Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet kun olet oikein vihainen?

Vierailija
06.01.2026 |

Miten purat vihaa? Esim kun olet kokenut vääryyttä? 

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni vastaaja näyttää pitävän vihaa aika kevyenä tunteena jonka käsittely on yksinkertaista. Hienoa, jos ette ole joutuneet kokemaan voimakasta vihaa elämässänne, esim siksi että itse tai läheisenne olisi joutunut vaikka rikoksen kohteeksi tai elämä kärsinyt muuten jonkun toisen ihmisen toiminnan takia. 

En kyllä huomannut että sitä olisi ketjussa pidetty kevyenä.

Vierailija
22/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan kuin apina ja sen jälkeen useamman päivän mykkäkoulu ja omassa huoneessa pysyminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan mielipahani paperille ja heitän paperin  myöhemmin takkaan ja lähden kävelylle.

Vierailija
24/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoan mielessäni hiljaa. Joskus yritin juosta vihaa pois, mutta päädyin vain kompuroimaan ja loukkaamaan itseni, mikä teki vieläkin vihaisemmaksi. Raivo menee ohi kuten muutkin tunteet, ainakin jossain vaiheessa.

Vierailija
25/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vain, kunhan en ryyppää, käytä aineita tai tee muuta tuhoisaa.

Vierailija
26/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tapauksesta.  Lievemmässä tapauksessa latelen perisuomalaisia perkeleitä perseen pohjasta, toisessa tapauksessa joku esine lentää ja kolmas tapaus on että kopsautan vastapuolta, en kyllä koskaan naista.

Vierailija
27/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sodat johtuvat vihasta, kostonhimosta, kyvyttömyydestä käsitellä tunteitaan ja elämän epäreiluutta. Kannatan rauhaa. Sosiopaatit, sadistit, narsistit ja psykopaatit hakevat reaktiota, vihaa, surua, tuskaa. Viimeinen asia, mikä kannattaa tehdä, on antaa heille reaktiota, mitä kaipaavat. Edes yhtä ajatusta. Elämä on liian lyhyt ja valmiiksi epäreilu, meille kaikille. Kannattaa keskittyä hyvään, hyvyyteen, hyviin ihmisiin.

Vierailija
28/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaan tyynyä ja joskus jopa puren sitä.

Vierailija
29/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jupisen itsekseni niin kauan kuin on tarpeen ja teen samalla toimintasuunnitelman.

Vierailija
30/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni vastaaja näyttää pitävän vihaa aika kevyenä tunteena jonka käsittely on yksinkertaista. Hienoa, jos ette ole joutuneet kokemaan voimakasta vihaa elämässänne, esim siksi että itse tai läheisenne olisi joutunut vaikka rikoksen kohteeksi tai elämä kärsinyt muuten jonkun toisen ihmisen toiminnan takia. 

Viha on sallittua meiltä naisilta. Miehet on ainoita keneltä on kielletty vihaaminen

Vierailija
31/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihainen ja kiroilen. 

Vierailija
32/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan palstalle ja huudan naisille vihervassuille tyhmille akoille ja äitile ja vedän kunnola persut olalle

Vierailija
33/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonhakkuu muuten oikeasti toimii, kunhan ei tempaise itseään sääreen. Supervihaisena voi äristä ja räyhätä kirveen tahtiin lisäksi ja haukkua harminkappaleen suohon. 

Vierailija
34/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiroilen kuin rantarosvo.

Vierailija
35/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutun katkeraksi ja kitkeräksi av-mammaksi, joka kantaa vihaa koko maailmaa kohtaan.

Sekö on sinulle tyydyttävä vastaus?

Vierailija
36/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samoin keinoin niitä voimakkaita tunteita voi myös käsitellä, mulla ainakin liikunta ja työ auttaa pysymään elämässä raiteilla. Asioista tietysti on hyvä keskustella ihan ammattilaisten kanssa, terapiaa suosittelen sinunkin hakea, jos koet että olet yksin isojen asioiden äärellä, vertaistukea kannattaa myös hyödyntää. 

Vierailija
37/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin tyyni. Odotan sopuvaa hetkeä kostaa ja kovaa. Vie joskus aikaa pitkäänkin mutta hiljaa hyvä tulee.

Vierailija
38/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmissäni mustuu, en näe mitään. Voisin raivoissani  tehdä mitä vain.  Lähden välittömästi ulos lenkille, kunnes oloni jotenkin siedettävä. 

Vierailija
39/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sodat johtuvat vihasta, kostonhimosta, kyvyttömyydestä käsitellä tunteitaan ja elämän epäreiluutta. Kannatan rauhaa. Sosiopaatit, sadistit, narsistit ja psykopaatit hakevat reaktiota, vihaa, surua, tuskaa. Viimeinen asia, mikä kannattaa tehdä, on antaa heille reaktiota, mitä kaipaavat. Edes yhtä ajatusta. Elämä on liian lyhyt ja valmiiksi epäreilu, meille kaikille. Kannattaa keskittyä hyvään, hyvyyteen, hyviin ihmisiin.

Minä taas en enää kiellä normaaleja tunteitani todistellakseni kenellekään toiselle mitään. Jos joku saa surustani ja tuskastani nautintoa, se kertoo vain siitä toisesta ihmisestä. Minä tunnen, mitä tunnen. Kunhan se on tilanteenmukaista, se on normaalia.

Vierailija
40/51 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan  koskaan ole todella vihainen. Mua saa vaikka lyödä niin tuskin lyön takaisin. En olisi moksiskaan mutta jos joku lyö lastani  niin löisin takaisin. Lapsiin kohdistuvan väkivallan seurauksena voisin vaikka jopa tappaa mutta muuten en paitsi toki jos oman henkeni säilyminen vaatisi tappamista.