Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet kun olet oikein vihainen?

Vierailija
06.01.2026 |

Miten purat vihaa? Esim kun olet kokenut vääryyttä? 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilen ja huudan.

Vierailija
42/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kävelemään. Sitten takaisin tultuani mietin täytyykö asialle tehdä jotain ja millä aikataululla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 18-vuotias lapsi?

Vierailija
44/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sodat johtuvat vihasta, kostonhimosta, kyvyttömyydestä käsitellä tunteitaan ja elämän epäreiluutta. Kannatan rauhaa. Sosiopaatit, sadistit, narsistit ja psykopaatit hakevat reaktiota, vihaa, surua, tuskaa. Viimeinen asia, mikä kannattaa tehdä, on antaa heille reaktiota, mitä kaipaavat. Edes yhtä ajatusta. Elämä on liian lyhyt ja valmiiksi epäreilu, meille kaikille. Kannattaa keskittyä hyvään, hyvyyteen, hyviin ihmisiin.

Jos voisin näin tehdä, tekisin, mutta nyt se on täysin mahdotonta. Narsisti kieroili sellaiseen tilanteeseen, että on pakko ottaa samanlaiset keinot käyttöön ja pistää vahinko kiertoon, vaikka siitä koituisi haittaa muillekin maineen kannalta.

Vierailija
45/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huudan kuin apina ja sen jälkeen useamman päivän mykkäkoulu ja omassa huoneessa pysyminen. 

Mikä ihmeen oma huone. Oot 13-vuotias?

Vierailija
46/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ole varovainen sillä viha vahingoittaa sinua heti aiheuttaen häiriötä sisäiseen rauhaasi joten hengitä syvään sillä hengittäminen voi ainoastaan tapahtua tässä hetkessä ja ajassa ankkuroiden sinut nykyhetkeen."

"Solvaukset voivat ainoastaan satuttaa sinua niin paljon kuin annat niiden satuttaa sinua."

"Hallitse mielesi tai mielesi hallitsee sinua."

-Namo Buddhaya

Vierailija
47/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko 18-vuotias lapsi?

Se on vielä aikuislapsi. Monesti eivät osaa edes kontrolloida omia testosteroneitaan vielä tuossa iässä tai hormoonejaan. :) heh

Vierailija
48/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Pyöritän asiaa päässäni niin paljon, että menetän yöunet, eli kärsin itse siitä, että joku tekee jotain paskamaista, mikä on tyhmää. Eihän se minun syytäni ole, joten siitä pitäisi päästä yli.

Vierailija
49/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytän asiasta Trumppia.

Vierailija
50/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taputan käsiä ja huudan. Tätä teen nyt joka päivä kun olen tuskissani lonkkaleikkausta odottava ihminen. Per*ele kun vi*tuttaa.

Vierailija
51/51 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taputan käsiä ja huudan. Tätä teen nyt joka päivä kun olen tuskissani lonkkaleikkausta odottava ihminen. Per*ele kun vi*tuttaa.

Ai gagga. Terveisin raivohalonhakkaaja. Mitäs mä sitten teen jos lonkkani tästä huononee eikä se onnistu enää? Taputan käteni sököksi? Alan treenata Yönkuningattaren aariaa? Ei onnistu, olen altto.