Onko täällä ketään muuta, joka ei ole ikinä woltannut?
Kauppa on lähellä, sieltä on kätevä hakea ruokaa.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Enkä käytä. Räkivät ruokiin.
Juuri tästä syystä en ole koskaan käyttänyt, enkä tule käyttämään.
Lisämausteena saattaa aivan hyvin olla vaikka tuhdit mällit roiskaistuna.
Vähimillään paskaisilla ja kusisilla näpeillä ronkittu ja yskitty taudit päälle.
Hyi helvetti.
Lisäksi uskon, että näille on hygieniapassien opetukset täysin tuntemattomia.
Ei ole älypuhelinta enkä oikein ymmärrä mitä on wolttaus. Käyn kaupassa ja maksan käteisellä.
Jos haluan ravintolaruokaa menen ravintolaan syömään. Jos haluan kotiin take-awayta niin käyn itse hakemassa sitä. Sen verran haluan tukea ravintoloita. Eri asia, jos menisi jalka poikki tai muuta, silloin tuota voisi kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten? Ne ruuat on sinetöity rasioihin ja niitä ei saa auki kuin kerran.
Miksi valehtelet?
Älä pilaa faktoilla köyhälistön öyhötystä.
En ole woltannut. S kauppojen robokuljetusta käytän usein.
Olen woltannut pillua, mutta ruokaa en ole koskaan woltannut.
Täältä löytyy, ruoka pysyy kuumana kun hakee itse. No, matkaa on alle puoli kilometriä, että hyvä huudella. Wolttikuski kuitenkin roudaa niitä ympäri kaupunkia kun järjestää matkan eikä tilauksen mukaan. Syö sitten pehmeäksi höyrystynyttä, haaleaa pizzaa tai kuumenna itse uudestaan.
Mitä moukka teet näillä kyllä ja ei vastauksilla tuntemattomilta ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten? Ne ruuat on sinetöity rasioihin ja niitä ei saa auki kuin kerran.
Miksi valehtelet?
Katso kuskeja. Käsiä ei pestä, kuljetuslaukkuja ei varmasti pestä ja desinfioida. En ikinä ole tilannut enkä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä moukka teet näillä kyllä ja ei vastauksilla tuntemattomilta ???
Kirjoitan äidin kanssa ylös ruutuvihkoon. 🤣🤣🤣🤣
Aivottomien ja laiskojen bimbojen touhuja. Ding Dong.
Ainoa syy käyttää näitä on se, että itse on kyvytön noutamaan ruokia itse esimerkiksi sairauden tai vamman vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen woltannut pillua, mutta ruokaa en ole koskaan woltannut.
Persu. .
Wolt ei ole liiketoimintaa. se on hyväksikäyttöä, niin ravintoloiden kuin kuskienkin.
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy, ruoka pysyy kuumana kun hakee itse. No, matkaa on alle puoli kilometriä, että hyvä huudella. Wolttikuski kuitenkin roudaa niitä ympäri kaupunkia kun järjestää matkan eikä tilauksen mukaan. Syö sitten pehmeäksi höyrystynyttä, haaleaa pizzaa tai kuumenna itse uudestaan.
Ota priority-tilaus? Saa aika monta kertaa tilata sellaisella, että se maksaa lämpölaukun hinnan verran. Eikä tarvitse tuolla pakkasessa tarpoa.
Ei ole tullut mieleeni edes yrittää. Asun Hattulan syrjäkylällä ja täällä pärjääminen perustuu kunnolliseen kotivaraan.