Onko täällä ketään muuta, joka ei ole ikinä woltannut?
Kauppa on lähellä, sieltä on kätevä hakea ruokaa.
Kommentit (152)
Ei ole rahaa ostaa mitään wolt/Foodora ruokaa. Sitäpaitsi asun Helsingissä sotilasalueella jonne ei pääse wolt tai muut ruokalähetit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy, ruoka pysyy kuumana kun hakee itse. No, matkaa on alle puoli kilometriä, että hyvä huudella. Wolttikuski kuitenkin roudaa niitä ympäri kaupunkia kun järjestää matkan eikä tilauksen mukaan. Syö sitten pehmeäksi höyrystynyttä, haaleaa pizzaa tai kuumenna itse uudestaan.
Ota priority-tilaus? Saa aika monta kertaa tilata sellaisella, että se maksaa lämpölaukun hinnan verran. Eikä tarvitse tuolla pakkasessa tarpoa.
Mikä se priority-tilaus on? Just kerroin, etten ole ikinä tilannut enkä tule tilaamaan. Ei siihen alle 500 metriä tarvii lämpölaukkua, siinähän ne pizzat just pehmenee ja höyrystyy, laatikossaan pysyy rapeana. Eikä se muutama sata metriä haittaa pakkasessakaan. Maistuukin paremmalta pienen iltalenkin jälkeen.
Minä en ole koskaan woltannut enkä aio tukea sitä sairasta alustataloutta. Asun Helsingin kantakaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan woltannut enkä käyttänyt foodoraa.
En minäkään. Enkä käyttänyt kauppojen kotiinkuljetuspalveluja
En ole ikinä woltanut. Tykkään käydä itse kaupassa. Ja tehdä itse ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Olen woltannut kaksi kertaa. Molemmat annokset olivat selvästi pienempiä kuin mitä kyseisissä ravintoloissa tarjotaan paikan päällä. Eli woltin ottaman siivun vaikutuksia vähennettiin pienentämällä ruoka-annosta. Asiakas maksaa enemmän.
En yhtään ihmettele, lähiravintolassa saa kivat alennukset ja sanovat suoraan, ettei niitä wolt-asiakkaille anneta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wolt ei ole liiketoimintaa. se on hyväksikäyttöä, niin ravintoloiden kuin kuskienkin.
Miten niin? Ei ravintolalla ole mitään pakkoa liittyä Woltiin.
Oletko yksinkertainen? Woltin käyttäjämäärät perustuu sen edulliseen hintaan joka seurausta lainsäädännön ja työehtosopimusten kiertämisestä. Koska käyttäjämäärät isot vaikuttaa jo rajusti ravintolamyyntiin jolloin ravintolan voi olla pakko lähteä mukaan.
Syy oli kuitenkin lainsäädännön ja työehtojen kiertäminen alunperin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy, ruoka pysyy kuumana kun hakee itse. No, matkaa on alle puoli kilometriä, että hyvä huudella. Wolttikuski kuitenkin roudaa niitä ympäri kaupunkia kun järjestää matkan eikä tilauksen mukaan. Syö sitten pehmeäksi höyrystynyttä, haaleaa pizzaa tai kuumenna itse uudestaan.
Ota priority-tilaus? Saa aika monta kertaa tilata sellaisella, että se maksaa lämpölaukun hinnan verran. Eikä tarvitse tuolla pakkasessa tarpoa.
Mikä se priority-tilaus on? Just kerroin, etten ole ikinä tilannut enkä tule tilaamaan. Ei siihen alle 500 metriä tarvii lämpölaukkua, siinähän ne pizzat just pehmenee ja höyrystyy, laatikossaan pysyy rapeana. Eikä se muutama sata metriä haittaa pakkasessakaan. Maistuukin paremmalta pienen iltalenkin jälkeen.
Pienellä lisämaksulla toimitus tulee suoraan. Toki jos tykkää jääkaappikylmästä pizzasta, niin silloin tuo itse hakeminen ilman lämpölaukkua on varmasti hyvä vaihtoehto.
Woltannut en ole koskaan, Foodoraa ja ResQta käyttänyt joskus, mutta noutanut itse. En oikein jaksa sitä, että joku tulisi ovelle. Haen mielummin itse kaupasta, että tiedän mitä ostan. Vielä oudompi ajatus olisi woltata jotkut sukkahousut kaupasta.
En ole. Viimeksi tilannut pizzan lankapuhelimella soittamalla joskus 90-luvulla. Mä haluan ostaa itse ruokani kaupassa fyysisesti käymällä, niitä löytyy läheltä.
Täällä ei ole Wolttia, joten en ole koskaan käyttänyt. Jos käyn muualla, ei ole ollut tarvetta.
Täällä periferiassa ei wolttailla. Onneksi osaan tehdä ruokaa.
Meillä syödään jotain pikaruokaa melko usein. Yleensä haetaan jostain samalla, kun käydään kaupassa ja joskus tilataan. Wolttia on tullut käytettyä pajon enemmän kuin Foodoraa. Omatunto vähän kolkuttaa joka kerta, kun käytän Wolttia, koska en haluaisi tukea firmaa, joka ei kohtele työntekijöitään asiallisesti. Toisaalta myös toivon, että ravintolakultturi ei rappeudu Woltin takia ja siksikin voisi olla hyvä vähentää tai jopa lopettaa sen käyttö ja käydä enemmän paikan päällä syömässä. Tehdään kyllä sitäkin.
Eipä se volttikuskiparka taitaisi polkupyörälla tai sähkömopolla lähteä tänne 15km:n päähän 23asteen pakkasessa tuomaan tilaustani. Valitettavasti suurin osa tilaajista taitaa olla sellaisia, joilla ei oikeasti olisi siihen varaa.
En ole koskaan, kun noin 1 000 askeleen päässä lähikauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wolt ei ole liiketoimintaa. se on hyväksikäyttöä, niin ravintoloiden kuin kuskienkin.
Miten niin? Ei ravintolalla ole mitään pakkoa liittyä Woltiin.
Oletko yksinkertainen? Woltin käyttäjämäärät perustuu sen edulliseen hintaan joka seurausta lainsäädännön ja työehtosopimusten kiertämisestä. Koska käyttäjämäärät isot vaikuttaa jo rajusti ravintolamyyntiin jolloin ravintolan voi olla pakko lähteä mukaan.
Syy oli kuitenkin lainsäädännön ja työehtojen kiertäminen alunperin.
Ravintola voi luoda oman tilausalustansa ja kuljettaa annokset itse. Moni näin tekeekin.
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan woltannut enkä käyttänyt foodoraa.
En edes tiedä mitä nämä oikein ovat.
T: mies Pihtiputaalta
Tänään melkein wolttasin kun jalkakäytävällä lähetti sujahti mopolla vasemmalta ohi. 30 sentin sivuaskel ja olisin woltannut rajusti.
Mulle on tuotu kotin vain huonekaluja. En myöskään juuri osta mitään postimyynneistä.
Haha