Onko täällä ketään muuta, joka ei ole ikinä woltannut?
Kauppa on lähellä, sieltä on kätevä hakea ruokaa.
Kommentit (152)
En halua että joku woltti kerää tietojani. Eli ei.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan Woltannu, enkä tule koskaan Wolttaamaan. Mutta minä olenkin erikoinen, en ole ihan lievimmin vammainen autismin eukko.
On hyvä kun noin hyvin osaat analysoida itsesi meille. Kiitos siitä.
Olen woltannut 60 000€/ vuosi
T: Sara
Onpa ihanaa tällä keskustella 🌹🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä käytä. Räkivät ruokiin.
Miten? Ne ruuat on sinetöity rasioihin ja niitä ei saa auki kuin kerran.
Miksi valehtelet?
Räkivät ennen rasioitten sulkemista.
Tämä on ikävä kyllä totta.
Vierailija kirjoitti:
Sans se
Vierailija kirjoitti:
Oujee!🍔🍔🍔
En tulisi mieleenkään, kun katsoo niitä kakkaisia kuljetuslaukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tästä syystä en ole koskaan käyttänyt, enkä tule käyttämään.
Lisämausteena saattaa aivan hyvin olla vaikka tuhdit mällit roiskaistuna.
Vähimillään paskaisilla ja kusisilla näpeillä ronkittu ja yskitty taudit päälle.
Hyi helvetti.
Lisäksi uskon, että näille on hygieniapassien opetukset täysin tuntemattomia.
Wolttaan vaan ruokakaupan tuotteita. Ovat pakattuina kasseihin jotka solmittu tiukasti kiinni, eikä mällejä ole koskaan näkynyt. Kun on parhaillaan autottomana ja sytohoidoissa käyvä niin ei jaksa kauppareissuja eikä sen puoleen halua mitään pöpöjäkään sieltä. App'sta pystyy seuraamaan kuskin liikkeet/stopit kaupan pihasta kotipihaan niin ei siinä ole koskaan mitään pysähtymisiä tai viiveitä ollut minä aikana tuhota toisen ostoksia.
Oon minä. Dyykkaan ruokani roskiksista. Varsinkin yhden talon, jossa asuu ylilääkäri, hallintojohtaja ym kokoomukselaisia. roskakatos on hyvin tuottoisa.
Nytkin joulupäivänä oli melkein kokonainen kinkku.
En ole voltannut enkä fuudoorannut. Hävisikö se pinkki fuudoora jonnekin? Ei niitä mainoksia ainakaan enää juutuubissa pyöri.
Kyllä. En halua osallistua ulkomaisen työvoiman hyväksikäyttöön.
En ole ikinä woltannut. Talostani on kilometrin säteellä 2 aasialaista ravintolaa, 3 känkkypitseriaa, Kotipizza, 2 grilliä sekä 1 ruokaravintola. Noista mistään ei voi woltata, onneksi. Foodora kyllä toimittaa tännekin ravintolasta 16 kilometrin päästä, mutta eihän siinä nyt ole mitään järkeä.
Minulla on vamma ja en pysty kantamaan kauppakasseja. Tilaan ruokaostokset robotilla ja jos ei ole robottia saatavilla niin sitten Woltilla. Helpottaa mun arkea todella paljon !!
Wolttaan koiran ja kissan ruoat. Samoin kissanhiekat kun ei ole autoa ja eläinkauppaan useampi kilometri. Annan kuskille tippiä niin silti tulee halvemmaksi kuin käydä itse hakemassa esim. taksilla. Kipeänä ollessa olen tilannut K-kaupasta ruokaa ja kerran wolttikuski kävi apteekissakin. Ei kaikilla ole puolisoa ja läheisiä kuskaamassa ja hakemassa ostoksia jos itse ei kykene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Tämä on ikävä kyllä totta.
Rikkovat sinetin ja sylkevät 😂😂😂 Kuinka tyhmä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin mulla on terveet jalat, en edes harkitse.
Ai kun hyvä että sinulla on terveet jalat. Hyvää uuttavuotta sinne jonnekin 🤭
Onko sulla joku aivovamma vai miksi sä jaat noita paskoja kommenttiasi jatkuvasti tähän ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Miten ne sinne räkii? Ainakin mun ruoka on rasiassa niitattu tiukasti kassiin ja sen sitten tuovat. Ei se kuski edes näe mitä paperikassissa on.