Henna käyttää vaatteisiin kuukaudessa saman verran kuin moni suomalainen vuodessa
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000011666998.html
Ei voi olla noin tyhmä rahankäyttäjä ja vielä pankissa kouluttajana.
Kommentit (170)
Rahasumma ei aiheita saastetta, lukumäärä ja rahti saastuttavat. Esim 700e paikallisesta lampaasta kudottuun villapaitaan, jota käytetään 15v, saastuttaa minimaalisesti jos sitä vertaa siihen että ostaa 70 eurolla sheinistä muovipaitoja, jotka kärrätään kiinasta ja joita käytät pari kertaa ennen roskiin heittoa.
Kyllä ap. kaltaiset tyypit huomaa katukuvasta ulkomailla, ettei pukeutumiseen laiteta rahaa, vaan vaatteet ostetaan marketista tai kirpparilla. Ja sillä vielå ylpeillään, kuka käyttää vähiten rahaa vaatteisiin. Ei ihme jos työpaikan ovet ei aukene.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ymmärrän Hennaa hyvin, sitä iloa ja mielihyvää jonka saa jostakin ihanasta vaatteesta ja "mallailusta" yms
Ja nyt kun nuorempikin lapsi muuttaa kotoa ensikuussa niin pienin mh saa muuttua minun "vaatehuoneekseni".
Mistähän tuo Hennan vaatteiden ym säilytyskokokonaisuus on hankittu, vastaavan tai samanlaisen voisin hankkia omilleni. Ja Elfan tmv korilaatikostoja.
Meillä tehtiin juuri noin ,kun tytär muutti pois. Nyt minulla on oma vaatehuone , hienot rekit, hyllyt , kenkätelineet. On Myös iso peili ja kampauspöytä. Olen siitä vieläkin onneni kukkuloilla, Täytyy myöntää että pistän itsekkin vaatteisiin ,kenkiin laukkuihin paljon rahaa. Nyt pääse paremmin matkustelemaan kun sakkia vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Jutussa kerrottiin, että keskivertosuomalainen käyttää n. 720e/vuosi vaatteisiin. Hurja määrä.
Joo. Mä käytin viime vuonna hiukan yli 200 ja noinkin paljon meni uusien rintaliivien (70 euroa) takia. Minulle uusia vaatteita sain lisäksi muutaman ilmaiseksi vaihdossa :)
Jooo. Näin se elämä täällä koko maapallolla menee että toiset ostaa enemmän ja toiset vähemmän.
Tämä 😂😂😂😂😂😂😂
Suunnilleen kaikilla jenkeillä on oma vaatehuone ja vähintään sata kenkäparia. Suomalaiset huohottaa yhden ihmisen vaateostoksista ja sen ympäristövaikutuksista. Hoh hoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko tämän ladyn panostaa myös ulkonäköön?
Pieni laihdutuskuuri olisi paikallaan, eli pt.n tarvitsisi... myös kasvohoidot ja laadukkaat tuotteet voisi olla tarpeen. Ihmettelin tän ikää, huomattavasti vanhemman näköinen, kuin 44. Kevyesti voisi heittää +10v tuohon
Ulkonäön arvostelu on typerää. Geenitkin vaikuttaa. Mutta kieltämättä ihmettelen sitä, että miksi nelikymppinen haluaa pukeutua noin tätimäisesti.
Mikäs typerä rakki sinä olet arvostelemaan. Häpeä jos osaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaa samoja puseroita yms. useassa eri värissäkin. Kyllä nyt on niin itseään täynnä oleva ihminen, kuin olla ja voi. Puolustelijat samanlaisia.
Kiva että sua käy kateeksi. Ei kuulu ilkeille ihmisille mitä kukin ostaa. VAIN MOUKAT PUUTTUU MUIDEN LÄMÄMÄÄN... SIITÄ. HEIDÄT TUNNISTAA 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Tämä on aina ollut hyvä moukkien tunnistamismittari. Fiksuja ei todella kiinosta muiden elämään sekoilu.
Moukkamittari 😝😝😝😝.
Minä palstan läskiämmyli ostan hurpuni kerran vuodessa lainapeitteeltä. Oon hirrvveen viisas. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä juttuja ollut ulkolaisissa lehdissä, missä kuvia julkkisten valtavista vaate"huoneista". Samoja kenkiäkin lähes 50 tai enemmässä määrissä, eri väreissä, saman mallin mekkoja yms. samoin. Jotain ihan sairasta jo. Sitten selittelevät, että "Kyllä mä niiiin paljon annan aina hyväntekeväisyyteen, enkö olekin HYVÄ ihminen?!?".
EI KUKAAN OLE MINKÄÄN SELIYKSENVELKAA SAATANA MIHIN OMAT. RAHANSA KÄYTTÄÄ VAIKKA NIITÄ VAATEITTA OLISI MIJOONA . ON TASAN SEN. IHMISEN OMA ASIA ... VAI MOUKAT PUUTTU JA MÄÄKII MUIDEN ELÄMÄSTÄ ... AAAMEN. 😝😝😝😝😝🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Juuri näin.
Rumat ne vaatteilla koreilee..Kaunis hoikka nainen näyttää kauniille vaikka perunasäkissä.
Vierailija kirjoitti:
Minä palstan läskiämmyli ostan hurpuni kerran vuodessa lainapeitteeltä. Oon hirrvveen viisas. 😂
Täällä toinen palstan vaki läsperse haukkuja. Tilaan Temusta helvetin isoja miesten pyjama. Muualta ei saaa. Maa 1,60 senttiä setti. Sieltä tulee kusivaipat halvemmaksi ,niin jää sätkään rahaa hulluneläkkeestäni.
Ihan kiva tyyli Hennalla. Käytän itsekin aika paljon rahaa vaatteisiin, en osta pikamuotia vaan ajattomia, laadukkaita vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Rumat ne vaatteilla koreilee..Kaunis hoikka nainen näyttää kauniille vaikka perunasäkissä.
Minulla läskillä mt vanhallapiialla ei ole muita vaatteita kun perunasäkkejä ja hullujenhuoneelta varastettu pussilakana mekkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla läskillä mt vanhallapiialla ei ole muita vaatteita kun perunasäkkejä ja hullujenhuoneelta varastettu pussilakana mekkona.
Vieläkö sulla on se punainen sifonkihuivi rusetilla läskikaulassasi ???🎀
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin hänen tyylistään. Ostan itsekin mielellän vähän kalliimpia vaatteita kuin jotain ketjuliikkeiden rytkyjä. Laadullisesti ero on niin suuri. Ihan noin paljon en saa rahaa kulumaan mutta ei minua haittaa tilata kerralla vaikka 500 eurolla villavaatteita. Tai jos ostaa kengät ja talvitakin, niin sama raha niihinkin menee. Kirppiksiä en ole jaksanut enää kierrellä sen jälkeen, kun tulotaso nousi huomattavasti.
Minusta tyyli ei ollut mitenkään erikoinen. Melko tavallisia vaatteita. Jopa outoja mielestäni, esim marimekon housuasu, joka iänikuista suurikuvioista denimiä. Kuvittelin otsikon perusteella näkeväni jotakin erikoisempaakin...
Jos vaatteita ostaa noin paljon, ei laadulla ole mitään väliä, pikamuotikin kestäisi sen saman ajan.
Eli vaikka olisi kuinka laadukkaita, mutta jos käytät niitä kuin pikamuotia, on haitatkin molemmissa samat.
Ihan kiva, jos suomalaiset panostavat pukeutumiseen, eivätkä laahaa rytkyissä. Mutta, koska hänestä oli nyt muotijuttu tehty, niin aika mielikuvitukseton pukeutuva, näyti joltain rivisomettelijan perusvaatekerralta poislukien Marimekko, joka on niin suomalaista.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaatteita ostaa noin paljon, ei laadulla ole mitään väliä, pikamuotikin kestäisi sen saman ajan.
Eli vaikka olisi kuinka laadukkaita, mutta jos käytät niitä kuin pikamuotia, on haitatkin molemmissa samat.
Nehän ei olleet laatuvaatteita. Henkkamaukkaa ja kiinassa ommeltua Marimekkoa. Nuo Kiinan marit on niin surkeita, että lopetin asiakkuuteni. Kankaat ei kestä joissain muutamaa pesua haalistumatta, eikä sellaisia viitsi enää pitää töissä. Ostan jos löydän kirppiksiltä vanhempia kotimaisia hyvälaatuisia marimekkoja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva, jos suomalaiset panostavat pukeutumiseen, eivätkä laahaa rytkyissä. Mutta, koska hänestä oli nyt muotijuttu tehty, niin aika mielikuvitukseton pukeutuva, näyti joltain rivisomettelijan perusvaatekerralta poislukien Marimekko, joka on niin suomalaista.
Tämä. Minäkin avasin kiinnostuneena, mutta iänikuista unikkoa ja muuta tylsää. Kuka oikeasti tarvitsee jokipoikaa 5 tai 6 värissä. Muodoton vaate.
Tämä ei mene moukille jakeluun 🤣🤣🤣🤣🤣🤣