Onko täällä ketään muuta, joka ei ole ikinä woltannut?
Kauppa on lähellä, sieltä on kätevä hakea ruokaa.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin mulla on terveet jalat, en edes harkitse.
Helvetin hyvä kun ruon meille kerroit. 😝😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä käytä. Räkivät ruokiin.
Miten? Ne ruuat on sinetöity rasioihin ja niitä ei saa auki kuin kerran.
Miksi valehtelet?
Katso kuskeja. Käsiä ei pestä, kuljetuslaukkuja ei varmasti pestä ja desinfioida. En ikinä ole tilannut enkä tilaa.
Viisas päätös.
Vierailija kirjoitti:
Wolt ei ole liiketoimintaa. se on hyväksikäyttöä, niin ravintoloiden kuin kuskienkin.
Miten niin? Ei ravintolalla ole mitään pakkoa liittyä Woltiin.
Ei tulisi mieleenikään. Kaksi kauppaa muutaman minuutin kävelymatkan päässä. Käyn siellä mielelläni itse.
Vierailija kirjoitti:
Wolt ei ole liiketoimintaa. se on hyväksikäyttöä, niin ravintoloiden kuin kuskienkin.
Itke lisää. Maksavat veronsa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenikään. Kaksi kauppaa muutaman minuutin kävelymatkan päässä. Käyn siellä mielelläni itse.
Hyvä että käyt mielelläsi. 🤭🤭🤭🤭🤭
Wolttaaminen on ro skasakin puuhaa.
Olen woltannut kaksi kertaa. Molemmat annokset olivat selvästi pienempiä kuin mitä kyseisissä ravintoloissa tarjotaan paikan päällä. Eli woltin ottaman siivun vaikutuksia vähennettiin pienentämällä ruoka-annosta. Asiakas maksaa enemmän.
Ei tällä paikkakunnalla edes ole mitään Wolttia, Foodoraa tms. Ihan itse pitää käydä kaupassa, pizzeriassa tms. Eikä se ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
En ole enkä aio. Kauppa on ihan vieressä, 800 m. Osaa kävellä.
Ihanaa että osaat kävellä. Kiitos kun kerroit. 😉
Kyllä se on darran pelastus, että saa mättöö tilattua eikä tarvii lähtee sitä hakemaan.
En oo woltannu. En ymmärrä miksi vähentäisin arkiliikuntaa entisestään kun siihen ei muutenkaan ole liikaa aikaa. Toisekseen Wolt on ihan karsea mätäpaiseriistofirma, joka vaan rikastuttaa sijoittajia. Hyi vttu, en halua tukea tuollaista toimintaa.
Watin tiedän, mutta mitä tarkoittaa wolt?
Woltti kuskit nostavat kelan tukia samalla kun tekevät kuljetuksia pimeästi toisten lupatileillä. Kaikkien pitäisi boikotoida.
Minä en ole, mies tilasi kerran hampurilaiset ja kerran kassillisen kaupasta, kun oltiin molemmat kipeinä yhtä aikaa. Haetaan itse tai mennään syömään. Itämaista yleensä haetaan muutaman sadan metrin päästä tai pizzaa korttelin päästä. Hampurilaiset kyllä yleensä tehdään itse mutta joskus harvoin noutoruokana, ei hese tms. vaan jostain paikallisesta vanhan ajan grillistä. Kauppoja on riittävästi lähietäisyydellä ja jalat toimii vielä.
Joskus 20v sitten pizzataxista tilannut. Kaupat ja ravintolat on lähellä, kaupassa haluan itse valita oikean pakkauksen, ja ravintoloissa on mukava käydä. Kotona on aina myös raaka-aineita itse kokkaamiseen jos ei jaksa lähteä hakemaan.
En ole woltannut enkä wokettanut.
Minulla ostoskeskus melkein kodin vieressä,mutta kipeänä olen woltannut.
En ole minäkään ikinä woltannut enkä tuottanut S-ryhmän robotilla ruokaa, ihan itse olen omilla jaloillani kävellyt kauppaan, tai ajanut autolla tai pyörällä kauppareissut.
M 51v
Ei näillä seuduilla mitään woltia ole, enkä käyttäisi, vaikka olisi.