan ole Suomirock fani, mut ehkä se vielä tästä.

Vierailija
7/7 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon. Olin nuorena rockmimmejä ja listakama oli kammottavaa, muka. Esim Dingo oli aivan järjetöntä kuraa ilmestyessään. Mähän diggailin Black Sabbathia, Rainbowsta, Kissistä, Diosta jne myös Hanoi Rocksista. Mä näytin Michael Monroelta ja mulla oli asiaan kuuluvat vaatteet, hopeakorut ja huivit, kuten Michaelilla. Dingo tuli ja jengipuhui dingohuiveista!!! Niin noloa!

Nyt viisikymppisenä osaan antaa jo arvoa Dingollekin yms aikalaisilleen, jotka jäivät tuon uppiniskaisen kiukuttelun alle.